Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Felelősség

2012.11.02. 17:42 | díva naíva | 5 komment

Annyira mocskosul elegem van, tök jó volt, hogy ma dolgozhattam, legalább nem gondolkodtam, a vizsgát és a holnapi sulit kihagyom, egyszerűen nem kell további frusztráció, képtelen vagyok erre... jövő hétre meg kénytelen leszek összeszedni magam.

Aztán hazajöttem, kiengedtem a kiskutyákat, hallgattam, hogy apám cseszeget, hogy nem eszem, megint nem keresett a családból a kutya se, nagyon fontos vagyok. A kiskutyákért mehettem és befűteni sem sikerült még, pedig már egy órája szívok vele.

Lényeg, hogy fogta a szütyőjét és le se kell szarnia semmit, hát záros határidőn belül kifizetheti a kocsit és leszarom, hogyan, mást nem, adja el és a kutyák felől is intézkedjen, nem tudok róluk gondoskodni, neki vettem.

Már épp ott tartok, hogy betemetem a tavat is, kihalászom belőle a koikat, leviszem a halashoz és beföldelem és kidobom az akváriumot és elfelejtek mindent, ami vele kapcsolatos.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr854885839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lady.Bird 2012.11.02. 21:32:44

te legalább ki akarod halászni a halakat, hallottam olyanról, hogy válófélben levő feleség mellett a férj minden élő kedvence tönkrement a gyerekeken kívül (halak, virágok)

den16 2012.11.03. 07:15:33

@Lady.Bird: És mi lett volna akkor, ha nem a nő vér szerinti gyerekei lettek volna?

díva naíva 2012.11.03. 07:26:47

@den16: gyanítom a pasi magával vitte volna őket...

den16 2012.11.03. 07:55:35

@díva naíva: Egy válás esetén a nőé a ház eléggé gyakran, bár igaz a gyerek szokott lenni az indíték. De azért mégiscsak a nőt kipaterolni nem túl lovagias/férfias. És csak válás közbenről beszélünk.

díva naíva 2012.11.03. 08:05:53

@den16: hát én még csak olyan válást láttam, ahol eladták és elfelezték az árát és áldom az eget, hogy nem volt közös vagyonunk, meg asszem már többet nem is lesz senkivel...
süti beállítások módosítása