Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Lazázás

2013.04.10. 08:14 | díva naíva | 1 komment

Nem is tudom hol kezdjem… 

Meghittség, találtam egy Withney Houston számot, sose hallottam, Hold me címmel, csodaszép, kiscsajom belekucorodott az ölembe és azt hallgattuk ezerrel, anyucikám imádlak és potyogtak a könnyeink. Egyszerüen fenomenális volt. 

Szóval tegnap szabadságon voltam, mert Vállalkozónak hétfön születésnapja volt és együtt töltjük, hát ez nem egészen így alakult, utólag már nem is bánom. Banditát felhívtam hétfön, ha ráérne kedden, örömmel venném, ha elvinné az akváriumot és így is lett… 

Jött délelött, kipakolta az akváriumot, megkértem, tök örült, hogy úgy áll a tó, hogy ragasztható és még sziloplasztot is vettem hozzá. Ha már ott volt, megszereltettem vele a vécét is. Kapott kávét és elment, apám szerint, ha nem lennék olyan csökönyös, még újra össze is jöhetnénk, mert biztosan szeret még… ki nem szarja le. Szerintem meg vezekel, nekem meg jól jön :) 

Aztán elmentem pediküröshöz, kaptam szép kisvirágot a lábikómra :) Eskü nem picsásodok :D 

Aztán s.o.s-ben gyerköcökért, mentünk tavaszi cipöért külföldre, mert itthon már tesóm volt hétvégén és nem volt semmi. Potom 22ezerért sikerült 2 - 2 pár cipöt vennünk, de az öröm, a kiscsajomnak is kicsit magasitott talpú fekete-fehér cipöt vettünk, ha lett volna a méretemben, eskü vettem volna én is, na hulla boldog volt töle, hogy 1-2 centivel magasabbnak tünik a kis törpém :) 

Kisfiam pedig a tavaszi kabátjához illöt választott, nocsak, megjött az ízlése. :) 

Vállalkozóról fogalmam sincs, mit akar, rámír, random módon, hogy „Kedvesem“, mintha együtt lennénk, pedig nem vagyunk, nem beszéltünk vasárnap óta 5 mp-nél többet. Napi 1-2 üzenetet kapok, de azért elmehetnénk együtt a Toscana-ba, tegnap hívott elöször, pechje volt, nem voltam otthon, a telefonom meg töltön volt. Van ez így, mindenesetre ez nem egy kapcsolat kezdete, inkább a tartalékos melegen tartása. 

Lehetne millió randim, tudom, ez elég nagyképüen hangzik, pedig így is van, csak sok humorom nincs hozzá. Kedden kérdeztem az egyik pasitól, elvinne-e vacsorázni, rögtön rávágta, hogy igen, én meg visszaléptem, tudom, bunkóság, de nincs hozzá kedvem, panelban lakik anyuval, jogi diplomával meg kézbesítö postás, szerintem ez nem normális :D. 

Aztán meg ott van a gyerekkoromból a csávó, elöször nem ismert meg, aztán hanyatt dobta magát, hogy lassan 20 éve nem látott :) Most, hogy mondta, azt tudom, hogy bejött nekem, mint pasi, mert csókolóztunk annó :) Most is aranyos meg minden, de munkanélküli és itt elkezdett villogni a vészvillogóm :D úgyhogy haverkodunk, próbál utalni rá, hogy magányos, de én erre nem reagálok :) 

A pszichológus felejtös, pedig tök helyes, de betegebb, mint a páciensei, az tuti :D mióta látta a képeimet meg nem bír beszélni :D kifakadt, hogy jól nézek ki :D nem mondod…. 

A fiatalka dettó, egy mondattal kilötte magát, az irigység nálam nem pálya :) 

Ex-fönök belémszeretett, bakker ezt nem akartam… imádom, mikor rámírsz, stb. Wááááá, úgyhogy löttek a közös kirándulásnak :( 

Helybéli, vele ma randizok, bár nekem ö is túlzottan nyomul, délután irogattunk, este már 4x rámírt, mikor hívhat :)

 Beszéltem közgázzal, meg az életviteltanácsadómmal is és próbálom a dolgokat úgy kezelni, ahogy illik, a randi az randi, a dugás az dugás, a késöbbiek meg késöbbre valók. 

Úgyhogy vállalkozóval nem foglalkozom, vagy rájön, mit akar, vagy nem. A mai randi is csak randi, nem mentem férjhez :P 

Drága életviteltanácsadóm mondta, olvassam el a könyvet, amely arról szól, hogy 60 randi 50 felett, meghalnék, ha 60x kellene randiznom. Na mindegy, ma megyek, kíváncsi vagyok a pasira. :)

Repteressel meg április 27én randizunk :) asszem kell egy határidönapló :D

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr605214640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2013.04.16. 12:58:40

ezt a randit még pálinkával is nehéz volt viselni, brrrr :D viszont lesz rapid randi, ott 1 óra alatt a 60-ból letudhatnák 10-et, ha meg 6x elmennék, akkor akár mind a 60-at :) oh yeah :D ja, nem megyek sehova :)
süti beállítások módosítása