Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Érthetetlen

2012.01.09. 16:56 | díva naíva | 2 komment

Fél bankkal végeztem, a másik fele még várat magára... vihetek még a végrehajtónak is pénzt, nem éri be a behajtási költséggel, amit a banknak fizettem és mindezt jogosulatlanul, feháborító.

A házhiteles bankom meg kéri az értékbecslői utalásról szóló bizonylatot, amit az ő bankjukból indítottam, mert nem találja... agyrém :D

Aztán meg szentimentális lettem szombaton... Bandita meg minden, csak nem diplomatikus. Szóval mondtam neki, mikor édes kettecskén voltunk a házában, már bekucorodtunk az ágyba és filmet néztünk, hogy babát szeretnék. Ő meg hát a maga módján közölte velem, hogy ő meg nagyon nem, elmondta, mekkora púp lenne a hátunkon előről kezdeni mindent, blablabla... az egyetlen ész érve az volt, hogy le vagyunk égve és jelen helyzetben nem engedhetjük meg magunknak, hogy bébit vállaljunk... bedobott hasonlóakat, hogy akkor inkább elveszlek feleségül... hát drágám, engem 'akkor inkább'-ból senki ne akarjon feleségül venni, úgyhogy grrr. Én igazából 2 mondatot mondtam, utána pedig egész este, illetve másnap a hazaúton mondta a magáét... én pedig csak hallgattam-hallgattam. Egy nagyon meghatározó pozitív mondata volt, szeret és szeretne boldoggá tenni, de reméli ahhoz nem kell gyerek, hogy ez megtörténjen. A gyerek sztorit pedig vegyünk újra jövő ilyenkor fontolóra, az anyagiak és az akkori helyzetünknek megfelelően.

Ezzel én ki is egyeztem, mindenesetre nehéz hétvégénk volt, de most érzetette először igazán, hogy mennyire fontos vagyok neki és mennyire szeret...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr783531862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2012.01.10. 12:46:54

Érdekes kérdés...én szívem szerint előbb lennék apa mint újra férj...
Szerencsére nekem is van még időm dönteni :))
A lényeg hogy szeret, na!

díva naíva 2012.01.10. 15:42:25

@sing-lee: persze, mert Te is épp most múltál 20, pont mint Bandita :DD
süti beállítások módosítása