Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Plussz kettő

2012.12.26. 17:32 | díva naíva | Szólj hozzá!

Próbáljuk röviden és tömören.

A karácsonyfát nem a Jézuska hozza, mert anya bebukott vele 23-án éjjel, mikor a nagyfiára tört rá a hányás-hasmenés. Úgyhogy a marha menüből lett gyomorkímélő csirkemell krumplival.

Nagyfiam örült az ajándékoknak, kiscsajom szerint az x-box nem játék... 

Anyát megviselte a 24-e, de nem mutatta, hogy kicsit padlót fogott. Úgyhogy szolidan mosolygott, négyszer ráírt Kolléga, hogy mennyire hiányzik és mennyire utálja ezt a pókerfészes, jajj köszi, nem kellett volna. Persze ezredszer megbeszéltük, hogy ez mindörökké kettőnk között marad. 

24-én este, bowlingoztunk, apuékkal, anyám nem jött, mert beteg, belebetegedett a mama jelenlétébe, úgyhogy inkább kihagyta a karácsonyt, viszont úgy xboxozott a nagyi, mint a fiatalok :)

Hébe-hóba anya kapott üzenetet egy pasitól, akinek épp nem volt jobb dolga, mint anyának üzenni. Kiscsajommal szorosan összebújva 11-ig tévéztünk, pedig legszívesebben már 6-kor aludtam volna, kimerített ez a fosós-hányós-csomagolós-fa állítós időszak. Nagyfiam 7-kor el is vonult aludni. 

25-én anyuéknál karácsonyoztunk, na meg tesóméknál meg nálunk, elszállt a nap és egész jól elvoltunk, a 24-i letargiának nyoma nem maradt, jól voltam. Csak időben haza akartam érni, sógortól kaptam 3 torna cd-t, az egyiket felavattam, nagyon szigorú :) van is izomlázam mindenhol :) 

Magányos is irogatott, továbbra is hébe-hóba, aztán hirtelen felindulásból fél 11-kor a városban sétáltunk, éjfélkor kaptam húgomtól egy sms-t, hogy nem tud fát rakni a kandallóra és fázik. Úgyhogy hazajöttünk, kérette magát, aztán bejött, fél 1-kor kávéztunk és dumáltunk fél 7-ig. Annyit röhögtem, értelmes pasi, jól éreztem magam a társaságában, aztán fél 7-kor feladtam és kértem, hogy folytassuk máskor.

Ma pedig ilyeneket írogat, az óriás, basszus, simán van 210 centi :D, nincs az a magassarkúm, amivel nem törpülök el mellette. 

Szóval,mit szépítsük a dolgot, jó Nő vagy. Aztán ami belül van, az meg még jobb, bár lehet, sok férfinak riasztó lenne, mert megijednének a karakán, nyers stílustól. Mert azt hiszi majd mindegyik, hogy Ő a falka vezér, egy nőnek nem lehet szava, pedig ez hülyeség.

Közben rájöttem, hogy a húgom legjobb haverja öccsének az apja :D kicsi a világ.

Ami pedig ma történt, az kritikán aluli. Elindultunk délelőtt anyósékhoz, mert hogy mára beszéltük meg, mint minden évben és láss csodát, menet közben már hív Ex, hol vagyunk, hozzá csöngessünk. Odaérünk, csengetünk, aztán meg mindenhová csengetünk, sehol senki. Felhívom Exet, hogy most direkt szórakoztok vagy csak véletlenül, a gyerekek kockára fagynak az ajtóban. Hát nincs otthon senki, csak ő, aki ugye magatehetetlen, meg a dédipapa, aki süket. Eldurrant az agyam, fogtam a gyerekeket, miközben közöltem Exszel elég durva módon, hogy hová húzhat el ő és az egész idióta bandája és hazamentünk, mert nekünk jó otthon is és többet a környéken nem látnak. Felhívtam sógort, mert még az ő száma volt meg és rekedtre ordítottam magam, hogy a fasz felesége öreganyja fontosabb, mint a gyerekek és hogy anyósék is pont ma, zuhogó esőben mennek temetőbe, úgy ordítottam, mint a sakál, hogy mekkora egy tirpák egy banda és hogy szégyelhetik magukat és többé nem lesz alkalmuk megbántani a gyerekeimet, mert a büdös életbe többet nem látják. Erre a tapló megkérdezi, mert délután nem hozod vissza őket? Nem bazmeg, eszem ágában sincs, délelőtt volt megbeszélve, nem értetek rá, vessetek magatokra, közben a két gyerek hátul sírt a kocsiban. Anyáméknál ittam egy kávét, épp indulni készültünk, pont lezsíroztam a gyerekekkel, hogy ma sütni fogunk, időnk, mint tenger, indulunk ki az ajtón, após áll az ajtóban, hátte? Miért nem telefonáltam, na ott durrant el másodszor az agyam, ad1 drága Ex telefonált, hogy mikor jövünk már, kis sötét agyamnak az azt jelenti, hogy várják őket, ad2 a centit kellett volna vágniuk, hogy jönnek az unokáik, nem elfelejteni. Anyós ki sem mert szállni a kocsiból, félt a haragomtól, résnyire lehúzta az ablakot, hogy ráérek jönni. Most pedig elmegyek értük és aki egyet mer szólni, azt beterítem, mint Moszkvát a hó, bár szerintem mindenki nagyon kedves és kimért lesz, a délelőtti incidens óta tartanak tőlem. Irány az oroszlán barlangjába a hemzsegő hiénák közé :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr594982363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása