Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Bonyolódjunk már

2012.12.17. 13:29 | díva naíva | 1 komment

Hát akkor lássuk ! Remélem mindenre jól emlékszem,de tartom valószínűnek,---------------- mivel élénken itt van a fejemben az egész karácsonyi buli. A vacsora után kezdeném aztán szép lassan eljutunk a véghez ( végéhez???). Szóval nekem is feltűnt, hogy ahogy írtad egész este együtt jöttünk mentünk, de akkor még úgy gondoltam, hogy ez a "fejek" elöli menekülési stratégiád.Láttam egy nagyon jó hangulatban lévő csinos nőt, ami először akkor tűnt fel amikor a házadtól tipegtél a kocsim felé. "Ejha bakker micsoda nő" ez volt az első gondolatom,aztán ezzel le is zártam a témát. ( Az ember nem bámulja a "családbarátot" igaz?) Természetesen minden férfinak (mint ahogy nekem is) marhára jól esett amikor az este folyamán többször is közelebb bújtál,amit akkor még a borozgatás utó hatásának véltem. Gondoltam Ő így érzi jól magát. Ott semmi jelét nem vettem, a rólam alkotott képváltozásodnak, hiszen mindenkivel kedves és vidám voltál, nemcsak velem. Akkor úgy éreztem ez így is van rendjén.Aztán elindultunk hazafelé. Amikor felajánlottam,hogy karolj belém ne hogy elcsússz úgy szorítottad a karomat,hogy akkor megint nem "csak" a munkatársat éreztem benned.Hosszúnak tűnő (leginkább a tesóm folyamatos beszéde miatt) 15 Km után megérkeztünk, anyámék házához. Miután a tesóm kiszállt és te bevállaltad,hogy előre ülsz,a minibe a combjaid 10 cm-re mentek el a szemeim előtt. Amit te még nem tudhatsz rólam én mindig egy nő lábát és a haját nézem meg először.Na ez bejött. 50%-ban már ott kész voltam de az ész még tartotta magát. Aztán a szomszédos utcád............................jön a neheze ! Szóval az utcába érve elkezdted a tarkómat simogatni gondoltam lehet véletlen vagy most akkor mi van? Amikor a házad elé értünk, (amit alig vettem észre fejemben képződő ködtől) és még mindig simogattál na ott jött meg a maradék hiányzó %. Megmondom őszintén én csókoltalak meg először,bár nem igazán ellenkeztél.Aztán utána csak azon járt az eszem,hogy úristen milyen tüzes ez a csaj. Tökéletes volt. A 3.-4. csók után a te kezed megindult és meg sem lehetett állítani. Fogalmam sincs hogyan tudtad az ingemet olyan gyorsan kigombolni,de mire észbe kaptam már a mellkasomat simogattad. Aztán jött az a rész amikor végül is az ész győzött kettőnk felett.Elindult a kezed a combomon felfelé,---- igen oda ---- az enyém pedig be a minibe.aztán vészlámpa bekapcs. és ezt itt nem folytattuk tovább.Talán ez így volt jó.következő mozdulatban a válladra tettem a kezem amit szép lassan lehúztál a melleidhez.Halkan alig érthetően súgtad,hogy idézem: "fogd meg kérlek" DE sajnos vagy nem sajnos abban a sok kapcsos felsődben ez lehetetlennek bizonyult.Aztán forró csókok követték még egymást, meg a folyamatos bocsánatkérésed, :
-jaj, mit csináltunk?
- hülyeséget
-Ne haragudj nem akartalak ilyen helyzetbe hozni basszus mi lesz most,hogy fogunk egymás szemébe nézni ?
 -megoldjuk ne aggódj ! Én ezt megpróbálom lezárni magamban
- majd a következő karácsonyi bulin. Végül is csak 365 napot kell várnunk
Aztán amire még emlékszem,hogy elég gyakran simogattam a fejedet,igazgattam a hajadat az arcodból ,miközben végzet asszonyának ,zöld szemű "szörnyetegnek" (csupa jóindulattal) becézgettelek. Amit szerintem (így utólag végiggondolva) félreértettél az az a mondatom volt amikor megkérdeztem,hogy bekísérjelek-e? erre azt válaszoltad : "na még csak az kéne". Ezzel én azt szerettem volna elérni,hogy minél hamarabb vessünk véget ennek az estének mert különben becsap a ménkű. Ám ebben a pillanatban láttam a húgit közeledni amikor rettenetesen meggyűrt arccal bekopogott az ablakon.Innentől az,hogy veled mi történt nem tudom, én csak azt tudom ,hogy aznap éjszaka nem aludtam valami sokat. Másnap pedig kerültem itthon minden szempillantást,mert bizonyos szinten iszonyatosan mérges voltam magamra. Lett volna már több próbálkozó is de simán lepattintottam őket. Nálad ez más volt. Jött egy vibrálás ami azóta csak erősödött. Innen jutottam el arra szintre,hogy napközben 1000X gondolok rád, ha nem beszélünk neten hiányzol. Hát ezt jól megcsináltuk (akinek nincs gondja az csinál magának). Ezt az állapotot döntsd el Te minek minősíted,de itt megint bele kell,hogy szóljon az ész. Hozzá kell tennem semmit nem bántam meg. Ha holnap lenne a buli ismét megtenném. Na röviden bennem ezek az élmények maradtak meg, amiért míg élek neked hálás leszek. "Kicsit" felkavartad körülöttem az álló vizet ami nagyon jót tett nekem. Itthon is sokkal kiegyensúlyozottabb lettem--------------- hiába nevetsz valóban. A sárkányt is könnyebben elviselem, talán azért mert azt lesem mindig mikor jössz be a csarnokba, mikor láthatlak. Egyszóval amikor az embert csak egy valaki érdekli,és őt keresi kutatja, és hiányzik neki ...................................na az mi? A válasszal csak óvatosan !!!! Puszi neked !

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr954969803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2012.12.17. 14:53:19

Bonyolítod rendesen valóban.
Címkék: Címkék
süti beállítások módosítása