Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Másnapok

2013.01.27. 21:23 | díva naíva | Szólj hozzá!

Meló: Akkor előről, tehát úgy alakultak a dolgok, hogy péntekre lehiggadtam és közöltem főnökasszonnyal, hogy nem tetszett az előző napi stílusa. Megértette. Ugyan vörösödött a feje az idegtől, de felfogta, azt hittem. Vártam egy órát és folyt. köv. mondtam neki, tény, hibázok alap dolgokban, de csak és kizárólag azért, mert nekem van életem, két kisiskolásom, ráadásul magam is iskolába járok és nem érek rá ottmaradni 10-12 órát. Mondtam, mondja meg a megoldást, akkor lassítok a tempón és kevesebb hibát vétek. Hát vigyem át a cuccokat, ha besokallok és majd ő eldönti, mi élvez prioritást. Rendben. Pénteken 3/4 6-ra mentem, negyed 5-kor indult haza a kolléga, akivel jöttem haza és átmentem hozzá, hogy egész nap nem tudtam lassítani és így sem végeztem, 4 cucc maradt még, 2-re még van időm, de sofőrhöz kötött  vagyok, úgyhogy nem tudom megcsinálni. Melyiket csináljam meg? Válasza: mindet... úgyhogy 2-őt kiválasztottam és a másik kettőt átvittem neki, hogy bocs, de vár a sofőröm. Ennyit a megértéséről és a megbeszéltekről. 

Gyerekek: ment a morgás, tény, hogy kevés időm van rájuk, én is tudom, de nem kínoz a lelkiismeret, mert amint jó idő van odakint, le se szarnak, mennek haverozni. Sőt, mikor itthon fetrengtem betegen is becsukták az ajtót és le se szarták, hogy egyedül maradok itthon... Kiscsajomnak eggyel jobbak az eredményei, mint eddig, kisfiam viszont le se szar semmit és a tájékoztatóját is dugdossa... mondtam, ez a stílus itt nem nyerő, úgyhogy éles váltást várok...

Buli: marha mód zavart, hogy nem jött el Mr. Big, de nem idegesítettem magam miatta, ha akart volna, akkor tudott volna, én még mindig ott tartok, akkor nem pénteken ment volna az öreg, hanem szombaton, viszont ha ő így gondolja, hát legyen így. Sógor kicsit idegesített, a húgom csúnyán berúgott, helyre raktam, mikor hülyeségeket beszélt, aztán duzzogóra vette a figurát és hazament. Tesómék egyik haverja olyan szinten eláztatta magát, hogy ad1 olyan alpárian beszélt a feleségével, hogy az tragikus, hozzáteszem a csaj reggelre elköltözött, meg odajött, hogy benne lennék-e egy hármasban, leráztam rövid úton, aztán jött és ha ketten lennénk... mondtam, gyorsan koccoljon le rólam, aztán vicces volt, mert Mr. Big jött értünk, akkor mentünk haza, mikor megjött a melóból, és a csávó nem vette az adást, behajolt a kocsiba, na mi van szivi, aztán rögtön ki is húzta magát, hogy ja, bocs... :D amúgy széttáncoltuk magunkat, ez a része jó volt, na. Tesómnak lejöttek a könnyei a számlát meglátva, hát a drága barátaik nem fogták vissza magukat, sógornak meg semmi sem drága. De ez nem az én ügyem.

Mr. Big: Múlt héten még azon mérgelődtem, hogy nem kapok már reggel sms-t, meg bunkó és hasonlóak, aztán meg ugye hét közepén kicsit túlreagáltam a dolgokat, de úgy tűnik, megérte, amit nem hittem volna, a tendencia inkább azt mutatta, hogy ennek vége, visszavonult, pár napra, csütörtökön még nyoma nem volt komoly érdeklődésnek, rideg volt, mint egy jégcsap, hogy mi változott, igazából fogalmam sincs, pénteken megjelent, dumáltunk, elment, aztán vissza. Egyszer csak mesél az apjáról, én pedig véleményt nyilvánítottam az ügyről és dumáltunk, egyszer bedobja, erre ő nem is gondolt, dumálunk tovább, tök természetesen, erre rám néz és azt mondja, ő ilyenekről nem szokott beszélgetni, kvázi ez a magánügye. Na, ennél nagyobb előrelépést nem is várhattam tőle, Dumáltunk még vagy fél 11-ig, aztán mondta, hogy fáradt, nem tartóztattam, mikor indulni akart, kölcsönadtam a kocsimat, hogy ne kelljen taxiznia, aztán reggel én ébresztettem, hogy fodrászhoz kell mennem - hülyének is nézett, mert hirtelen felindulásból 11 helyett 9-kor mentem :)), aztán, mivel elkávéztuk az időt, megkértem, hogy rakjon ki a fodrásznál, hogy időben odaérjek és jöjjön értem. Fodrász után hazavittem, és elbúcsúztunk, nem kérdeztem, mikor találkozunk, felhívtam fél 5 körül, dumáltunk, mindjárt visszahív alapon, kicsit morogtam, hogy nála mennyi idő a mindjárt, de ha meló előtt nem hív, én már nem hívom... :) aztán egyszer csak hívott negyed 7-kor, hogy elindult, beugrik egy kávéra. Az meg kész vicc volt, annyira egyértelmű volt, hogy csak azért jött, hogy lekáderezzen, hogy megyek a buliba, szerintem amúgy sem nézek ki sokkal különbül, bár ezt a ruhát imádom, de megtorpant az ajtóban :)) kicsit csicseregtem neki és mindjárt elmúlt a morgós hozzáállása :) elvitte a buliba és mindjárt nem volt gáz, hogy bújok és csókolózunk :) Éjjel váltottunk pár sms-t, majd 3-kor hazahozott, mondta, hogy hulla, én meg elengedtem. 11 körül jött az sms, hogy ébresztő, ahogy eddig mindig kaptam, múlt hét kivételével, ugyebár :)) Mára meg beérett a sült hagyma a gyomromban, amit ugyan imádok, csak a gyomrom nem, úgyhogy szenvedek, mint egy kutya. Sms-eztünk párat, oszt annyi, nem estünk túlzásba. Bevallom, azt sem tudom, mit csináltam egész nap, valahogy elmúlt, egyszer csak nyílik az ajtó és megjött Mr. Big, megnézni, hogy vagyok, nocsak..., maradt egy fél órát, aztán lelécelt dolgozni. Tegnap szóvá tettem, hogy hát izé, hiányzik a szeretkezés, csak mosolygott, mondta, hogy visszatérünk rá, hétfőn vagy kedden szabad és megcsókolt. Ma pedig fél 9-kor hív, hogy gáz van, a csereautó megadta magát, elindult visszafele, kölcsönadom-e a kocsimat, meg vigyem már ki neki a kútra, mert nem ér oda időben. Úgyhogy elindultam, odaérek, vigyorog, mint a tejbe tök, kapok egy puszit, mondom neki, valamelyik Exed csúnyán elátkozott, vagy mondom ilyen volt az életed, mielőtt megismertelek is, mondta, hogy nem és elege van, már csak röhög, hát mondom, még jó, hogy ilyen jó fej a csajod, akkor már széles vigyorral nézett, hát ez igaz, azzal bepattant az autóba, én meg az övébe és huss :)

Ház: elegem van, reggel óta fűtök, mint egy vadbarom, 15 fok az eredménye, ja és reggel 7 fokra ébredtem, lassan pedig elfűtöttem egy kaloda fát, ez valahogy kurvára nincs rendben, nyáron gázkazán, födémszigetelés, no meg ima... hogy végre rendben legyen és ne fagyjunk kockára.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr265046760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása