Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Kikészülve

2012.08.05. 07:33 | díva naíva | 2 komment

Az éjjel jöttem-mentem, mint a bolygó hollandi. Bandita már kora délután gally részeg volt, én meg nem találtam a helyemet a házban, sehol. Bohunak telesírtam a fejét, innen is kösz, meg egy régi ismerősömnek is sikerült. Számomra jelenleg ez a helyzet felfoghatatlan, ami zajlik és fel kell valahogy dolgoznom, de az agyamban csak zakatolnak a pillanatképek és nem tudom őket ellenőrzés alá vonni. 

A délutánt a húgom töltötte itt, tudomást sem véve arról, hogy mi történt, mesélte csupa jó szándékból a sztorijait. Este pedig a nővérem volt nálam fél 12-ig, akkor már ittunk is, nem sok mindent, ő 2, én 4 vörösboros kólát, ami pillanatnyi tompulást-szédülést váltott ki, majd hazamentek, én még fél 4-ig fent voltam, kezdtem beleőrülni a gondolatok zakatolásába...

A gyomrom korog, de nem megy le egy falat sem a torkomon, még a gondolatától is rosszul vagyok, péntek óta nem ettem, beleborzongok, ha belegondolok, hogy ma kellene azért már valamit.

Bandita egy sms-emre reagált, amiben írtam, hogy hiányzik: Próbálj aludni édes, itt sem jobb... ez volt 11-kor, mikor a haverjaival indult bulizni, én az utolsót 3 előtt küldtem valamivel. Próbálom összeszedni magam és ma nem ráírni, néztem a busz menetrendet, mivel hajnalban indul kettő és egy délután, gyanítom a délutánival jön, vagy épp holnap, fogalmam sincs, de nem hívom, majd hív, ha akar valamit.

Még egy hét szabi és fogalmam sincs, mit kezdjek vele, még talán kicsit utálom is, hogy nem dolgozok és nem tölti ki más a gondolataimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr784696225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2012.08.05. 18:26:00

Nem volt az telesírás, és természetes a segítség.

Gyorsan menj nyaralni enchantéhoz :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.08.06. 07:07:02

Szívem, maximálisan megértelek, én is átéltem már ilyet, nem is egyszer! De ha neki még mindig a haverok a fontosabb ahelyett, hogy ezt alaposan átbeszélnétek, akkor jobb, ha most megy, és nem később. Kitartás, mert a gyerekek nyarát legalább nem kéne elszúrni, hármasban is tökéletes egység vagytok! Hatalmas ölelés és puszi hegyek innen!!!! :)

@Bohumil Stejskal: Jó ötlet!!! A héten még gyerekmentes is vagyok!!!
süti beállítások módosítása