Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Nemek

2013.10.01. 22:53 | díva naíva | Szólj hozzá!

Épp a mégszomszéd kedvel arckönyvön egy borászatot, hátpersze, alkeszok szeretik a bort :) Na jó, ez rosszindulatú volt :)

Mostanában minden mindegy, talán mert életem legmegalázóbb szakaszát élem át, önhibámon kívül és félénken, készülök az otthonomra a nem házamban, megrendeltem a burkolatot, neten, remélem szép lesz :D

Winnetou kifakadt, én meg néztem, mint rozi a moziban, hogy én le se szarom az ő véleményét, ő aggódott a gyerekeimért, én meg nagyokat pislákoltam és nem értettem... most se :D attól még szeret

A cégben csalódtam, de mindegy, ez is csak egy cég.

Függő lettem, többek között mosoly függő. 

Kinéztem egy drága mosogatót és most álmodozom :D

Ennyire tellett, lusta vagyok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr145546843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása