Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Tavaaaasz

2013.03.03. 21:30 | díva naíva | Szólj hozzá!

Süt a nap, a kerti munkákkal hadilábon állok, vagy ők velem, ez nézőpont kérdése, nem vagyunk jóban.

De mivel két pasi ide vagy oda, magamra kell hagyatkoznom, nekiálltam és megcsináltam a kerítést, majd következő lépésként felmértem a tó vízszint süllyedésének okát és rá is jöttem, korrigáltam rajta, mert kevés az én erőm, hogy megcsináljam, úgyhogy már be is terveztem, csóró mivoltom ellenére kénytelen leszek segédet fogadni, mert egyik jelöltet sem kérem meg, mert minek. Ja és belecsúsztam a tóba, ez megért volna egy kandikamerát, ázott veréb lettem és csupa sár és ott ültem a tó szélén és röhögtem, mint egy hülye :D Sütött a nap, ennél csodálatosabb dolog nincs a világon, én mondom. Délután megjelent Mr. Big, kiröhögött, ahhoz képest, hogy fájnak a veséim egész nap fél pár zokniban lát, pedig ez már másik fél pár :D No, meg leszidott, hogy tán a férfi munkát rá bízhatnám és nem nekem kellene a tónál zsonglőrködnöm...

Gyermekeim csütörtök óta büntetésben vannak, kisfiam elfelejtett szólni a 2 egyeséről németből, kiscsajom meg a 2 matekról. Úgyhogy szankciók. Pénteken hazajöttem, takarítottak, mint a kisangyal, idő előtt ott hagytam a sulit, csütörtökön meg elég keveset tanultam a vizsgára és még szerencsém sem volt, úgyhogy rezeg a léc, de majd meglátjuk. Pénteken 9-kor már aludtam, kis csemetéim meg bécsi barátnőmnek németül írták, hogy anya már alszik :) 

A szombat délelőttre még csak nem is emlékszem, mit csináltunk, apám :D innen folyt köv. lusta vagyok és ááálmos :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr85114681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása