Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

A sorsod erőszakolod? Csitt

2012.01.21. 18:33 | díva naíva | 1 komment

Királyul érzem magam, fáradt vagyok, de mint tudjuk a temérdek teendőimet magamnak köszönhetem, de...

Pénz ... vannak lehetőségeim, tudok maszekban fordítani, van fix heti bevételem az ügyvédi irodából, kapok a suli által támogatást és van fizetésem... tényleg minden lehetőséget megragadok és azt hiszem van is hozzá tehetségem, hogy ezt megtegyem. Felszabadultam és értékelem a jól létet mármint testileg, mert anyagilag még messze vagyok tőle, de már nem elérhetetlen messzeségben.

Munka ... igazából kapcsolódik fentiekhez és az, hogy a fő munkahelyem nem fő nyeremény, hát annyi bajom legyen, igazából tesómmal néha végig dumáljuk a napot, úgyhogy annyira nem szar, bele sem szakadok a munkába és 3 perces a napi ingázásom :)

Szerelem ... szeretem Banditát, minden hibájával együtt, pont úgy, ahogy van és ha jobban belegondolok, ő is szeret engem, kell ennél több? Azt hiszem ő a másik felem, már többször gondolkodtam rajta, ha ő nem lenne annyira passzív életű, akkor nem tudnám kiélni az aktivitásomat e téren és nem lennék boldog. Nyilván ennek vannak hátulütői, de minek nincsenek?

Család ... imádom a két nagyszájú kisiskolásomat és azt is, hogy ilyen okosak :) Igazából nagyfiamnál is az bosszant, hogy nagyon okos, csak figyelmetlen... ezt ugye itthon egy 'ja bocsival" el lehet intézni, de a dolgozatnál az pont levonás... talán idővel megtanulja. Kiscsajom eggyel egyszerűbb eset, a csupa arany csillagával, a kis bogárkám :) És ugye a gyerektéma... tényleg nem lehet megerőszakolni a sorsot. Vagy lesz, vagy nem, ha nem dönt, azzal is dönt. Ha pedig a távoli jövőben egyszer azért hagy el, mert akar, én meg már nem, akkor meg úgy is jó....

Vagyok már annyira pozitív, hogy az már zavaró? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr643631239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

den16 2012.01.22. 09:14:27

"Ha pedig a távoli jövőben egyszer azért hagy el, mert akar, én meg már nem, akkor meg úgy is jó...."

Ugyan, ő már eddig is vacillált, és van gyereketek, még ha nem is közös, egy férfi ilyenért nem hagyna el.

"szeretem Banditát, minden hibájával együtt, pont úgy, ahogy van"

Na ide is eljutottunk. A nők vágyai, megdobva gyerekkori romantikus lányregény olvasással, a tökéletes férfit várják el, vagy, hogy evolúció pszichológiában is korrekt legyek, alfa hímet, persze megdobva az ösztönöket a tudatossággal. Nem azt mondom, hogy lehetetlen kielégíteni egy nő vágyait vagy azt, hogy nem kellene, de tény, hogy ha egy férfi hibázik, a nő gyakran rágódik magában, nem mondja el a problémáit, aztán szeretőt keres, és elváll. A házasságok többségét a nők mondják fel, mondvacsinált indokokkal. A nők idealizált világképe nem mindig olyan jó.

Amúgy én örülök, hogy optimista vagy, az én pesszimista világnézetemmel szemben, különösen üdítő. :)
süti beállítások módosítása