Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Teher

2013.03.08. 00:02 | díva naíva | Szólj hozzá!

Suli: Még 12 hét van a suliból, én pedig számolom vissza a napokat. Akkora teher, ami már a határaimat feszegeti. Holnap 7-re megyek dolgozni, fél 10-ig leszek suliban, úgy, hogy egy órám még keresztezi is egymást, szombaton pedig angol prezentációm, jó, már 5 fóliát megírtam hozzá, de a csaj 10-et akar, nekem meg ötletem sincs, nem gyakoroltam, hogy tudok-e róla 7 percig dumálni, annyira unom már, hogy hihetetlen.

Meló: Főnökasszony kérdezi reggel, hogy nem-e csuklottam este, mert engem tárgyalt ki nagyfőnökkel. Hát nem, ezen meg röhögőgörcsöt kaptam, nos, főnökasszonynak enyhe komplexusai támadtak, mert a főnök kijelentette, hogy tudja, hogy intelligens vagyok, úgyhogy ma mondja nekem, hogy tudja, hogy nem elég intelligens, én meg hallgattam, mint szar a fűben, engem nem érdekel, nem én leszek az egó tuningja, főnök azt üzeni, vegyek vissza  a tempóból, mert a többiek nem tudnak lépést tartani. A magyar kollégáim csak röhögtek, hogy az osztráknak túl gyorsan beszél a magyar lány németül... Tény, hogy átlátom a rendszert, ma csak két vitám adódott belőle, mert van, aki nem látja át, mégis köti az ebet a karóhoz. De rájuk hagyom már, essenek pofára... Azóta ugratnak vele, puszta irigységből, de kezd megtelni a púpom ezzel a hozzáállással, azt mondja a raktárvezető csaj, megjött a Tazmán forgószél, mondom a sem olyan dagadt, sem olyan alacsony és még csak annyira szőrös sem vagyok. főnökasszony szerint keleti telivér temperamentumos kanca vagyok, mondtam, akkor eztán nyerítsek? Szólok másik raktárvezetőnek, hogy van mit tisztáznunk, vigyorog a képembe, hogy előbb megkávézik és majd beszélhetünk... Kíváncsi vagyok, nagyon felkavartam az állóvizet, mi sül ki belőle...

Időjárás: Csodálatos, közel 20 fok volt, ugyan mikor hazajöttem már csak 16, de gyorsan beengedtem a hátsó szobákba a 4 fok különbözetet :)

Gyerekek: Újra élvezik a jó időt, én meg számolom vissza a sulis napjaimat, hogy kirándulhassunk, kertezhessünk, kutyázhassunk és kint lehessünk a szabadban, bár kíváncsi leszek, mennyire vesznek rólam nyáron tudomást :)

Mr. Big: Hétvégén barkát szedett nekem virág gyanánt, ma meg ugratott, milyen jó, hogy holnap nem találkozunk, mert holnapután már olcsóbb a virág :) mármint nőnapra. Nem piti, hogy haladunk előre. Bár bevallom túl sokat nem foglalkozom az üggyel, nem is érünk rá, egyikünk sem, konkrétan 1 órát találkozunk délután, kábé annyit reggel és ennyi. Hullára ki van készülve, én meg sokszor többet várnék egy kapcsolattól. Kicsit félek, mi értelme ennek hosszútávon, hisz soha nem találkozunk, nyáron ráadásul más túrán fuvaroz, onnan még csak haza sem fog járni, csak nagy ritkán, nem tudom, hogy ezt hogy oldanánk meg, de míg nem diplomázok le, nem is érdekel...

Álompasi: Hazaköltözött, ma nem hallottam felőle, bár gondolom nincs netje és nem ez volt a legfontosabb egyikünk számára sem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr305122336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása