Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Que sera sera

2013.02.17. 09:19 | díva naíva | 2 komment

Fáj a fejem, tegnap is nagyon fájt, ma sem sokkal jobb, az elmúlt időszakban sok minden nem történt, vagyis sok minden történt, de valahogy minden részlete hidegen hagy. 

Szóval valahogy mindenki hülye csak én vagyok helikopter.

Boxoló 2 hónap után valentin napon elküldött a rákba, hogy mekkora bunkó ribanc vagyok, ő meg nem papucs.

Megyeszékhelyi is írt egy e-mailt, hogy én mennyire leszarom a barátaimat és minden mindig rólam szól. Aztán visszavázoltam neki, hogy ő hiába kérdeztem bármiről, folyamatában titkolózott, ha meg nem kérdezek, önző vagyok? Fura

Mr. Big meg próbára lett téve és bebukott, múlt hétvégén lett megtartva a születésnapom, ugyan a díszebédnél senki nem köszöntött meg, még szóban sem, úgyhogy megbántódtam, Mr. Big meg nem volt éhes, úgyhogy el sem jött és ezt így játszottuk még egy darabig. Aztán megkérdeztem, hogy ugyan már, társkergetőn miért szerepel szingliként, fészen miért nem vagyunk ismerősök és két hónap után miért nem ismerem a családját, erre hablatyolt össze vissza,  én pedig gyanút fogtam, beregeltem dögös bögyösként és megkérdeztem, mióta szingli és láss csodát már közel egy éve és társra vágyik, úgyhogy kiadtam az utilapját. Mivel bántott, hogy ekkora köcsög, leépítette a dögös szőke is és még mindig engem néz hülyének, hogy ő szeret, én meg hisztis vagyok, én rontottam el mindent... Hogy lehet valakit ennyire hülyének nézni?? Asszem a normális pasik kihaltak a dinókkal...

Kolléga meg imád, egyszer bebukunk, az tuti.

Gyerkőcök édesek, csak hangosak, nekem meg kiesik az agyam a helyéről.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr795084561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lemontreeleaf 2013.02.17. 18:46:16

Kedves Divanaiva!

Már nem tudom követni, mi a helyzet veled és a férfiakkal. Láthatóan egyik mellett sem akartál elköteleződni. Kollégával nem úgy volt, hogy vége teljesen? Így nem értem, hogy miért várod el Mr. Bigtől, hogy exkluzívnak tartsa a kapcsolatotokat, ha Te sem úgy viselkedsz. Talán még mindig nem zártad le magadban a Banditával történteket. Ha tanácsolhatok valamit, inkább próbálj meg Magaddal tisztába kerülni, mielőtt beleugrasz valami újba. Ismeretlenül is szurkolok.

díva naíva 2013.02.17. 22:43:42

@lemontreeleaf:
Üdv nálam :)
Kolléga jön utánam, mint a kotlós, bevallom, nagyon jól esik, a szerelmes levél valentin napkor és az esti beszélgetések, elég azzal is bebukni...
Mr. Big kihasznált, tetszik, nem tetszik, be kell látni, igazából az elmúlt 6 hétben egy percet nem érdekeltem én...
Bandita meg a legkevésbé sem érdekel már.
Áttérek a baráti szálakra, ez a pasizás nekem nagyon nem megy jelenleg...
süti beállítások módosítása