Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Farakás

2012.01.29. 15:08 | díva naíva | 3 komment

Igazából teljesen átlagos a hétvégénk, na jó, vannak kiemelkedő momentumok fel is és le is...

Kiscsajom egész nap morog, mondjuk beteg, úgyhogy valamilyen szinten megértem. Délelőtt nagyfiam akadt ki, hogy ő nem mehet az unokatesójához játszani, mert itthon fát kell pakolni, most a kiscsajom... az persze egyiket sem zavarja, hogy egész nap mosok-főzök-takarítok, az nem gond, csak nekik ne kelljen mozdulniuk, komolyan agyrém...

Bandita is morog velük ezerrel, tiszta diliház...

Tegnap szerelembe estem, mert megérdemlem alapon egy 2 méteres, 70 kilós csodába, gyönyörű és praktikus és ráadásul két legyet ütök vele egy csapásra, úgyhogy ez lesz a következő beruházásom. Egy hűtő. Ami bosszant és felháborít, hogy uszkve 15ezerrel olcsóbb, ha Németországból!! hozatom házhoz. Mást nem ugye nem mindegy, hogy 18 vagy 27 százalék az Áfa. Úgyhogy kész vicc, de Németországból hozatok hűtőt, illetve a többi konyhagépem is onnan lesz és ha valami kell barkácsboltból, ezentúl az is Ausztriából lesz, no meg a kaja is, mert már az ára is jobb, a minőségről ugye ne is beszéljünk.

Aztán, tök jó voltam angolból, pedig messze nem szoktam az lenni, de tegnap valahogy ment és igazából még van 5 hetem a 6 fejezet speciális szókincsét megtanulni, úgyhogy neki is fogok látni, át kell mennem a vizsgán.

Tegnap reggel Bandita kezdeményezésére szeretkeztünk, ilyen még nem volt :) Jó, egy hete nem volt semmi, kicsit le vagyunk pukkanva estére, pénteken meg leszívott a suli, de attól még meglepődtem :) Este is fergetegeset szeretkeztünk, néha úgy érzem megrekedünk a szokványosságnál, aztán mégis máshogy alakul. 

Volt némi feszültség is, hogy néha abból, amit tesz, több a kár, mint a haszon, aztán közgáz felvilágosított, hogy ez pasiknál szimpla génhiba, úgyhogy beletörődtem és nem morcoskodtam tovább.

Este filmet néztünk, nekem nagyon tetszett, ő meg bealudt rajta :D A boldogító talán. Szerintem fergeteges, talán még tanulságos is, de inkább szórakoztató. 

Úgyhogy indulok fát rakodni :) Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr953968253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2012.01.30. 19:18:41

nekem is van egy ilyen eladó hűtőm, kell? pont belefér egy sárga kabrióba! :D

(elektrolux inspire)

aJeti 2012.01.30. 19:56:40

2m magas, 60x60 cm mély/széles, de mögötte még kell pár centi a levegőzés miatt. nagyon kellemes ezüstszürke króm, két éve használom, de attól a pillanattól el akarom adni amikortól behoztuk az ajtón. alul három nagy mélyhűtős fiókja van, strapabíró. szép, olyan mintha új lenne, karácsonykor kifényeztem, mert unatkoztam, azóta is csillog...

van amit nem mértem le elég pontosan, mikor megrendeltem, szóval most úgy áll a konyhának, mint tehénen a gatya...

vagy a kabriót kérdezted?
süti beállítások módosítása