Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Zombie

2013.02.03. 21:42 | díva naíva | Szólj hozzá!

Megint besűrűsödtek a mindennapjaim, valahogy hajtok, hajtok és fáradok, fáradok is... 

Kolléga úton-útfélen szerelmet vall, szerelmes leveleket ír és úgy gondolja, hogy a világ legtermészetesebb dolga mindez.. Nekem meg jól esik a rajongása és hagyom, hogy rajongjon, na itt érzem magam ribancnak, pedig nem...

Mr. Big megváltozott, csak is a javára, azt hiszem, remélem, pénteken és szombaton is itt aludt, szombaton szeretkeztünk, viszont még mindig szkeptikus vagyok, a kocsija szerelőnél, az enyémmel jár melózni, nem tudom, azért találkozunk ennyit, mert kell a kocsim vagy mert kellek neki... Ma segített fát pakolni. Két beszólása volt, ami kissé oszlatta a szkeptikusságomat, az egyik tegnap, mikor melóba indult, "ne aggódj, ma kicsit kések, mint minden szombaton", a másik pedig ma, mesélem neki, hogy nagyim mondta, hogy szörnyen nézek ki, erre csuklóból rávágta "nagyi vegyen szemüveget, kurva jól nézel ki", tegnap itt volt délig, aztán én mentem suliba, ő pedig anyujához kórházba (pénteken derült ki, hogy végbéldaganata van és nagyon rossz állapotban van). Megérkeztem, írtam sms-t, hogy hazaértem, jött az sms, hogy menjek érte. Érte mentem, aztán csak tellett, múlt az idő és csak nem indult melóba, valahogy az volt az érzésem, hogy nincs kedve, inkább maradna. Ma pedig segített reggel fát rakodni, aztán hazavittem, mikor érte mentem, mondtam, hogy anyu kicsit berágott, hogy nem jött ebédelni, most először mondta, hogy szólhattam volna, eddig akár én főztem, akár a buli, mereven elzárkózott. Nem tudom mi történt, de jó. 

Gyerekek lecsesztek, miért nem maradtam Bokszoló mellett, mert ő négykézláb kúszott velük, Mr. Big meg csak cimbizik, bringát szerel, de nem kúszik. Elég konkrétan elmondtam, anya férfit szeretne maga mellett, nem harmadik gyereket, mint pl. Bokszoló.

Nagyfiam beteg, eléggé odavan, holnap viszem orvoshoz és leszarom, mit szólnak a cégnél.

A házban pedig meleg van, fogalmam sincs, most hirtelen mitől, mégis csak hatásosabb a padlófűtés, mint a radiátor, tegnap konkrétan 28 fok volt a csúcs, de a 22 stabil. Mr. Big felajánlotta, hogy kora délután szívesen dob a tűzre, ha az segít.

Anyámék árulják a házat, ha elmegy, építkeznek és ideköltöznek, erre mit lehet mondani??

Rájöttem ismét, hogy a suli az önbizalmam tuningját szolgálja, mert okos vagyok és megdicsérnek és jól esik, még ha nehéz is végigküzdeni rajta magam... A prezentációm kapott néhány kritikát, ami jogos volt, mert hanyag voltam, aztán másnap tudásmenedzsmenten villogtattam a problémamegoldó képességem és meg is kaptam az érte járó elismerést és jól esett.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr765061267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása