Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Annyi minden

2013.09.08. 21:48 | díva naíva | Szólj hozzá!

Mit is mondhatnék, bevallom az őszintét, mióta kicsit lenyugodtam, másként látom a világot, fogalmam sincs, mitől nyugodtam le, de megtörtént és hát Winnetouval annyit hülyülünk, hogy néha a hasamat fogom már a nevetéstől, annyira megtaláltuk a közös hangot és nagyon élvezem. Az este bornapoztunk, igazából jól telnek a pillanatok, amiket együtt töltünk, hulla szerelmes vagyok és az ő esetében néha kicsit elbizonytalanodok, de mindig a legjobb pillanatban sikerül egy elejtett mondattal bizonyítani, hogy nincs miért bizonytalannak lennem.

Tegnap levágódott a létráról és enyhén szólva bepánikoltam, hogy nem tud jönni, ennek nem adtam hangot, mert minek is, ha szarul van, arról ő nem tehet, mikor jött, csillogtak a szemei, annyira édes volt és minden alkalommal, mikor találkozunk azért egy hűhával köszönt, én meg vigyorgok, mint a tejbetök :) Annyi mindenről beszélünk, mesél, mesélek, nagyszájú és folyton ugratjuk egymást, egyszerűen jó vele. 

Az éjszaka pedig fergeteges volt, egyszerűen kifejezhetetlen, az a vágy, amit átélhettem, leírhatatlan volt, szavakba nem önthető.

Végre menstruálok, tiszta heppi vagyok tőle, úgyhogy azt hiszem a héten befigyel a spirál projekt is, végre nyugalmat akarok az életembe.

Jövő szombaton pedig randim lesz Winnetouval, moziba megyünk, vacsorázni és még az Isten tudja hová és tök jó :)

A vizsgára készülök, de valahogy kész vagyok tőle idegileg, igazából mindent még egyszer átrágok és ennyi, többre nem vagyok képes.

A házzal is haladni kellene, de a szerződéskötésig sem bírok eljutni, kicsit besokalltam a teendőkkel, de majd lesz jobb is, hánynom kell a költözéstől, a pakolástól és mindentől, de majd ezen is túlleszünk... 

Valahogy most pozitív vagyok, annyira, hogy nem is ismerek magamra, pedig 5 napja migrén gyötör és utálom... 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr675501163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása