Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Havas nyuszi

2013.04.02. 09:33 | díva naíva | Szólj hozzá!

Hogy mi történt hétvégén? Semmi, minden, talán ...

Szombaton padlóztam, mint írtam, aztán jött a vasárnap, anyuéknál kajáltunk és az egész délutánt a szakdolgozatom vázlatával töltöttem és nagyon jól haladtam, sőt azóta már vissza is kaptam a tanártól és visszaírta, hogy minimális módosítással leadható, úgyhogy büszke vagyok magamra és nagyon jól érintett, hogy legalább ezen túl vagyok és mindenki másét 4-5x dobta vissza, az enyémet elsőre elfogadta, méltán van mire büszkének lennem, mondjuk ezt a dolgot most jegelem, nekiállok vállalkozás jogot tanulni, pénteken vizsga. Volt főnökömmel irogattunk, de csak lightosan, egy két gondolatot, ő kirándult, én meg tanultam, addig eljutottunk, hogy mennem kell, valamit tenni kell, így április 10-11-én lelépünk, túrázni, yeaaaah :) mondom neki, hogy foglalok olyan szobát, amiben két szimpla ágy van, erre visszaír, ne komplikáljam túl a dolgokat, úgysem alszunk, nem kell szoba, majd mosunk fogat benzinkúton :D

Hétfőn aztán nekiestem a főzésnek, miután szólt volt kolléga, hogy jön a csajával dél körül, persze vártuk a locsolókat is... elvileg randim lett volna 2-kor, nevezzük Repteresnek, de bébiszittert sem találtam, meg amúgy sem volt túl nagy kedvem, jóképű a pasi, néhány napja beszélgetünk, de tök az az érzésem, hogy mi nem egy és ugyanarra vágyunk, lehet, hogy ez csak az én hülyeségem, de akkor is, szerintem ő inkább egy laza hétvégi kapcsolatot akar, én viszont valaki mellett ébredni. Úgyhogy nem voltam annyira motivált, amennyire lennem kellett volna :) Úgyhogy repteres helyett a gyerekekkel mentem a plázába, utána meg unokatesómhoz, emberhiányom volt, keményen, úgy éreztem, rámdőlnek a falak, unokatesómmal tök jót dumáltunk, hasonló helyzetben van, mint én, két gyerekkel egyedül, együtt nevettünk, sírtunk, anyáztunk :)

A fan clubom pedig újra épül, van két helybéli pasi, de nem tudom, inkább egyik sem, az egyik anyuval él és Csóró, nem hiszem, hogy akarok újra valakinek a sponzora lenni, amúgy jó fej, meg aranyos. A másik meg flúgos, a Kézbesítő, jogi diplomával, kvázi postás, hát apám, ott sem lehet minden rendben odafenn :) de szórakoztató magányos órákon.

Aztán van a Mérnök, na ő már jobban izgatja a fantáziámat, szereti a természetet, meg normálisnak tűnik, bár inkább faggat, mint beszélget, kicsit úgy érzem magam, mikor belelendül, mint egy kihallgatáson, persze ő 100 km-rel arrébb lakik, de hajlandó költözni és nagyon helyes.

Last but not least pedig a Vállalkozó, hát izé, az az igazi Alfahím, olyan teste van, hogy apááááám, értelmes, kedves, persze ő már 200 km-re lakik, de hát miért is lenne egyszerű, őt tegnap este ismertem meg, aztán valahogy hajnali 2-ig telefonáltunk, na, valami ilyesmire vágynék, önellátó, tudja mit akar, merre tart, csak nem akarja egyedül, bár ő meg hozzátette, őt oda köti az élet, úgyhogy ha úgy alakul, nekem kell cuccolnom. 

Ja és igazából nem érdekel, hogy ki mit gondol, hogy szüneteltetni kellene-e a dolgot vagy sem, engem ez dob fel és élvezem, mert felcsillan a remény, hogy van még olyan pasi, aki azt akarja, amit én...

Mr. Big egy csaló és sajnálom, hogy adtam 3 hónapot az életemből, Banditánál pedig időben kellett volna felismernem, hogy nekünk csak jelenünk lehet, jövőnk nem :)

Úgyhogy az első kérdésem a házasság, aki eleve elzárkózik, az nem az én emberem. 

Ja és hát ő izé, na, a libidóm ébredezik és fogalmam sincs, mit kezdjek vele, evidens, hogy szeretkezni szerelem nélkül nehéz és nem tudom a puszta szexre ráfanyarodjak-e, mivel erre a héten esélyem sincs, így ráérek ezzel a témával jövő héten foglalkozni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr395185817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása