Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Many thanks

2013.04.06. 09:25 | díva naíva | Szólj hozzá!

Igazából jól vagyok. Tök jól.

Tegnap megvolt az utolsó esélyes vizsgám, remélem sikerült nem elszúrnom az utolsó esélyt, bár lelkiismeretesen felkészültem, minden kérdésre válaszoltam, de sosem lehet tudni, mert elég nyakatekert kérdések voltak, amit nem tartok fairnek, de ez van.

Európa jog 2 ráadásul még tetszett is és az interkultúrális kommunikáció prezentációmat megoldottam hozzá szimultán, tök jó fej vagyok :) ma is vizsga, ki vagyok, mint a bili füle, de hála égnek most a környezetem kímél és látszik, hogy anyuék is aggódnak, látják, hogy idegileg kicsit kész vagyok. Beszélgettünk tegnap, mondja anyu, de hát te mondtad, te beszéltél az ügyvéddel, mondom, tudom, de nem emlékszem, mit mondott, tudom kicsim, kicsit sok ez most, na ez többet ért mindennél.

Kisfiam hozott egy rajzot, anya te vagy a legjobb és mindketten nagyon-nagyon és téged a legjobban szeretünk az egész világon, hát ő izé, elsírtam magam :) és mindkettő javít a suliban és tök örülök, mikor szimultán előbb jelenek meg a suliból és a nyakamba ugranak :)

Ma sulijuk van, idióták, de tényleg, így már június elejétől itthon lehetnek, ha ezek normálisak, nem tudom, ki a hülye...

Ma elvileg randim lesz Vállalkozóval, gyakorlatilag majd kiderül, de van már vésztervem, ha még sincs kedve 200 km utazni, akkor megyek a barátnőimmel :) bár nem hiszem, hogy nem jönne, de sosem lehet tudni :)

Olyan cukik a barátaim, olyan kedvesek és olyan sokszor, hogy tök örülök, hogy vannak :)

Ja és nagylány vagyok, míg illúzióban élek és boldog vagyok benne, miért akar mindenki kirángatni? Ha nem tetszik a valóság, az annyira szörnyű? 

Újra 17 vagyok, elégetem a kaját, táncolok a parketta vonala mentén és bömböltetem a zenét és jó nekem ez így,  mivel csak kiskorúakkal élek, akik szegények ezt kénytelenek viselni, így megtehetem és élvezem és akinek nem tetszik, ne lépjen be a birodalmamba :)

Volt főnököm meg ő izé, szerintem belémszerelmesedett, ajjajj. Aztán azt mondták az okosok, hogy én miért mindig más lelkivilágával foglalkozom, tegyem, ami nekem jó, hát mert ÖNZETLEN és KEDVES és TÖK JÓ fej vagyok és mert ILYEN vagyok, pont ilyen és nem változok és nem változtatok CSAKAZÉRTSE. 

Mr. Big is megint elkezdett siránkozni és mondom, ha akarod, akár komplikált, akár nem, oldd meg. Nyomja továbbb, blabla, mondom ez engem nem érdekel, de nekem fontos, mondom az te vagy és ott fagyott le :D Az önzetlen lányka számodra meghalt :) ezt persze csak gondoltam, tegnap hívott, hogy kicserélteti a szélvédőmet, meg telepátia, meg mittomén, barátom, ha neked is kint van minden kereked, akkor nem tudom, ki felejtette bent :D

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr745203673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása