Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Erőtlen teher újratöltve

2010.03.30. 09:53 | díva naíva | 12 komment

Újabb levéltitok megsértése, remélem nem haragszik Valaki :)

Ez nem lehet igaz... Miért pont most? És miért kellett ezt elmondania? Miért tartotta fontosnak, hogy tudj róla, azok után, hogy tudja, hogy vége... Tedd a szívedre a kezed, és csak kettőnk között, nincs vége igaz? Ha vége lenne, nem zavarna ennyire a dolog, nem érdekelne különösebben...
elhajtanád a faszba...

DE! Felejtsd el! Tudom, hogy mennyire szeretted, mennyire akartad anno, de gondolj arra, hogy bánt a gyerkőceiddel (sehogy...), és hogy bánt Bandita velük, vagy akár veled. Ne hagyd hogy becsapjon! Neki ez csak addig lesz fontos, míg nem kap meg újra meg újra, de semmi többet nem akar! Önző pöcs... mint én voltam az én Szeretőmmel, szar alak, mint én voltam Szeretőmmel, nem akar ő szódázni a szomszéd faluba a gyerkőcökkel hidd el... Ezek szerintem fontos dolgok!!! Ne hagyd becsapni magad...

Lehet nem lesz minden ok Banditával, Te is tudod, hogy most túl szép minden, de ha csak a fele megmarad, már akkor is nagyon  jól "jártál"!!! Semmiképp ne engedd el Banditát, Ő nem ezt érdemli, hogy jön valaki kívülről, és beleszarik a kapcsolatodba! Bandita jó fej, lehet nem ér fel a szemedben szeretőig, de adj  időt neki! Már most ezer dologban különb, mint szerető...


kicsit zavaros amit írtam, ne haragudj érte, de ideg lettem egyből ahogy írtam...

a válasz:

teljesen igazad van, magam is tudom...

A teher bánt, igazándiból van elég gondom, Bandita pedig imád, istenít, megtesz értem mindent és boldoggá tesz, Szerető a lába nyomába nem érhet, semmilyen téren... De Szerető nagy szerelem volt, dühít, mértéktelenül az önzése, hogy ezt így bedobta, mikor bassza meg VÉGE! Úgy érzem magam, mint a kisegér, aki próbál kitörni a ketrecből,de Szerető az éber kandúr ott ül a ketrec előtt, mikor próbálok kitörni és elevenen felfal, de nem is fal fel, csak rálép a farkamra, játszik velem, széles vigyorral.

Szerető nem opció, nem állt Sopron táblánál, hogy csak veled édes és szeretlek, igen, mondta, hogy őrülten hiányzom és hogy imád... de nem szeret, sosem tette, ahogy most sem, én meg ostoba módon reflexből húzom az agyát, amitől persze teljesen kikészül... nőből vagyok na.

Viszont a teher, hogy mi lett volna, ha mostantól már örökre engem fog terhelni, tegnap kiakadtam, remélem ma este már képes leszek higgadtan beszélni vele, hogy hagyjon békén, de amint meghallom a hangját, blokkol az agyam...

Van elég bajom Szerető nélkül is, sosem lenne támaszom, én pedig nem szeretnék senki játékszere lenni, szeretnék, ha nem lenne Bandita, de ez nem opció, mert van és utálom magamat, hogy egyáltalán agyalok mindezen...

 újabb válasz, amiért igazán értékelem, hogy van...

Akárhogy is fog alakulni, én melletted leszek, támogatlak.
Gondolom mit érzel, megértem, hogy felkavar. Tényleg. Csak most nem szabad elfogadnod, akár milyen nehéz is. Szerintem mond el Banditának, csak vigyázz, hogy meg ne bántódjon. Ha elmondod neki, neked is sokkal könnyebb lesz, csak vigyázz meg ne bántsd. Ezt Te jobban tudod persze, hogy szabad-e, de neked mindenképp segítene abban, hogy az eszedre hallgass, és ne kelljen önző emberek kívánságait kielégítened, vagy megfelelni neki. Nehéz most neked, tudom...

Nem mondom el Banditának, nem vagyok rá képes és nem történt semmi, mit mondhatnék...

Bandita jön, MOST! 5 percre, másfél órás kerülővel, mert hiányzom és értékelem, most pedig főleg...

Szeretőn pedig talán akkor gondolkodhattam volna el, ha felhív és szerelmet vall, hogy velem akar lenni és szeretni akar, nem ez történt, imád, hiányoztam és kíván, na, ez messze nem ugyanaz, attól még felkavar és bánt...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr251880120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.03.30. 10:13:56

valakivel én is egyetértek. :D

irkafirka 2010.03.30. 10:16:05

még egy szavazat valaki véleménye mellett

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.30. 10:17:58

Eh, ez van, mikor a szív és az ész nem egy irányba húz. :( Szerető = lúzer, felejtsd el. Bandita = Álompasi, tessék vigyázni rá!!!!
Egyébként a MI LETT VOLNA, HA típusú mondatokat töröld ki az agyadból!!! Döntöttél és kész, mint ahogy ő nem döntött oly hosszú időn át, és az ő nem döntése melletted is egyfajta döntés volt részéről.
Most én rúgjalak seggbe????????

díva naíva 2010.03.30. 10:24:18

@Enchantée: hol találni a DELETE gombot? :)
Igen, rúgj seggbe, kérlek, köszönöm :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.30. 10:30:03

@díva naíva: Ezzel nekem is gondjaim vannak, nyugi... Nőből vagyunk, ennyi. :(
Érezd magad helyretéve!!!! :)

díva naíva 2010.03.30. 10:31:24

@Enchantée: jó volna, ha hatna... remélem estére hatni fog...

Tittok 2010.03.30. 10:41:27

Szerető mindig bekavar, és nem akartad emgbántani azzal hogy elmondod van valakid akit szeretsz???? Te hol élsz???? Ő hányszor taposott meg. Mond meg neki, hogy van valakid, akit szeretsz és foglalt vagy. Mi az, hogy nem akartad megbántani. És majd ha egyszer akkor zaklat mikor Bandita is ott van, és látja rajta, hogy nem hagy hidegen??? Akkor elveszíted, és megint csak egy szerető leszel, akit taposnak, használnak, eldobnak. Mond meg neki, hogy másé a szíved. Ha így van, de csak ha így van!!!!!

díva naíva 2010.03.30. 10:44:49

@Tittok: Félreértettél, nem akartam vele - mivel vége - sms-ben közölni, hogy képzelje, van valakim, hogy van valakim, mert minek is. Tegnap elmondtam, azt is, hogy komoly... Mert most már érdekes... előtte nem volt az, nem akartam belérúgni, nem vagyok szemét...
Szeretem Banditát igen, Szerető volt a nagy szerelem, ezt sosem tagadtam...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.30. 12:28:05

Díva, a nagy szerelmeknek is valahogy véget kell vetni. a vég meg nem szép. érted, ugye?

díva naíva 2010.03.30. 12:57:53

@hzizi: de most nem megy... magam is tudom, hidd el...
süti beállítások módosítása