Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Ez nagyon tetszett :)

2012.02.04. 18:15 | díva naíva | 16 komment

Nem szoktam képeket megosztani, de ez nagyon tetszik :)

 

 U.i.: Na, Bandita berágott a képen, teljesen vicces... Szerinte nem fair a vékony nőkkel szemben, hogy nem pl. Cindy Crawford-ot tették relációba Marilyn-nel. Szerinte ennyi erővel berakhattak volna egy dagadt háziasszonyt is Marilyn helyére és mindjárt más felé billen a mérleg nyelve...

Nem is értem, miért húzza fel magát egy ilyen képen, nem nehéz kitalálni, melyik kategóriába tartozom, azt sem, hogy én vagyok az első molett nője Banditának, az eddigiek inkább a 2. kategóriába tartoztak, de ő tudja, én attól még soha nem leszek a 2. kategóriába tartozó nő, mert így jobban érzem magam, természetesen lenne rajtam mit formálni, de tudok így élni önmagammal :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr284066147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

den16 2012.02.05. 10:43:27

Hát igen, az első kép mérhető hatást gyakorolt rám, míg a második leányzóval szemben teljesen passzív voltam. :) Egyébként tény, hogy vannak ektomorf (sovány, magas) alkatú lányok, de ez csak azokra vonatkozik, akik divatból ilyenek. Egyébként elvileg azért használnak ilyen modelleket, mert semmi sem tereli el a figyelmet a ruhákról. Csak ezzel divatot teremtenek a "sztárok" meg követik.

díva naíva 2012.02.05. 11:38:54

@den16: na, most raktam fel egy szerintem megfelelő összehasonlítású képet, a rend kedvéért :)
az a baj, hogy nagyon sok embert befolyásol a reklám, ezekkel a komplexusokkal van tele a világ, mindkét nem oldaláról, ami nekem viszont nagyon tetszik, hogy az átlagembert meg nem is ez vonzza :) A nők zöme nem deltás pasikra vágyik, még ha az ömlik a tévékből, akkor sem :)

den16 2012.02.05. 14:41:39

@díva naíva: A vonzalmat nem a szocializáció, hanem az evolúció alakítja. Legfeljebb saját magunkra lehetünk hatással, ezt jól mutatja a kép is, hogy a lányok ilyen vékonyak akarnak lenni, holott ez közel sem vonzó. A nők többsége viszont igenis a V alakú pasikat részesíti előnyben, még ha a férfiak 99%-a nem is rendelkezik vele. Én hiszek az antik görög filozófiában, a test és a szellem egyensúlyában.

díva naíva 2012.02.05. 18:05:47

@den16: ez annyira tipikus, hogy azt tudod, mi kell a nőnek és azt is, hogy milyen akar a nő lenni, de csak is azért, mert férfiból vagy :)
Nekem kifejezetten nem jönnek be a V alakú pasik és a barátnőim sem dobják hanyatt magukat tőle, akkor mi történt az evolúcióval?? :)

den16 2012.02.05. 18:50:14

Én változatlanul hiszek benne. :) De a nőknek a genetikai potenciál másodrendű, bárki tud gyereket csinálni, viszont nem mindenki alkalmas arra, hogy megvédje őt. De ettől függetlenül vannak ideálok, ami izmosságban, széles vállban, szűk csípőben realizálódik. Vagy szerinted ez nem a férfiasság csúcsa? Minden férfi így akar kinézni, ahogy a nők is karcsúak akarnak lenni. Persze a görög ideáltól már eltértünk, de az evolúciót ez nem zavarja.

díva naíva 2012.02.05. 19:46:13

@den16: szeretem az ilyen kutatásokat, nem hús-vér embereket mutogatnak, hanem adoniszokat, miért nem úgy kérdezik meg mondjuk, hogy az utóbbi 5 párodról mutass fotót? :)

díva naíva 2012.02.05. 19:49:43

@den16: én még mindig csak szimplán a kémiában hiszek, eddig 1 V alakú pasim volt, aki mellett durva komplexusaim voltak, mert csúnyán elmaradtam a hozzá illő modell alkattól. A gyereknemzésnél pedig nem a továbbörökített gén a lényeg, hanem a bizalom a társban, szerintem már kevésbé számít, hogy mennyire TUD megvédeni, sokkal többet számít, mennyire AKAR.

díva naíva 2012.02.05. 19:55:57

@díva naíva: sőt továbbfűzném a szálat, ismered a zsiráfos viccet? Szép, szép, de otthonra nem kéne? :) a másik pedig, hogy a túléléshez most már nem mamutot kell ölni, hanem megállni a helyünket a társadalomban, azt pedig nem a külsőségek és nem az izom dönti el :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.05. 21:44:47

te molett vagy?
úristen, báz, dobod ki az összes tükröt otthonról?

re pasi:
mindegy, de a válla legyen naaaaaagy :D

díva naíva 2012.02.05. 21:45:54

@Zsit (nyau és rémizé): azt ne mondd, hogy sovány vagyok, mert menten dobok egy hátast :D

szal ölég a nagy váll? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.05. 21:48:21

@díva naíva:
nem, nem mondom, de molettnek nevezni _naaaagyon_ durva
te egy normális testalaktú nő vagy.

Jas, semmi más nem kell, lehetőleg ne is szójjon sose semmit :D

den16 2012.02.06. 16:22:10

"én még mindig csak szimplán a kémiában hiszek, "

Én eddig is ezt mondtam, de ezek nem véletlenül vannak. :)

". A gyereknemzésnél pedig nem a továbbörökített gén a lényeg, hanem a bizalom a társban, szerintem már kevésbé számít, hogy mennyire TUD megvédeni, sokkal többet számít, mennyire AKAR. "

Az hogy mit mond a tudatos részed az nem vonatkozik a vonzalomhoz. A genetika fontos, a túlélési esélyét növeli a gyereknek.

"a másik pedig, hogy a túléléshez most már nem mamutot kell ölni, hanem megállni a helyünket a társadalomban, azt pedig nem a külsőségek és nem az izom dönti el :) "

Nem véletlenül mondtam, hogy ezek másodrendűek a nőknél. :) És itt jön a színtiszta alfa hím a képbe.

"szeretem az ilyen kutatásokat, nem hús-vér embereket mutogatnak, hanem adoniszokat, miért nem úgy kérdezik meg mondjuk, hogy az utóbbi 5 párodról mutass fotót? :) "

Nem véletlenül van így, mert azt nézi, hogy az emberek mit preferálnak. Pl. a férfiak többsége az arányos, szimmetrikus homokóra alakú nőket szereti ELSŐDLEGESEN. De ez nem azt jelenti, hogy más nők nem érdekelnék. Sőt, az átlagos férfiaknak átlagosak az igényeik.

den16 2012.02.06. 16:25:59

Hozzátenném, hogy egy férfinak kulcsfontosságú, hogy továbbörökítse a genetikáját, magyarán minél több nővel le kell feküdni, ezért tartanak a nők minket "szexmániásnak".

den16 2012.02.06. 16:26:46

A nők pedig azért nem, mert neki csak egy-két férfi kell.

den16 2012.02.06. 17:00:49

"a másik pedig, hogy a túléléshez most már nem mamutot kell ölni"

Ehhez még azt hozzátenném, hogy a tested viszont azt hiszi. Mi testileg ősemberek vagyunk, a civilizációnk még csak tízezer éves, az evolúció ilyen tekintetben, nem ilyen gyors.
süti beállítások módosítása