Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Sweeping

2012.03.02. 16:30 | díva naíva | 2 komment

Ez a hét legsűrűbben használt szava, a holnapi angol vizsgám szókészletében is megtalálható és a céges tudományok között is...

A cégnél egyre rutinosabban mozgok, fáradt vagyok, azért eléggé leszívott a hét, lelkileg sem vagyok a toppon, pedig akár lehetnék is és a hülyeségek miatti depizés még jobban kiakaszt... padlót fogtam, olyan hülyeségek miatt, amik megváltoztathatatlanok...

Először is már az angol vizsga gondolata is letör, idegessé és fáradttá tesz. Ez az alaphangulatomat is megadja.

Ehhez hozzáadódik, hogy Bandita nem érti, minek nekem még egy gyerek és feszélyezi maga a kérdés is, számára egy gyerek felelősség és teher és felesleges nyűg és nem érti, ha már egyszer van kettő, miért szeretnék egy harmadikat.

Nem akarom meggyőzni, de nagyon örültem volna egy olyan pasinak, aki család centrikusabb és megérti,  milyen csodás dolog kettőnk egyesülését felnőni látni... lehet, hogy menthetetlenül romantikus vagyok, de szerintem ez csodás dolog, ő viszont nem vágyik "ránk" és nem is akarom meggyőzni, csak azt sajnálom, hogy nem olyan, mint amilyennek én szeretném... lehet, hogy ez egy kicsit kusza és érthetetlen, de nem tudom szebben elmagyarázni...

Sokat elmélkedtem az esküvőn is, ami sosem fog létrejönni... nem érdemes tovább boncolni, szerintem a házasság az a szándéknyilatkozat, mely köt a másikhoz, biztonságot ad, mert nem lehet csak úgy lelépni, ahhoz sok rossznak kell történnie, hogy az egységet felbontsuk, míg az együttélés során a legkisebb nehézség fellépésekor tovább lehet lépni... én így látom, szerinte meg régimódi baromság, úgyhogy ez sem lesz.

Az én 'álomképem' pedig szertefoszlik és a legszörnyűbb, hogy kedvem sincs meggyőzni, csak szimplán sajnálom, hogy nem úgy gondolkodik, ahogy én... így a pityergős, depis nője mellett toporgott fél hetet, hogy szeretne boldognak látni... majd túlteszem magam ezeken a dolgokon is, addig viszont képtelen vagyok a boldogságra.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr614284778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

den16 2012.03.06. 17:35:48

"Bandita nem érti, minek nekem még egy gyerek és feszélyezi maga a kérdés is, számára egy gyerek felelősség és teher és felesleges nyűg és nem érti, ha már egyszer van kettő, miért szeretnék egy harmadikat."

Én megértem, hogy te szeretnél, de lássuk be, hogy igazság is van benne. Persze a gyerekvállalást vagy akarja az ember, vagy logikával szemléli. Egy gyerekbe az ember idegszálai beleőszülnek, egy kapcsolatot is elronthat.

"szerintem a házasság az a szándéknyilatkozat, mely köt a másikhoz, biztonságot ad, mert nem lehet csak úgy lelépni, ahhoz sok rossznak kell történnie, hogy az egységet felbontsuk, míg az együttélés során a legkisebb nehézség fellépésekor tovább lehet lépni..."

Házasság... Szerintem egy szép szokás, de semmi több. Én mindenesetre ehhez pozitívan állok hozzá, de túldimenzionálni sem kell, de nekem már csak a gyűrű is sokat jelent. Viszont könnyen elkényelmeskedhetnek a párok, hogy ők már házasok, semmit sem kell tenni a kapcsolatért. Ha meg a legkisebb nehézségkor lelép, akkor annyit is ért a kapcsolat.

díva naíva 2012.03.06. 23:24:18

@den16: tudom mit jelent gyereket vállalni :) vele nem fogok, valszeg nélküle sem, csak néha szentimentálissá válok, akkor épp a padlóra küld a tudat, hogy nem akarja a kettőnkből fakadó jövőt megélni...

na, gyűrűt is épp ezen okból nem vesz, ebben nem is maga a házasság elmaradásának ténye a lelombozó, hanem a rugalmatlansága vagy ez sem jó kifejezés... tudja, hogy nekem ez fontos, neki meg nem, de fontolóra sem veszi, csupán néz nagy boci szemekkel, hogy boldoggá akar tenni, de nem így...
süti beállítások módosítása