Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Cenzúrázatlan

2019.02.06. 06:28 | díva naíva | 1 komment

Fáradt vagyok az érzésektöl. 

Aggódom a gyerekeimért, valahogy ök nem úgy élték meg, hogy elveszítették az apjukat már 11 éve, a halála a lányomat még jobban bezárta, a fiamat meg hol kitörö dühruhammal sújtja, hol pedig közönnyel, én pedig csak ülök és nézek. Ezáltal számunkra már nem változik semmi, a mindennapjainkban ugyanaz történik, mint mindig és mégsem. Félárvák lettek, ez nyomasztja öket, hogy az elvi apaság is megszünt. Én pedig úgy érzem a teendök súlya összenyom és próbálok mellettük állni, de nem tudom, hogy lehet a fájdalmukat enyhíteni. Anyós még csak fel sem hívta öket, söt, sikerült neki a temetést a gyerek névnapjára tenni, emlékezetes névnap lesz, az biztos. 

A 40. szülinapom stonózom, eljön még az én idöm, de most mellettük kell állnom, a jelenlétemmel megnyugtatni öket, hisz a kommunikáció semmin sem segít. Szeretem öket és meghasad a szívem, ahogy nézem, hogy tehetetlen vagyok. Most valahogy semmi sem számít, abszolút anya üzemmódban vagyok és utálom, hogy néha az apjuk szentesítése féltékenységet kelt, hisz 11 éve én vagyok, én csinálok, én valósítok meg és én támogatok, öt pedig a titulusa és az elmúlása miatt egyszerüen szentté avatjuk és nem számít, hogy nem ismerték az általános iskolában, hogy már 11 éve nincs apa, aki felhívná öket a születés- vagy névnapjukon, aki megkérdezné, hogy vannak vagy felhívná öket egyszerüen, csak, mert hiányoznak, mert nem tette, még akkor sem, amikor még meg tudta volna. 

Számolom a perceket a temetésig, aztán néhány napot együtt töltünk otthon és reménykedek, hogy valahogy visszakerül minden a régi kerékvágásba és végre pozitív irányt vesz az életünk, elegem van már ezekböl a rohadt sorscsapásokból, harmóniára, mosolyra és örömre vágyom és a legeslegjobban arra, hogy a gyerekeimet boldognak lássam, de nem minden rajtam múlik és ezt elég nehéz elfogadnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr4114610524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2019.02.06. 08:47:22

Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek óta, és tudtátok, hogy hamar be fog következni, erre mégsem lehet felkészülni. :( A gyerekeid tudják és érzik, mennyi mindent tettél és teszel értük, hidd el! :)
Ölellek! <3
süti beállítások módosítása