Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Szóló hétvége

2012.10.22. 07:58 | díva naíva | 4 komment

Péntek reggel Bandita hazament, még nem ért vissza, úgyhogy édes hármasban voltunk. Pénteken sok meló volt, úgyhogy nem élveztem annyira, hazaérve kutyakaját föztem, befütöttem és mentem aludni, gyerköcökkel együtt. Szombaton bevallom azt sem tudom, hogy múlt el a délelött, ahhoz képest, hogy kiscsajom 7-kor keltett. Elmúlt, takarítgattunk itt-ott. Délután mentem suliban, idegileg zokniként, valahogy úgy éreztem, összecsapnak a fejem felett a hullámok, a takarítással sem úgy haladtam, ahogy szerettem volna és a sulival sem jutottam sokkal elörébb... :S Délután hazamentem, kiscsajom jött velem, kisfiam maradt anyuéknál, tesómék is ott voltak. Jött barátnöm, vártam, mint a messiást, annyira jó, hogy végre van idöm rá. Bandita hívott 8-kor, leráztam, hogy visszahívom, ha elment a barátnöm, hát nem bírta kivárni, úgyhogy elaludt, volt vagy éjfél, mikor a barátnöm elment :)

Kisfiam csúnyán köhög, úgyhogy felébredt éjjel és kikucorodott hozzám, akkor realizáltam, hogy megint egyszer vérfürdöt rendeztem az a potom 3 óra alatt, míg aludtam, mentem is letusolni, hát, megint levált belölem valami, amint az távozott, elmúlt a vérzés, jobban nem taglalom inkább...

Vasárnap elmentünk sampont és társait vásárolni, anyuéknál ettünk, majd tököt faragtunk, apu segített hazavinni, Bandita közben jelezte, mivel én ma úgy is dolgozom, mégse jön, inkább füvet nyír, meg rendezi a növényeket, kimondhatatlanul elöntötte a vörös köd az agyamat. Apu segített összerakni a szétborult francia ágyamat. Míg átértünk, fehéredtem le és újra görcsölni kezdett a hasam úgy, hogy levegöt is nehezen vettem, meg potyogtak a könnyeim. Apu aggódva mondta, hogy azért ez így nagyon nincs rendjén, de aztán percek múlva elmúlt, mintha mi sem történt volna. Apu elment, befütöttem, kiscsajom összeporszívózta a szönyeget, aztán bekucorodtunk a takaróm alá és Casper-t néztünk, míg be nem aludtam :) Nagyfiam a drága 1 órára rá simán felvert, hogy ö átmenne tesómékhoz és le se szarta, hogy alszom. Úgyhogy természetesen nem ment sehová.

Nagyon mérges voltam, annyira mentem volna sétálni, csak figyeltem és figyeltem, de a köd könyörtelen volt és egy percig nem hagyott alább :( Gyerekek viszont édesen legóztak, a felmosás már rég kész volt és nem akartam punnyadni, úgyhogy a 2 hónapja lemontírozott kád burkolatot kezdtem el visszahelyezni a helyére, gyerköcök jöttek is, hogy anya, te mi a fenét csinálsz, mikor épp anyagot kevertem, hogy a szétvert részeket összeragasszam, majd szépen sorjában a helyükre raktam az elemeket, odaszögelltem, majd az utolsó elemet vécépapír gurigával támasztottam ki, míg megköt a szilo :D Büszkék voltak rám, bár szerettem volna a csajos dolgokat, mint polcok lemosása is elintézni, de valahogy arra nem volt idö :)

Utána megnéztük a kivilágított tökünket :) Majd hajat mostak és sikeresen elhasználták az összes vizet, úgyhogy hoppon maradtam :) Megnéztük a Nagyon Vadont, ma a Mézengúzt fogjuk :) nem, mintha nem láttuk volna az összeset már ezerszer :D

Banditának elmeséltem, hogy itt mennyi dolga lenne, duzzogott, hogy tudja, valahogy jelenleg olyan minden mindegy állapotban vagyok, majd meglátjuk, hogy meddig húzzuk, nem hiszem, hogy én erre vágynék, mármint, hogy a pasim szállodának nézzen és kéthetente hulla boldog legyen, hogy nem kell látnia. Jelenleg bele se lovallom magam, mert minek, tök sok dolgom van suli ügyben is, meg a takarításnál se hozom be magam sose, inkább koncentrálok ezekre jelenleg, azt kivárom, hogy lesz-e idö, mikor körbeudvarol, vagy marad ez a leszarom stílus.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr984862068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.10.22. 12:51:50

Szerintem meg menj el egy normális orvoshoz, és nézesd meg magad! Ez nem játék!!! Nem szeretnélek idő előtt elveszíteni!

Kicsim is idétlenkedik, mióta itthon van, ki kell ereszteni nekik is a fáradt gőzt. :) Persze szar, hogy a mi rovásunkra teszik, de ez van. ;)

A többihez no comment.

Lady.Bird 2012.10.22. 14:16:00

@Enchantée: khmmm, én is gondolkodtam már hasonló jellegű beíráson...
bármi is az, ami a vérzést okozza, nem jó ott, de legalábbis egy orvos nézzen rád, hogy nincsen semmi gond

úgy örültem az előző posztoknál, hogy minden szempontból jól vagy - a romantikus énem szurkol Banditának, de a reális énem azt mondja, hogy nincs sok esélye...

díva naíva 2012.10.23. 08:24:04

@Enchantée: beszéltem dokival, ez normális - 6 hét tisztulás, mint szülés után :)

@Lady.Bird: meglátjuk, idövel minden kiderül :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.10.23. 09:03:35

@díva naíva: Én nem tisztulgattam 6 hétig szülés után. Maximum 1-1,5 hétig, és az is a gátvarrásom miatt.
És akkor szexelni viszont szabad?!? ;))) Akkor mégsem ugyanolyan ez...
Címkék: Címkék
süti beállítások módosítása