Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Átértékelés

2011.11.29. 09:06 | díva naíva | 3 komment

Vannak tragédiák, amihez vasakarat kell, hogy az ember túlélje...

Még régen, mikor kisfiam született is egy virtuális csapat tagja voltam. Pesti barátnőmet is onnan ismerem... ma reggel újra beszéltünk, elég régen nem már, egész jól vannak :)

Szóval réges régen is a csapatban egy kisfiú elveszítette az életét és a szüleik első gyermeküket, sosem fogom elfelejteni, mekkora rettegés lett rajtam urrá... azóta nekik azt hiszem már 3 gyermekük van, soha többé nem írt hozzánk... meg is értem, hisz minden emléke a kisfiára emlékeztette volna...

Ma reggel is hasonló tragédiával nyitottam fészen... borzongok és átértékelek magamban mindent, hisz nem számít, ha elveszítjük otthonunkat, ha hisztisek a kölykök vagy épp figyelmetlen a pasink, ez mind bagatell dolog, míg egészségesek vagyunk...

Exem nem az, tudom, ezt is nehezen dolgozzuk fel, de az, ha történne valami a gyerekekkel, az feldolgozhatatlan... nagyon hálás vagyok a jó Istennek, hogy épek és egészségesek...

A reggelünk jól telt, édes volt mindkettő, fél órával korábban keltünk, úgyhogy nem volt kapkodás, ettek kivit és rizsfelfújtat is... mosolyogtunk egyet-kettőt és indultunk el a napi rutinunkba.

Édes volt tegnap Bandita, kiscsajom előhozta a kistesó témát, Bandita meg elmagyarázta neki, hogy akkor lesz kistesó, ha nem kell folyton utánuk pakolászni, morgolódni, hogy kapcsolják le a villanyt, hogy csukják be az ajtót és vigyék ki a tányérjukat a mosogatóhoz... Látszólag nem hatotta meg őket, de szerintem ennél azért rafkósabb az én két csibém :)

Pesti barátnőmmel már tavaly is beszéltünk, hogy babázunk egyet '13-ban, nagyon vágynék rá, meg ő is... Míg nem rendeződik az Exem lakás kérdése, addig szó sem lehet róla, aztán meglátjuk, nagyon remélem, hogy nem kínoz örökké a sors a bizonytalansággal, hogy lesz ennél jobb és beteljesülhet az álmom az egy egységes családról... Én hiszek benne.

Addig is nagyon várom a karácsonyt, a csillogó szemű kis babócáim tekintetét... Idén először együtt díszitjük a fát, meg is beszéltem velük, hogy a Jézuska csak az óvodásoknak díszit fát, az iskolásoknak már nem ér rá, úgyhogy nem kell szenteste sehová sem menniük, együtt leszünk egész nap... Kis rafkós kisfiam benyögi, akkor két ajándékot hoz, mert segítünk neki? :D Mondtam, nem, vannak dolgok, amit szeretetből teszünk meg a másiknak, nem ellenszolgáltatásként a plusszokért.

Szerintem 4ünk közül én vagyok a legjobban besózva, alig várom... imádom a karácsonyt, idén először :)

Anyám is felhív, hogy vesz négyünknek tüzifát... azt hittem lefejelem az asztalt... és mondom, mit raksz az unokáidnak a fa alá? vagy úgy gondolod, nem elég, hogy a tőlem jövő ajándékot, a dédik ajándékait meg kell finanszíroznom, most még a tiéteket is? igazából anyámék és tesómék is kapnak 14. havi fizut, mi sajnos nem, nekem eggyel nehezebb gazdálkodni és akkor ilyen baromságokkal még plusszban leterhelne anyám... Most vettem fát 70ezerért, ahogy számoltuk, március közepéig kitart, most nem foglalkozom vele, hogy mi lesz március közepén, addig majd veszek még, de hogy abba nem gondol bele, hogy az unokáknak kellene valami a fa alá, ez számomra döbbenet...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr83420644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2011.11.29. 15:56:15

Na, sok sikert a karácsonyhoz! Remélem tényleg csodás lesz!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.30. 09:05:26

@sing-lee: Hát Te még élsz? ;) Böffenthetnél legalább pár sort, mi van veletek!!! :)

Verde Lunaria 2011.11.30. 11:03:53

Végülis a tüzifa eláll jövőre is... Akár befektetésnek is lehet tekintenti...
Lassan nekem is megjön a karácsonyi kedvem... lassan. Nagyon lassan...
süti beállítások módosítása