Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Válságprogram

2011.02.15. 08:18 | díva naíva | 6 komment

Elegem van a halál közeli állapotból. A hatodik érzékem pedig most sem csalt meg, áthelyezték a bankos ismeretségemet, tehát magamra maradtam.

Felhívott tegnap a bank, kezesség megváltásra nincs lehetőség és iparkodjak, mert havi 400ezer a kamat a hitelen, úgyhogy válságprogram kell.

Első körben megvárom a vevőt, kell 14,5 milláért a kégli vagy sem.

Ha nem, akkor jövő héten letétbe helyezem a szocpol és áfa hányadomat, bekérem a MÁK-tól a tulajdonosi jogviszonyból kiengedő határozatot.

Párhuzamosan tesóm kapcsolatba lép a factoringos ismerősével és megnézzük, úgy hogyért adják a hitelt.

Ha fentiek nem hozzák a várt eredményt, akkor pedig kesztyűt húzok és egy nagyon neves ügyvéddel beperelem a bankot, mindent vagy semmit alapon... Ha az is bebukik, akkor nincs más hátra, eladom a házat és megyünk nyugatra és itthagyjuk ezt a retkes, szemét országot, ahol a bankok uzsorával terhelik a hiteleket, a felvett 12,3 millió pillanatnyilag 19 millára rúg é évi 5 milla a kamata... ezt eljátszhatják, de nem velem. Elég a meghunyászkodásból.

Én meg akartam menteni a hitelt még annó, azt mondta a bank, nincs közöm hozzá, most hogyhogy hirtelen lett??

Imádott Lurkóim tegnap előadtak szerepjátékban két mesét is, tündériek voltak, elalvás előtt pedig még nagyfiam olvasott nekem...

Bandita pedig kívülállóként kezeli ezt az egészet, ha az életem bebukik, szedi a sporttáskáját és a kutyáit és uccu haza, legalábbis ez az érzésem, ez pedig nem tesz jót a kapcsolatunknak, egy csokor tulipán kevés ehhez, hogy ezt az érzést kiölje...

Visszavettem az emocionális énemet és elővettem a vasakaratot és a kőszívet, rettegjen, aki bánt, mert visszaütök, teljes erőmből, márpedig az én haragom nem kicsi, meneküljön, akinek félteni valója van...

Russian rulette, nem én indítottam, de most minden percét ki fogom élvezni, biztosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr572662197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, vagy nem 2011.02.15. 11:19:07

ezt most így kell csinálni! keményen!

díva naíva 2011.02.15. 11:28:35

@vagyok, vagy nem: a per nem pár nap, ha nem jössz össze és mindent veszítek, szedem a sátorfám és a két gyerekemet és megyek innen, addigra befejezem a fősulit, ha még nem, akkor fellebbezek, amíg lehet... és megyek nyugatra, elkezdeni előről mindent... ennyivel tartozom a gyerekeimnek.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.15. 12:03:05

@díva naíva: Csak kéne melléd egy tökös legény, aki legalább lelkileg kiáll melletted...
Igazad van, én is mennék, csak én beszari vagyok...
Az a két tünemény meg mindent megér! :)))

díva naíva 2011.02.15. 12:43:13

@Enchantée: tökös legényt majd rajzolok, amúgy meg van, azt mondta a nagyfiam tegnap, hogy majd közösen megoldjuk és ő mindenben támogat és segít :)
én is beszari vagyok, de van az a szint, ahol már nem számít...
amúgy is, te mész az USA-ba ;)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.15. 12:50:08

@díva naíva: Na, az ilyenekért kell imádni a kölköket! :) Az enyém este kitárgyalta, hogy fogják hívni a gyerekeit majdan... Kicsit még ködös volt a vezetéknév körüli mizéria neki, szerintem nem az volt a gond, hogy nem értette meg, hanem leszarta: ő úgy akarja hívni majd a gyerekét, hogy Kovács Mittudoménki, és lényegtelen, hogy az apukának mi lesz a vezetékneve... :))))
Lehet, hogy a fiaddal többre is mész majd, mint bárki mással...
Igen, repülök messzire, egyszercsak... :)))

díva naíva 2011.02.15. 13:00:02

@Enchantée: na, az én kiscsajom többször is kijelentette kategórikusan, hogy nem lesz gyereke :)
Nálunk nagyobb motor nincs, az már tény...
süti beállítások módosítása