Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Hét köz nap

2019.02.27. 07:02 | díva naíva | Szólj hozzá!

Korán keltem, nagyon kialvatlan vagyok. Ráálltam csodás könyvek olvasására, Kolléga szerint ezért vagyok egyedül, mert ilyen baromságokat olvasok. 

Jövö kedden interjúm lesz, ismét megkerestek, valami német online újság akar a keleti ingázókról cikket írni és megtalálták az 5 évvel ezelötti cikket rólam. Bár nem értem, hogy tudták azt a fészbuk profilommal összekombinálni, de megkeresett az újságíró, hogy hajlandó lennék-e. 

Azon gondolkodtam, hogy hogy lehet, ha rendelek magamnak parkolót, mindig összejön, míg anya az intenzíven volt is így tettem, hisz minden perc számít, na most a bankba mentem, mikor indultam, rendeltem parkolót és megint a legközelebbi a bankhoz üres volt, úgyhogy rendeltem magamnak nyereményt a lottón és el is engedtem, meglátjuk. 

Fura, hogy ahogy tellik az idö, egyre több régi szingli barátnömmel találjuk meg egymást. 

Winnetou végre beadja a rokkantsági kérelmét, már megint egész nap fekszik és hát a térde már nem lesz jobb, na mega szeme sem, tegnap óvatosan rákérdeztem, hogy nem lenne-e opció, erre online leadta az igénybejelentöt, le is döbbentett, hogy az ö óriási egója ezt hagyja. 

Vettem magamnak egy varázsköpenyt, mikor megláttam a boltba, tudtam, hogy ezt nekem szabták és az önbizalmam a sokszorosára nö, ha felveszem, mintha valaki támogatna. 

Az angyali útmutatásokat pedig naponta követem, esténként bebújok a 40esemre kapott Olaffal és igazából nagyon elégedett vagyok az életemmel, jó ez így. 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr7514656681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása