Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Végleg vége

2012.10.25. 15:14 | díva naíva | 22 komment

De most csúnyán... korábban hazaküldtek melóból, tök örültem, el tudtam indítani a mosást, meg hasonlóak, épp pakolászom a ruhákat, nagy bőszen mesélek a napomról. Leülök, tartok egy kis szünetet és B, mint Balfasz bejelenti, hogy neki ez nem megy, mennie kell. Úgy elkapott a remegés, hogy azt sem tudtam, hogy hol vagyok hirtelen úgy elöntött a düh, hogy kimondani nem tudom, megfogta a kezemet, én meg elrántottam és mondtam, hogy nekünk már nincs miről beszélnünk, összeszedte a cuccait, amit nem szedett össze, azt nemes egyszerűséggel utána hajítottam, mondta, hogy a bringáját most nem tudja elvinni, mondtam, no problem, jó helye lesz a szemét telepen, ide többé be nem teszi a lábát, soha. 

Tajtékzok, de rendesen, robbanni tudnék, de végre vége, elegem van ebből a Balfaszból. 

Megírtam neki, hogy vigye el a kutyáját, annyira szeretném megtartani, de hol hallgat rám, hol nem, a gyerkőcök félnek néha tőle, nem kell nekem a balhé, el sem tudom vinni, beoltatni, meg hasonlóak. Kíváncsi vagyok, megjelenik-e érte. 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr764869751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2012.10.26. 08:22:07

Ha balfasz, akkor úgy kell neki. Majd rájön mit veszített és így arra is mekkora hülye volt.

díva naíva 2012.10.26. 12:37:50

@Csillaggyermek: tudod, ez már nem érdekel, nem az én gondom, most legalább van esélyem arra, hogy olyan pasi legyen mellettünk, aki megbecsül...

den16 2012.10.26. 15:17:12

Jó ideje nem olvastalak téged, csak az utolsó két posztot láttam most, akartam ide írni, de meggondoltam magam, mert csak sértődés lett volna belőle. De azért még megkérdezném, hogy miért balfasz, mert másra vágyik, mint ti? Egy férfit megérteni semmiképp sem lehet, mindig ő a szemét. Ő arra van teremtve, hogy a nők vágyait kielégítse. Lásd lányok "milyen szemetek a pasik, hogy csak AZT akarják". De még vannak emlékeim a párodról, amit írtál. Ő egyszerűen poligámabb típusú, és a kész család, amiben a gyerekek nem is az övéi hirtelen szakadt a fejére, erre nem volt felkészülve. Ez van, a férfi jobban szereti a szabadságot, és azáltal, hogy boldog akar lenni, hátráltatja a nőt abban, hogy boldog legyen. Milyen szemét. Ne érts félre, sajnálom, hogy így történt, hogy az idealizált vágyad megsemmisült. Azért fogta meg a kezed, mert látta rajtad, hogy milyen hatást tett rád, megsajnált. Remélem a kommentem nem indít el benned egy gyűlölethullámot.

díva naíva 2012.10.26. 15:26:06

@den16: nincs gyűlöletroham, azért B, mint Balfasz, mert 3 hete megkértem, csak akkor térjen vissza, ha komolyan gondolja, azért Balfasz, ezt meg is mondtam neki és be is látta, ez volt az aljas húzás, amit nem tudok lenyelni, hogy elmúlt a szerelem, előfordul, látta, hogy kezdek rendbe jönni lelkileg és mégis visszajött, feltépte a sebeket és odébbállt, de többé nincs visszaút, elegem van, hagyom begyógyulni a sebeket, őt pedig törlöm az életem minden szegmenségből.

den16 2012.10.26. 15:47:16

@díva naíva: Ha visszament azt jelenti, hogy akarja. Csak esetleg nem képes rá. A kézfogás is lehet bizonyíték, hogy szeret, csak téged akar és nem családot, nem most. Nem szántszándékkal akart fájdalmat okozni neked, próbálkozott, ennyi történt. Én kifejezetten monogám típus vagyok, de a gyerekekkel nekem is vegyesek az érzelmeim.

díva naíva 2012.10.26. 18:28:41

@den16: Den, mire megyek vele, ha szeret? Őszintén? Próbálkozott, közben bántott, mindhármunkat, tudta, hová jön vissza, tudta, hogy megszenvedtem a szakítást és könyörögtem, csak akkor jöjjön vissza, ha 100 %-ban biztos benne, ha csak 99 %-ban, kíméljen meg még egy szenvedéstől... meg sem próbálta, amint tehette a haverjánál volt, vagy épp otthon és semmit nem tett itt, az ég adta világon semmit. Én megértem, hogy nem akart szánt szándékkal bántani, de ettől nekem egy cseppet sem jobb.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.10.27. 05:52:44

@díva naíva: Az utolsó mondatodban van a lényeg, szerintem. Az, hogy szeretik az embert, néha nem elég, ha nem ÚGY szeretik, ahogy az neki jó, ahogy neki arra szüksége van, ahogy azt a szeretetnyelve megkívánja. Uff. Csak ennyit szerettem volna még hozzátenni.
És tudom, hogy erős vagy, hogy mindent megoldasz, de végre elkélne mellétek egy olyan férfi, aki önmagatokért szeret, és nem azért az illúzióért, amire néhanap szüksége van, meg a kényelemre. Mert akármennyire is szimpatikus volt anno is számomra Bandita, de vannak húzásai, amik miatt én már hamarabb kitettem volna a szűrét. Ja, hogy kedves @den16: , emiatt egyedül is maradhat az ember lánya? Ha választani kell, akkor inkább továbbra is egyedül, de nem megalkuvással, önbecsülés rombolással, azt megtették már a férfielődök is. És sokszor az, hogy valaki "próbálkozik", az becsülendő, de rohadt kevés egy működőképes kapcsolathoz.
Bocs, kicsit keserű vagyok ma.

den16 2012.10.27. 14:00:55

@Enchantée: ", de végre elkélne mellétek egy olyan férfi, aki önmagatokért szeret, és nem azért az illúzióért, amire néhanap szüksége van, meg a kényelemre."

Megkockáztatom Banditának nem kell a család illúziója, mert nem akar ilyet. Ha ilyenre vágyna, működne a kapcsolat. És szerintem csöppet megint egyoldalú ez a nézet. Értsétek meg, a férfiak jó része másra vágyik, mint ti, egyik sem ér többet, egyiknek sincs több joga vagy erkölcsi alapja kielégíteni azt.

"Ja, hogy kedves @den16: , emiatt egyedül is maradhat az ember lánya?"

Megint ugyanazt tudom mondani, a férfiak nem arra vannak kitalálva, hogy úgy viselkedjenek, ahogy a nők akarják. Pedig elég gyakran ez a helyzet, megalkuvás netán?

Nem magamat védem, nekem nincsenek olyan problémáim, mint Banditának, csak zavar, hogy a nők, ha egy olyan férfiról van szó, aki szóba jöhet, nem tudnak megérteni.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.10.27. 14:34:20

@den16: Amit írtál az alapján csak egy kérdés merült fel bennem: Ha a férfiak jó része másra vágyik, mint mi nők, akkor mi a fenét keresnek a közelünkben??? Miért tesznek nőket tönkre, hol van a híres önismeretük, hogy ők nem valók kapcsolatra? Akkor miért nem rendezik a testi szükségleteiket egyéjszakás kalandokkal, amivel a másik lelkét nem tiporják sárba? Minek kell főleg egy ilyen viszonyba belemenni, ahol még gyerekek is sérül(het)nek???
Nem sok agglegényt ismerek a környezetemben. Akkor a férfiak többsége mégis megalkuvó lenne? Éli a szaros életét olyan mellett, akit nem szeret, nem tisztel, nem becsül semmire? Akkor minek??? Miért nem tisztább azt mondani, szívem csá, én nem erre vágyom? Banditában ezt az egyet becsülöm, hogy ha nem is a megfelelő időben, de ki tudta mondani, nem etetett tovább 3 embert még ki tudja, meddig.
Na, befejeztem, ne vedd magadra, de ma nem vagyok jóban a férfi nemmel. De még az igennel sem! ;)

díva naíva 2012.10.27. 14:55:00

@den16: ne haragudj, többször elolvastam, de bevallom nem értem, ez mit jelent: "Értsétek meg, a férfiak jó része másra vágyik, mint ti, egyik sem ér többet, egyiknek sincs több joga vagy erkölcsi alapja kielégíteni azt." Elmagyaráznád nekem? :)

díva naíva 2012.10.27. 14:56:00

@den16: a másik pedig Banditával nem így indult, tökéletes volt a kapcsolatunk, de elromlott és nem tudom hol és bánt, hogy nem tudtam helyrehozni. Amúgy meg a férfiak jó része nem érdekel, nekem egy kell, aki hozzám illik és hozzám tartozik az idők végezetéig.

díva naíva 2012.10.27. 14:57:54

@den16: @Enchantée: szerintem nincs ekkora különbség férfiak és nők között, van aki megtalálja azt, aki hozzá illik, van aki be van szarva az egyedülléttől is megalkuszik egy olyannal, akivel nem boldog, hogy ne legyen egyedül és van, aki szar helyett az egyedüllétet választja, ez nem nem, de még csak nem is igen kérdése :)

den16 2012.10.27. 15:33:46

"Ha a férfiak jó része másra vágyik, mint mi nők, akkor mi a fenét keresnek a közelünkben??? "

A "jó rész" nem feltétlen többség. :) Én speciel monogám vagyok. Az egyéjszakás kalandokba pedig bele is lehet unni. Csak azt mondom, hogy sok férfi alkalmatlan a családi életre, egyenesen nem vágyik rá. Szerinted a fiatal tizenéves fiúk milyenek? Az egyetlen gondolatuk a szex, ki ennek az akadálya? A nők kényszerítik bele őket a párkapcsolatba. Nem mindenki ilyen, van aki élvezi. Egy nő védelemre vágyik, ezért magához akarja láncolni a férfit. De a férfi a szaporodásban sokkalta eredményesebb, hogy ha más nőkkel is lefekszik, ezért nem akarnak sokan megállapodni.

@díva naíva: Hogy sok nő azt képzeli, hogy csak az ő vágyai számítanak, a férfiak pedig rohadt disznók, hogy ha csak szexelni akarnak. Erkölcstelen lenne? Aligha. Testi szükséglet. A két nem másként éli meg a szexualitást.

díva naíva 2012.10.27. 17:01:09

@den16: ne haragudj, mi köze ennek hozzám vagy B-hez vagy a témához, B sosem csalt meg, igazából engem még soha nem csalt meg senki, ergó sikerült mindig is monogám pasival összekötnöm az életem egy szakaszát. Mellesleg szexualitás terén kettőnk közül én voltam az aktívabb és kezdeményezőbb, nekem volt fontosabb, akkor most elméletet döntök??

den16 2012.10.27. 17:10:39

@díva naíva: Nem. Nem jelenti azt, hogy meg is csal. Csak a családtól való félelemhez kapcsolódik. A libidó kérdése meg árnyaltabb.

díva naíva 2012.10.27. 17:13:57

@den16: nekem ez ködös, két év együttélés után? szerintem inkább a szerelem múlt el a részéről, ezért nem vállal már be annyi kompromisszumot, mint amikor szívből szeretett

den16 2012.10.27. 17:41:46

@díva naíva: Akkor miért ment vissza? Semmi oka nem lett volna rá. Emlékszem, hogy egyszer sírt, mert a gyerekek nem csináltak rendet (a fene jó hosszútávú memóriámnak hála). Ez csak szimbolizálja a dolgot, itt elpattant, nem bírta tovább.

díva naíva 2012.10.27. 18:18:46

@den16: nem tudom miért jött vissza, miután visszajött szikrányi jelét nem mutatta, hogy meg akarja próbálni, hát ha ott pattant el, akkor nem tudok mit mondani, tény, hogy voltak gondok itthon, fényévekkel ezelőtt, azóta a gyerkőcök is belátták, hogy nem lehet káoszban élni, de ez már lerágott csont, kár a szóért, ennek vége, remélem megtalálja azt, akit keres és bevallom még jobban remélem, hogy otthon lel rá, jó messze innen...

den16 2012.10.27. 18:32:44

@díva naíva: " azóta a gyerkőcök is belátták, hogy nem lehet káoszban élni, "

Mondtam hogy csak szimbolizálja a dolgot.

" szikrányi jelét nem mutatta, hogy meg akarja próbálni"

Szerintem ö maga sem tudta, hogy mit csináljon abban a helyzetben...

" kár a szóért, ennek vége,"

...de ha nem akarod a témát pedzegetni, akkor nem erőltetem.

díva naíva 2012.10.27. 18:41:38

@den16: tudod az bánt, hogy 4 hónapig kvázi hülyét csinált belőlem, soha nem volt elég, amit teszek, mert nincs elég nagy rend, mert nem vagyok elég nő, mert nem vagyok jó anya...

hogy nem tudta, mit tegyen abban a helyzetben, maradjon a francban vagy tegyen értünk, de nem, alázott inkább még 3 hétig, került, nem vette fel a telefont és menekült, ez a helyes út, mindenképp...

den16 2012.10.27. 19:58:28

@díva naíva: "került, nem vette fel a telefont és menekült, ez a helyes út, mindenképp... "

Mit mondhatnék erre? Idióta. Én nem azért védtem, mert egyetértek vele, vagy bármi ilyesmi, sőt sajnálom, hogy így alakult. De hát a nők szexuális vonzalma nem mindig a jót húzza ki. Mindenesetre én minden jót kívánok hozzá, hogy találj egy férfit, aki mellett boldog lehetsz. Sok ilyen van, aki családra vágyik.

díva naíva 2012.10.27. 20:05:53

@den16: ez kedves tőled, aki elég régóta olvas, az tudja, hogy nem először szinglisedek és nem adom fel a reményt, sokan mondták már, én nem vagyok "az a típus", aki sokáig egyedül marad, nem is szándékozok, egyre vágyom, aki mellett békében és összhangban megöregedhetek...
süti beállítások módosítása