Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Money, money, money

2012.03.06. 23:14 | díva naíva | 5 komment

Nos, Bandita szerint anyagias vagyok... ettől elakadt a szavam... pfff. még hogy én anyagias, ha az volnék, akkor most lakásnéző legújabb Audi csodájában ringatnám magam és nem melóznák egy percet sem... de mivel NEM vagyok... ő meg néha annyira idióta, hogy elmondhatatlan...

Kaptam még egy állás ajánlatot, megpályáztam, de a lelkiismeretem nem örül neki... én meg néha nagyon szeretem ezt a melót, néha meg gyűlölöm... valahogy a légkör, körbe vagyok zárva falusi 46 évesekkel, mind annyi... és nem tudok azonosulni velük, az egyetlen részmunkaidős 26 éves meg hőhullámban szenved (azonosult a klimaxos öreglányokkal?), úgyhogy maga a klíma nem ideális, de dolgozni kell, itt meg azért jóval többért, mint itthon...

No meg hiányzik a magyar hang, a tolmácsolás, az ügyintézés... most csak a számokkal és a kalkulációkkal randizom és néha órákon - munkanapokon át nem beszélgetek senkivel...

Banditának bedobtam, hogy esetleg kijöhetne, több műszakos munkarend és nem túl értelmiségi meló, de rendes bejelentéssel, dupla annyiért, mint most... - valszeg innen jött az anyagiasság...

Fura, mikor felújítom a fürdőjét, akkor nem vagyok anyagias, csak előteremtem azt a pénzt, amire szükség van... 

Néha tényleg nem értem...

A másik, amin feltépem magam, mikor darázsderekú csajokat mustrál... én meg csak punnyadok és buknak ki rajtam az úszógumik... egyszerűen nincs erőm tornászni járni, a meló, a suli, én sem érzem jól magam a bőrömben, de hogy mindig sikerül rádobnia még egy lapáttal, ez azért már a csodával határos... én sem nézek delta alakú pasikat... egyszál bélámnak sincs jobb alakja, mint nekem, csak ő épp a vékonysága miatt nem optimális alakú... nem mintha fogpiszkálóznám... míg a husizása lassan mindennapos...

grrr. :) jó éjt!

PS: Prince élsz még??

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr74294290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prince of NailED 2012.03.07. 08:47:53

Élek igen :) Nem engedtél hozzászólni...

Ehhez pedig nem akarnék... Banditának is lehet véleménye nem? Ja, hogy az eltér a tiédtől? Tényleg rossz arc ez a Bandita... :P

Darázsderék :D hát ehhez mit tudnék hozzátenni? :)

Bandita for president!

Jól van na, Téged is szeretlek! Még jobban mint Banditát... (Őt nem is ismerem :D )

den16 2012.03.08. 16:14:25

"én meg csak punnyadok és buknak ki rajtam az úszógumik..."

A táplálkozás megváltoztatásával is sokat el lehet érni, de tény, hogy valami érdemű mozgás kell. Heti három óra edzőterem vagy legalább normális aerobic séta (erőltetett, monoton tempós gyaloglás) megteszi. Ja és semmiféleképpen nem holmi "torna": :)

díva naíva 2012.03.08. 17:55:28

@Prince of NailED: jajj, mostanság stresszben vagyok és bénázok, nem veszem észre, hogy lemaradt az élesítés :)

és mikor fogok bővebbet megtudni, mégis mi van veled mostanság?

@den16: nem zabálok, sosem voltam falánk, az aerobic nagyon hiányzik, de tudtam, hogy párhuzamosan a fősulihoz be kell dobnom áldozatként, közel 6 óra, mire melóból hazaérek, heti 1x 8 óra, mert fix maszekom van, péntek-szombat a suli miatt kilőve, vasárnap szigorúan a takarításról-mosásról és főzésről szól, úgyhogy marad 3 nap, amikor próbálok ehetőt varázsolni a családnak és esetleg a 6 és 8 évesemmel beszélgetni, hogy ne csak fényképről ismerjenek - na persze optimális esetben, ha épp nincs házim vagy leadandóm vagy vizsgám... a futás könnyebben realizálandó, mint az aerobic, futni fél órát is lehet, viszont annyira nem motivál, annyira unalmas, hogy brrrrr. aktív sport valszeg csak a fősuli után válik újra lehetővé... addig ugyan a súlyom kordában tudom tartani a kajával, viszont a testem feszességét korántsem :)

Verde Lunaria 2012.03.09. 12:20:25

pénz....
bár ne lenne....
attól válik anyagiassá az ember, ha nincs "elég" , mert muszáj foglalkozni az előteremtésével
itt főleg a fenntartható fejlődés iránti egészséges vágyat értem.
Én még anyagias milliárdost nem láttam, csak irigyet...
süti beállítások módosítása