Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Szökőár

2012.12.09. 10:38 | díva naíva | Szólj hozzá!

Pénteken végül eljutottam fodrászhoz, mivel a vizsgát letettem pikk-pakk, remélem a jegyem nem lesz pikk és pakk sem :) Aztán próbáltam magamhoz méltóan, mégis kissé konzervatívan öltözni, mert a főnököm elég konzervatív, úgyhogy maradtam a fekete-fehér kombinációnál.

Hát a fiúk édesek voltak, mármint a rég ismert kollégáim, lázadtam is picit, mert hát ez én vagyok és jól akartam magam érezni, így leültem a fiúkhoz, a pór néphez, kíváncsi vagyok, ennek milyen utózöreje lesz holnap, mert az egyik üzemvezető beszólt, hogy magának a fejnél kellene ülnie, hát én meg patrióta lettem és a hazámmal tartottam :D Láttam, hogy főnöknek sem tetszik a szitu... 

Boroztunk, aztán jött az, aminek nem kellett volna, mégpedig a málnás pálesz, apám, szal egyszer csak 4 eltűnt bennem :)) mint utóbb kiderült, volt némi filmszakadásom az estével kapcsolatban, bevallom, azt hittem, hogy éjfélre itthon voltam, pedig az nem éjfél volt, hanem 2 óra :) Jogsis is jött, pedig 11-re ígértem neki :) Tesómmal jót röhögtek rajtam, még jó, hogy nem emlékszem miket mondtam, azt tudom, hogy Jogsis belépett vigyorogva az ajtón és mondta, hogy kábé erre számított, meg hogy az ittas ember őszinte... tegnap el kezdte mesélni, miket mondtam, megkértem, inkább lapozzunk, nem akarom tudni :))

Itt aludt, reggel nagyfiammal elment reggelit venni, mosolygott a másnaposságomon és meg is főzött /nem bírta nézni, mit művelek a konyhában, asszem jó taktika bénázni, akkor lesz ki főz ránk :D mégis csak szakács :)/

Délután lelécelt, mi meg tesómékkal és a kutyusokkal megnéztük a Fő teret, mondhatni kockára fagytunk. Értünk jött, hazadobott és ment a haverjához. Fél 11-kor ért vissza, hát mit mondjak, alig éltem már...

Kicsit nyomaszt, hogy ilyen gyorsan zajlanak az események, de jelenleg sodródok, mellesleg meg kivárok vagy mi a szösz, mindenesetre a szex maga furcsa, egyszerűen nem tudok ráhangolódni, meg hát vannak még dolgok, amiket nem lehet... mindenesetre orgazmusom 3 hónapja nem volt, ami még durvább, hogy nem is hiányzik :( remélem megjavulok :)

Gyerkőcök dédiznek, Jogsis alszik, én meg a Jézuskával egyeztetek épp :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr884955480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása