Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Változás

2019.01.30. 06:28 | díva naíva | 3 komment

Az egész életem egy változás, egy soha meg nem álló forgatag, napokon belül elérem a 4. Ikszet és úgy érzem, kellett négy évtizet, hogy ne a széllel szembe járjak, hanem egyszerüen csak sodródjak a forgatagban. 

A naivitás? Attól nem vagyok hajlandó megválni, szeretem a naivitásomat, sok boldog pillanattal lát el, még ha néha csalódásokkal is jár, de mire mész a gyanakvással és a felvilágosultsággal, ha az nem tesz boldoggá?

A bakancslistám mostanra irányzott elö egy romantikus tulipánkertes barangolást, amelyröl letettem, mint a pálmafás karácsonyról, aztán hirtelen felindulásból barátságos tulipánkertet varázsoltam és a barátnömmel indulok útnak. A pálmafát pedig áthelyezetem júliusra és így volt is meg nem is.

A karácsonyom meghittebb és nyugodtabb volt, mint amire számítottam, hisz a hangsúly nem azon van, kit veszítettünk el azon az angyali napon, hanem kik vesznek körül, a gyerekeimmel ez egyszerüen csodálatosra sikerült és örülök, hogy ennyi EQ-val rendelkeznek, valamit jól csináltam. Anyám pedig nem csak az évfordulóján hiányzik, hanem minden nap. 

Úgyhogy a Naíva ismét szingli, igazából lassan fél éve és ha öszintén magamba nézek, nem hiszem, hogy kapcsolatképes vagyok, már csak az idöm és az elhatározásom sem segíti elö a randizást, a szabadságom alatt voltak randijaim és jól is sikerültek, csak nem úgy, hogy kapcsolattá nöhessenek, inkább tapogatózás a képesség és a megnyílás felé és a felfedezése, hogy sokszor mennyire érthetetlenek az emberek, vajon én is ilyen érthetetlen vagyok mások számára. Mindenesetre 200 km-es körzetböl nem vonzok be senkit és nem viccböl, nem megy ez nekem.

Winnetou pedig nem akar kikerülni a képböl, pedig mindent elkövetett ellenem, amit pszihés terrornak lehet hívni. Nem haragszom, hisz hagytam, minden egyes nap és bíztam, hogy jobb lesz, de 5 évig bíztam, voltak szösszenetek, amikor jobb volt, de szösszenetekböl nem lehet élni. 

Szombaton meglátogatott, bocsánatot kért, nem haragszom rá, öszintén gondolta, szarul néz ki, megviseli a pszichó szeánsz és a gyerekkora, csak talán ezt nem majd 50 évesen kellett volna elkezdeni, de örülök, hogy rávette magát és megpróbálja rendezni magában. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr3714597612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2019.01.30. 17:51:20

Ölellek, Drágaság! <3 Jó hallani felőled. :)

díva naíva 2019.01.30. 18:01:58

@Enchantée: viszont, ez olyan nosztalgikus, régen milyen jó csapat voltunk

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2019.01.31. 05:45:24

Régen minden... ;)
Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ha már itt elnémult a gárda. :)
süti beállítások módosítása