Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

All about me

2011.02.03. 19:17 | díva naíva | 2 komment

They don't know, they can't see, who i am, fear is the only enemy... jó, kicsit átírtam :)

Annyira nem látni, hogy megvágtak angolból :D De hát shit happens... reméljük következő szemeszterben nem fognak... jajj, oroszból jeles lettem :DD ezt hogy magyarázom ki következő szemeszterben, azt nem tudom, mert másolni azért nem nagy kunszt :D

Holnap megyek állásinterjúra, a kétszázmilliomodikra, de hogy most mennyire nem érdekel :D Meglátjuk, mit remekelek, milyen lennék revizornak :D

Délután megyek Bécsbe hugival, a pasija tesójával meg a két rosszcsontommal :) kész élvezet lesz :)

Esküszöm nem hittem az agykontrollba, de ha bepánikolok, ami az utóbbi néhány évben néhányszor azért előfordult, lebokkol az okos kis buksim és elhagy a józan ítélőképességem, amikor pedig hulla nyugodt vagyok, mint ma, hirtelen meglátom az alagút végét és elég kimért is vagyok, hogy elinduljak feléje... szal, első lépés a felismerés :)

Voltam kint a háznál, cimbiztem egyet a kőműveseimmel, reggel majd felrobbantam, ki akarták vágni a főfalamat, mert nem fér el a folyosó, bezzeg szombaton, mikor a legújabb agymenésemet taglaltam nekik, bólogattak rendesen...

Baromi jó kedvem van, félek még böjtje lesz, holnap intézem az A verziót, utána meg verzió X lép életbe, a közvetítő meg bekaphatja a mellébeszélésével együtt...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr412636596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.03. 20:02:30

Az angolt sajnálom. :( Látom, Te is a cenzúrázatlan verziót részesíted előnyben! ;) Jó szórakozást, már nagyon várom a jövő szombatot!!! :DDD

vagyok, vagy nem 2011.02.04. 08:26:09

addig üsd a vasat...! :)
süti beállítások módosítása