Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Meddig lehet még húúúúzni a húúúúrt?

2011.03.08. 21:02 | díva naíva | 6 komment

Ma teljesen az az érzésem volt, mint a vihar előtti csendben... mikor még a szél se fúj és érzed a félelmetes csendet, tudod, hogy történni fog valami és várod...

Beszéltem az én bankommal, feltépték az agyamat és bunkók voltak, de ez igazából nem túlzottan hatott meg... ezen biztosan egyszer túl leszek...

Kiscsajom miatt aggódom, a tejfogak mögé nőtt ki két maradandója, ha a tejfogak nem adják meg önként magukat, akkor jöhet a szuris foghúzás... mert mindig van valami...

ahol viszont a lelkem úgy döntött, hogy kapitulál és nem tudja már merre tovább... Anyu vitte ma gyerkőcöket pszichiáterhez... üzent, hogy legközelebb csak engem akar látni... a nagyfiam önveszélyes és 120 %-ban depressziós... nem is érti, hogy tud tanulni ilyen lelkiállapotban...

Anyám nem tudta, hogy tálalja, hogy ne szemrehányásnak tűnjön, én pedig pókerfésszel végighallgattam, közben lélekben a kezeimet az ég felé emeltem:

Istenem, mondd meg, mit akarsz még tőlem? Az elviselhetőség határait rég áthágtad, mit tegyek még?

Mondta a doktornő, ha bulémia... a depressziótól való lelki hányatás... mint sógoréknál is megvolt és tudtam, hogy lelki, de mit tehetek? Nem tehetek róla, hogy az apja magatehetetlenül fekszik, nem tehetek róla, hogy a nagybátyjának gyereke lett... NEM TUDOK EZEKEN VÁLTOZTATNI... EZ   V A N ! 

Azt is mondta, ne kínozzam a tanulással, ő azt is csodálja, hogy van egyáltalán valami, amit ilyen állapotban megjegyez és kezeljem hímes tojásként...  és nagyon figyeljek, a bulémia beálltával már nem nagyon tudnak segíteni, az egyenes úton vezet a halálhoz...

Kiscsajom, hogy legyen még mitől szarabbul érezni magam, miután a doktornő kérdezi tőle, hol lakik, nemes egyszerűséggel annyit válaszolt: hol itt, hol ott...

Igen, végül is, boldoggá sem tudom őket tenni, még ha belegebedek sem, meg otthont sem teremteni... király... 

Arról nem is beszélve, hogy mondta a dokinőnek, hogy néha felébred éjszaka és nem szereti a tesóját, mert a hugit én sokkal jobban szeretem, ami aztán abszolút nem igaz, de mindegy, szóval néha megfordul a fejében, hogy legszívesebben megfojtaná...

Így lehet aztán jól aludni... :S

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr412723031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.08. 21:27:17

Nyugi, én is mindig ki akartam nyírni a húgomat, aztán még mindig él... ;)
És ha elvinném a gyereket pszichomókushoz, tutira nála is találnának hasonló fincsiségeket. :( De szerintem minden embernél...
Próbáljátok meg mozgatni azokat a fránya tejfogakat, nálunk bevált, pedig mi is jártunk hasonló cipőben. Most is úgy van az egyik foga kicsimnek. Úgy látszik, ez mostanában menő lett fogügyileg.

kozgaztanar 2011.03.09. 11:16:00

mit jelent az, hogy a fiad önveszélyes és depressziós?
mik a tünetek?
pszichiáterhez? nem gyerekpszichológus kéne a gyerekhez?

:((

díva naíva 2011.03.09. 11:21:56

@Enchantée: hát mozgatjuk a fogacskáinkat, 17-ig kaptunk határidőt....

@kozgaztanar: játszadozik a halál gondolatával, de ezt csak a pszichiáterrel közli, a mi volna, ha nem lennék teóriáit...
a tünetek, bármilyen stresszhelyzetbe kerül, óriási cirkusz, gyomorgörcs, extrém esetben hányás... utál mindent és mindenkit...

Kisvárosunkban nincs gyerekpszichológus, csak pszichiáter, ő pedig vip-ként kezeli a kisfiamat, mert az anyámat már 30 éve ismeri privát...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.03.09. 21:35:52

@díva naíva:
óbakker, akkor az én gyerekem is depressziós meg önveszélyes
El-elhangzik a szájából, hogy jobb lenne, ha ő nem lenne, satöbbi. Hányni mondjuk ritkán, cserébe védekező hájat növeszt magára.
Mindezzel együtt azt gondolom, hogy nem kéne túlgondolni, a gyerekeket igenis foglalkoztatja az elmúlás, leginkább a sajátjuké.
Én keresnék pszichológust is (tudom, nehéz)
Fog-kérdés nálunk is :), de ez mondjuk fura ötlet, hogy húzzuk ki a tejfogat, hátha nem fér el a maradó.... (ehhez nem értek, de furcsállom)

vagyok, vagy nem 2011.03.09. 23:47:48

keményet akartam írni, de aztán elgyávultam...

szóval csak annyit, hogy próbáld kicsit hátrébb rakni az egódat és a gyerekeidre és Banditára figyelni! bocs!

és egy pszichiáter mindenkinek jól jön :)

díva naíva 2011.03.10. 07:56:11

@Zsit (nyau és rémizé): bevallom, fog-almam sincs :) a fogorvosunk mondta, mivel a "következő sorban" törnek elő a fogai, hogy ki kell húzni... én nem értek hozzá....

@vagyok, vagy nem: nem kell elgyávulni, nálam biztosan nem...
Nem vagyok az egómmal elfoglalva... azzal inkább, hogy a körülmények által okozott sérülésekkel nem tudok mit tenni, a körülmények adottak...

amúgy túlspilázta a pszichiáter, beszéltem tanító nénivel vagy 2 órán keresztül, mondta, hogy hiperérzékeny, az biztos, de ő sem gondolja, hogy különösebben boldogtalan volna....

Most második napja játszuk azt, hogy csakazértse kiabálok velük, hanem automatikusan magyarázom, hogy most is legszívesebben kiabálnék, mert már megint ötödször mondom el ugyanazt és nem hallgattok rám...
süti beállítások módosítása