Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Huhhh

2012.01.30. 15:28 | díva naíva | 6 komment

Tehát tegnap állt a bál... én meg néztem, mint Rozi a moziban. Nem az bántott, hogy kifakadt, egyetértek, nekem is elegem van, hogy a gyerkőcökre százszor rá kell szólni, eddig kivonta magát a nevelésből, most meg nem egyeztet, még ezzel is tudok élni, bár a jövőben ragaszkodok hozzá, hogy konzekvensen ugyanazt az álláspontot képviseljük.

Ami nagyon bántott, hogy minden előjel nélkül fakadt ki és lelécelt, kiszellőztette a fejét, de ELMENT! Én pedig azon gondolkodtam mindvégig, hogy mi lesz, ha egyszer csak minden előjel nélkül kilép az életünkből, mert nem mondja, mi a baja, fogja a cucctáskáját és elmegy...

Hazajött, kisírt szemekkel és még mindig fogalmam sem volt, mellesleg sértődött is voltam, mert csak egy nyugis estét szerettem volna.

Elmentek a gyerekek aludni, odabújt, de nem szólt semmit, nyaggattam, mert nekem ez igenis fontos, hogy tudjam, mi a baj, aztán kibújt a szög a zsákból... őt ez idegesítette, hogy mi megint egész nap pakolunk és a gyerekekkel egyenként kell összeveszni, hogy segítsenek, arról nem is beszélve, hogy a saját cuccaikat nem rakják el... ami teljesen jogos, tök igaza van és egy az egyben az ő véleményén vagyok, de ezt nem így kellett volna és főleg nem elmenni... utána már kiborult, hogy hiányzik neki az anyukája és a nagymamája is és roppantul magányos lett a sötétben az utcán és az ő fejében is az járt, mi lesz, ha egyszer cucctáskával és kutyával megy ott, ha elmegy végleg.

Én pedig kiszakadtam a rózsaszínű felhők közül, hogy mennyire labilis és instabil a kapcsolatunk, erre ebben a formában nem számítottam... :S Délelőtt lenyugtatott, hogy egyszerűen szar napja volt és jó úton haladunk, hogy együtt öregedjünk meg, én mégis kicsit visszavonulóssá váltam, a tegnapi nap kicsit megtörte az illúzióimat.

A nap negatívuma: Még mindig zaklat az építő, már megfogalmaztam a választ, amit elé tárok, mert horrorisztikus összeggel akar levenni a festés miatt, mindamellett, hogy egyik nyílás méret sem volt megfelelő, úgyhogy erősen felejtős az ügy, de még nem vagyok elég erős hozzá, hogy ezzel konfrontáljam.

A nap pozitívuma: Csütörtökön 10-kor megyek egy állásinterjúra :) ez teljesen feldobott, nagyon tetszik maga a munka leírása és a cég sincs messze, úgyhogy lehet szurkolni :)

Kösziii :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr673977244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.01.30. 16:14:11

@Prince of NailED: köszke :) mi van veled? aggódom! minden ok?

den16 2012.01.30. 18:27:19

Hogy létezik-e öregkorig való kapcsolat? Talán, ha a párok nagyon összeillenek, de teljes mértékben nem lehetnek, mindig lesznek súrlódások. Na meg az, hogy neked Bandita az, megint más kérdés. De a kapcsolatok nagy része tönkremegy, akik meg összeházasodnak, szintén elválnak.

De ezzel most nem elkeseríteni akarlak, vagy azt mondani, hogy értelmetlen lenne bármilyen kapcsolatot kezdeni, de azért meg kell nézni, hogy egyáltalán a kapcsolatban van-e lehetőség. Nagyon szerencsésnek kell lennie azoknak az embereknek, akiknek az a vágyuk, hogy x év után ne hányják el magukat, amikor a másikra néznek. Én a leírásaid alapkán nem vagyok túl jó véleménnyel a párodról, nem tűnik olyannak, aki alkalmas lenne egy olyan kapcsolatra, amire vágysz.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.01.30. 21:38:09

Krossz innen is! :) (Minden téren, mindenhez...)

Prince of NailED 2012.01.30. 22:10:12

@díva naíva: Persze :) minden ok. :)
vagy nem...
kislány még megvan. meg a nagylány is. nem akarja, békülni akar. én meg nem akarok. nem egyszerű..

díva naíva 2012.01.31. 09:17:13

@den16: posztban válaszoltam :)

@Enchantée: köszke :)

@Prince of NailED: egyszer, ha beleférek a naptáradba, jelezd, aztán mesélhetnél bővebben :)
süti beállítások módosítása