Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Zajlik az élet

2012.02.02. 13:40 | díva naíva | 9 komment

minden téren... hol jó irányt vesznek a dolgok, hol rosszat, de nem áll egy helyben semmi.

Nagyfiam: A legfontosabb, hatott a tanító nénire a szövegem, úgyhogy kisfiamat előre ültette és máris 2-es helyett 5-ös lett a szövegértése, úgyhogy megígértem neki, hogy este pizzázunk :) Ma rámcsörgött tesóm az állásinterjúról hazafelé, hogy hívott a suli, hogy elesett a kisfiam és beverte a buksiját, a kezét és a lábikóját. Úgyhogy iszkoltam be a suliba, összeszedtem a csibémet, roppant büszke volt, hogy az ő anyukája betoppant az órára :) Kutya baja, kicsit fáj az ujja, a térde és a buksija csontja, de se szédülés, se hányás, úgyhogy nem nagy a tragédia. Mellesleg megígértem neki, hogy járhat foci edzésre, úgyhogy alig várja és hulla boldog :) Szombaton meg még gombfoci bajnokság is lesz :)

Kiscsajom: Tegnap visszavittem a dokihoz és elfelejtettem szólni, hogy jó lenne, ha már ma mehetne suliba, így csak hétfőn mehet, hát madarat lehetett vele fogatni, hogy lemarad a dupla magyarról :)) Szomszéd néninél aludt, a lánya felvitte a dombra távcsövezni, annyira kipurcant, hogy délután meg sem tudtam látogatni, mert 6-kor már bealudt :)

Bandita: Este csúnyán összevesztünk, ugye megint előrukkolt a témával, hogy ő nem akar jönni pesti barátnőmékhez, ő nem szereti a családosok programjait és szívesebben menne haza.... én meg kifakadtam, hogy elmehet melegebb éghajlatra, novemberben kértem meg rá, hogy fontos nekem, hogy a legjobb barátaimhoz elkísérjen, ők ezerrel várnak, már vendég ágyat vettek az új házba, stb. Mondtam neki, még ha nem is tűnt fel, ő családos lett, a gyerekek nagyon szeretik és hogy ő a családosokról mindig kívülállóként beszél, ez felettébb sértő és bántó. Előhozta a gyerektémát is, én pedig blokkoltam, nem akarok TŐLE gyereket, ő nem az a típus, akivel szeretnék, ő nem CSALÁDcentrikus, akármennyire azt hittem az elején. Én pedig nem akarok olyasvalakivel gyereket, aki nem tud mit kezdeni vele és a felelősséget egy az egyben rámtolja. Előjött a nagy dumával, amitől én alapban is falnak megyek, hogy ha gyereket akart volna, gyereke lenne, nem kutyája... gyűlölöm az ilyesfajta megnyilvánulásokat. Szerinte nem vagyok fair vele szemben, hisz ő szereti a gyerekeimet és foglalkozik velük, de nem akar sajátot és kész vagy majd csak évek múlva... engem meg ez nem érdekel hosszútávon... Végül eljön velünk, duzzogva, bár még gondolkodom, hogy szeretném-e, hogy jöjjön, az bánt, hogy esélyt sem ad arra, hogy megismerje a barátaimat és esetleg megszeresse, mert ők nem az ő barátai...  Mondtam, hogy én sem örülök, hogy tesója napokra jön, amikor jön, de elfogadtam, mert így adta magát a helyzet, ezzel a svunggal el is mentem aludni, bejött utánam és csak annyit mondtam, mi annyira más világból jövünk, más az értékrendünk és az elképzelésünk az életről, ő pedig csak annyit mondott, hogy szeret és ezzel el is aludtam.

Meló: Megkaptam a hatalmas béremelésem, végülis 60 % több meló kemény 6 %-os béremelést eredményezett. Gondolkodom rajta, hogy bemegyek a főnökhöz és megmondom, hogy nem vállalom az új pozíciót és nem kérem a fizetésemelést sem, akkor folyik majd le az arca, asszem... Aztán voltam ma állásinterjún, kicsi cég, nagyon rugalmas, baráti hangulattal teli, letegeződtünk az irodavezetővel, több, mint egy órát beszélgettünk, igazából azt mondta, hogy szívesebben venne fel pasit, de mivel én nőből vagyok és műszakilag is és az adminisztratív oldalon is a toppon vagyok, nagyon gondolkodik, hogy módosítja az álláspontját. Eljutottunk a fizetésig, azt hittem hanyatt dobom magam, mondtam, mennyit kérek, majd mondta, hogy az kevés, hozta a szakágra szóló kolletív szerződés előírásait és alapban rádobatott bruttó harminc ezret azzal a kikötéssel, hogy 3 hónap múlva újra emelnek. Hazaérve újra csörgött, hogy mikor tudnék kezdeni. Nagyon tetszik a meló, remélem felvesznek és elküldhetem leendő ex főnökömet a sóhivatalba a 6 % emelésével együtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr754050834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prince of NailED 2012.02.02. 13:55:00

Ne, ne a leendőt küld el a pi_ba :)

Banditáról "csúnyán" beszélsz... Holnap megint mást fogsz mondani róla. Üdv neki!

Prince of NailED 2012.02.02. 13:56:34

@Prince of NailED: hallgattam volna bölcs maradtam volna... de igen, a leendő EX főnöködet küld el a csába igen... igazad van :D (ezt úgysem sokszor hallod tőlem)

díva naíva 2012.02.02. 14:29:14

@Prince of NailED: ez annyira édes, ahogy mindig a védelmére kelsz, egyszer majd bemutatlak neki, hogy megköszönhesse... marha mérges vagyok rá, tudod, hogy szeretem, néha úgy érzem magam, mint aki kiáll egy mezőre, az egyik oldalon csodásan süt a nap, a másik oldalon meg vihar tombol, én meg állok a közepén és nem bírom eldönteni, milyen az időjárás.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.02.02. 15:47:52

... nekem is azért van kutyám, mert nem akartam gyereket. Ez még nem tesz egyenlőség jelet egy kutya és egy gyerek között, egyszerűen nem érzem hivatásomnak, hogy legyen, és úgy éreztem egy kutyával még "elbírok", amíg egy gyerek sok lenne nekem. Ettől még szeretem a párom, és szeretem MÁS gyerekeit. Ugyanúgy nem szeretem a párom barátját, mert egy ökör és egy seggfej, de a barátja, elmegyek a vele való eseményekre, enyhén fanyalogva. Pedig nem rossz ember, de nem fogom soha se megszeretni. Ahogyan az anyját se fogom megszeretni, és az ő családja sem lesz soha az "én családom". Igyekszem békés lenni velük, és ha nem másznak bele a dolgaimba, akkor elviselem őket. És ez még csak nem is titok közöttünk. Lehet azért nem megy szívesen, mert te szeretnéd, hogy megszeresse őket, nem csak "elviselje". Ha megy és "elvan a sarokban", akkor hazaérkezésetek után pont az lesz a baj, hogy olyan volt mint egy tuskó...

:D az időjárás hasonlatod nagyon tetszik

Prince of NailED 2012.02.02. 16:13:38

@díva naíva: Fordulj a nap felé Díva :)

Látod milyen okos vagyok ha másról van szó? Olyan könnyű kívülről osztani az észt :)
este meg majd sírok neked...

díva naíva 2012.02.02. 20:06:46

@shhhhhhhhhhhtttt: egyszerűen nem értem meg, nem ítélek el senkit, aki nem akar gyereket, de én nem abba a halmazba tartozom, mint mellékelt ábra mutatja :) Te nem olyan pasival élsz, akinek gyerekei vannak és nyomod a dumát a gyerektelenség előnyösségéről, ezt tartom egyszerűen abszurdnak. Az pedig, ha megismerné a barátaimat és nem kedvelné, akkor az oké, de ő mereven elzárkózik tőle, hogy beszéljen velük és megismerje őket, ez mérgesít...

@Prince of NailED: próóóóbálok :)

Tudom, hogy keményen osztod az észt, ha rólam van szó, azt meg te tudod, hogy mindig sírhatsz a vállamon :))

kozgaztanar 2012.02.02. 22:27:37

állás ügyben nagy hajrá!!

den16 2012.02.03. 16:57:42

"Az pedig, ha megismerné a barátaimat és nem kedvelné, akkor az oké, de ő mereven elzárkózik tőle, hogy beszéljen velük és megismerje őket, ez mérgesít..."

Egyszerűen ez frusztráló, ennyi, én sem szívesen csinálnék ilyet.

díva naíva 2012.02.04. 11:30:10

@den16: meglátjuk, 3 hét múlva okosabb leszek :) mellesleg akkor az ő barátja jön hétvégére hozzánk a nőjével.
süti beállítások módosítása