Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Csíííííz

2011.03.17. 13:58 | díva naíva | 18 komment

Először is, ha mosolyogsz az emberekre, visszamosolyognak rád és valóban.

Lementem a kórházba anyu leleteiért és még az ápolónők is visszamosolyogtak, pedig ha valakire, rájuk nem szokott jellemző lenni...

Nagyon jól vagyok, szép vagyok, okos és fiatal - na itt csapna a húgom a homlokára azzal a címszóval, anyám, mit szívtál, én is kérek :D Pedig Isten látja lelkemet, nem drogozom, csak szállok...

A főnököm is mosolyog rám és büszke a probléma megoldó készségemre :)

Annyira pink vagyok, hogy ártalmas vagyok a környezetemre! És olyan szép kéééék körmöket kaptam és annyira jól néz ki a farmer szoknyámmal és amúgy is :)

Ez a boldogság nagyon fárasztó, mindjárt elalszom, pedig intézni kellene a privát ügyeimet, plussz még a céges dolgokat, a maszekot is és akkor még a házi feladataimról nem is beszéltem, kegyetlen egy világ :D Én pedig legszívesebben széles vigyorral Csipkerózsika módra álomba szenderülnék...

 :PP

 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr992747137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 14:19:30

Basszus, ma a tükörbe nézve én is azt mondtam magamra: Tiszta Hófehérke vagyok! :)
Megint jól egymásra hangolódtunk... :DDD
Pink szakasz, hehehe...

díva naíva 2011.03.17. 14:28:05

@Enchantée: Kész meseország leszünk :DDD én maradok a vigyorgós ásításnál, te meg vigyázz azzal az almával és dumálj te is a tükröddel, ne csak a gonosz mostoha legyen tisztába vele, hogy mi a szitu :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 14:34:37

@díva naíva: Gyorsan megettem 2 almát, ami biztos forrásból származik, a tükörnek vigyorgok, a mostohát meg lekaratékázom, ha kell. :DDD

díva naíva 2011.03.17. 14:43:58

@Enchantée: micsoda amazon egy Tűzvöröske Hófehérke vagy te :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 14:50:20

@díva naíva: Cseresznyevörös, bocs. ;))))
És képzavarban is vagyok, mert az Fiona volt, a dögös-bögyös-vörös, aki rugdosódott... :D Csak még azt nem döntöttem el, éjjel ogre és nappal királylány, vagy fordítva?!? :DDD

díva naíva 2011.03.17. 14:52:44

@Enchantée: oh my dear, én kerék elnézést a színtévesztésemért ....
hát a shrek-es csipkerózsika is elég mókás, de én maradnék a klasszisokkal jobb klasszikusnál :D

Ne te döntsd már el a Fionázást, jöjjön Shrek és döntsön meg :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 14:54:22

@díva naíva: De három gyereket már nem kérek!!!! A mocsárlét jöhet... :)

díva naíva 2011.03.17. 14:58:49

@Enchantée: szívesen dagonyázál, mi?? Én tündi-bündi palotát kérek, házimunka menteset :DDD egész nap próbálgatnám a kis cipellőimet, fésültetnél a szolgákkal a hajamat és tejben-vajban fürödnék... jajj, kicsit megkevertem itt a dolgokat, de mindenből egy csipetnyi, ettől leszel egyedi :D

kócostégla 2011.03.17. 15:17:57

mit szívtatok csajok? :D

de tényleg. itt szakad az eső és még nem ebédeltem, mert azt gondoltam megvárom amíg eláll. szép sovány leszek...

díva naíva 2011.03.17. 15:20:18

@kócostégla: love is in the air, everywhere i look around :DD ez most csak úgy eszembe jutott, a vigyorgásomnak semmi köze a világon a szerelmetességhez :D

nem szívtam semmit, szivat az élet így is úgy is :D

itt is szakad az eső, de leszarom, csakazértse szegi mosolygós kedvemet :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 15:20:38

@díva naíva: Nekem nem kell szolga, azok csak hátbatámadják az embert...
Tejben fürdés jöhet, a vajat kihagynám. ;)
Egy csipetnyi só jöhet. És tornának csak egyfajta mozgáskultúrát tartok megfelelőnek, az összes többi csak ráadás lehet. :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 15:23:15

@kócostégla: Érzem a vesztem, olyankor vagyok ilyen vigyori, tudod, hogy nehogy má' túl jó legyen!!! :DDD

díva naíva 2011.03.17. 15:26:06

@Enchantée: ha már ezt a szárnyalást túléljük, túléljük a zuhanást is :DDD sima csiga :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 15:42:13

@díva naíva: Ezt a csigázást nem értem, de biztos igazad van! :)

díva naíva 2011.03.17. 19:32:05

@Enchantée: a sima csiga szimplán egy kollégám szava járása és megtetszett, ezt használja a sima ügy helyett :)

Alig pislogok már, látni, hogy a vidámság fárasztó és basszus Chantiiiiii a nevetés hízlal, úgyhogy öveket becsatolni, indul a zuhanáááááááááááááááááááááááááááás :D

díva naíva 2011.03.17. 19:34:10

@Enchantée: most jut eszembe, ha ezt anyáink olvasnák, a drogteszt után jönne a kényszerzubbony, dehát élni tudni kell :) á lá Gusto ;)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 21:06:08

@díva naíva: Nem a nevetés hízlal, hanem a mákosguba! :) A dilinyósság lefárasztott, kinyúvadtam... :DDD
Hát én inkább vállalom anyám előtt is, hogy nem vagyok százas, minthogy eljátsszam a savanyújóskát. ;)

díva naíva 2011.03.19. 13:05:13

@Enchantée: a máktól hasmenésem lesz :DD én még most is fáradt vagyok :D
Én nem vállalom, mutatom a képet és nem az önarcot :D
süti beállítások módosítása