Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Üzemzavaros agyi működés

2010.03.31. 08:13 | díva naíva | 23 komment

Behavaztak melóval a cégnél, a priváttal tegnap semmit nem haladtam... pedig a határidő szoros... Elegem van magamból, ebből holnap szabadság lesz és haláli hajtás...

Az agyam blokkol, nem tudom mit érzek és mit akarok érezni, Szeretővel beszélgettem este, felhívott, hogy tisztázzuk a dolgokat, józan ésszel, logikusan felvázolta, hogy nincs helye az életemben, én pedig ahelyett, hogy igazat adtam volna neki, blokkoltam... Ma reggelre én is elgondolkodtam és rájöttem, nem csak neki nincs helye az életemben, nekem sem az övében, talán egyikünknek sem teszünk jót, ha ez így marad... és mégis, a picsába... Kérdeztem tőle, őszintén elég, amit egy 2 gyerekes nő, több száz kilóméterről nyújtani tud? Még nincs válasz és félek.

Lehet két pasit szeretni?

Ostoba hülye picsa vagyok és lelkiismeretfurdalásom van Banditával szemben. Hagyom magam néhány napig csillapodni.

Kész vagyok, munkába temetem magam és kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr961883114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.31. 09:59:23

Hülye vagy, és kész!!! Szerintem.
De nem török pálcát feletted, mert hasonló helyzetbe beleélve magam nem tudom, én hogyan viselkednék...
Dédinek is mindig azt mondjuk, hogy rakjon rendet az agyában azon az egy kis polcon, és akkor minden rendben lesz. Most Neked mondom, hogy tegyél rendet, söpörj ki, tisztogass, rendszerezd Szeretőt is a megfelelő helyre! Jó munkát! ;)

irkafirka 2010.03.31. 10:27:12

Nem irigyellek. De: Ne legyél már hüüüülye! Lécci! Gondold át, rágd meg, mérlegelj. Szerintem.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.31. 10:27:44

Az vagy. Sík hülye.
Sztem ez a Szerető dolog csak olyan számodra, hogy ha jelenkezik ,akkor "jajj, te jó ég", de amikor napokig semmi, akkor meg eszedbe sem jut. Legalábbis a posztokból ez jön le.

díva naíva 2010.03.31. 10:30:45

@Enchantée: szerintem is hülye vagy, nem kicsit, nagyon...
@irkafirka: most inkább a melóba temetem magam, kicsit hagyom tisztulni a dolgokat, aztán a jó ég tudja...
@Hirmondo Helen: lezártam, megbántottam, lezárta, sosem hittem volna, hogy egyszer a nője és közte vége lesz, ennek tudatában pontot raktam a végére és nem zaklattam, nem akartam, ami volt, soha többé nem akarnám... de változott a felállás és összezavarodtam... faszom.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.31. 10:33:28

@díva naíva: Mármint én???? Azt tudom! Ezt bóknak vettem!!!! :)))))

díva naíva 2010.03.31. 10:37:26

@Enchantée: bocs, kicsit zavart vagyok, természetesen én vagyok hülye...

Tittok 2010.03.31. 10:38:17

@díva naíva: Jaj bakker, ez a faszkalap elnyávogja magát, és te máris ugranál, csak a félősséged tart vissza. Ugyan úgy kiszipojoz majd, és eldob. Most ez tudod, hogy "nincs ló, jó a szamár is dolog"???? Remélem tisztában vagy vele, mert eddig rohadtul nem kellettél neki amíg volt nője, csak kúrótársnak. Legyen már eszed, 2 gyermekes anyaként.

kozgaztanar 2010.03.31. 10:48:08

mi vaaaan?!
egyáltalán, miért veszed fel a telefont?
miért kell ez a önmarcagolós, nyavajgós, lelki-pocsolyában tapicskolás?!
Miért?

díva naíva 2010.03.31. 10:50:19

@Tittok: Igazad van, tudom.
@Enchantée: és ennek most örülünk? :)
@kozgaztanar: ha esetleg tudod a választ, mondd el, thx.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.31. 10:52:14

@díva naíva: Naná!!!! :)))) Én hülye+Te hülye= Mi hülyék. Na, hogy tetszik??? :)))))

díva naíva 2010.03.31. 10:53:19

@Enchantée: sirály :D hüpik? :D csak nehogy hüpögés legyen a vége...

kozgaztanar 2010.03.31. 10:54:13

@díva naíva: nem tudom, de néha az az érzésem, hogy ha minden jól mehetne, akkor csinálunk magunknak valamit, hogy ne legyen már annyira jó.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.31. 10:57:24

@díva naíva: A vége mindig Happy End, még ezt sem tudod, drága naivatársam???? :))))
@kozgaztanar: Gyarló hülye emberi természet...

díva naíva 2010.03.31. 10:58:16

@kozgaztanar: @Enchantée: kikérem magamnak, nem én csináltam, nem én jelentem meg újra az életemben... :D na, abbahagyom, mert még a végén megmagyarázom magamnak, hogy semmiről nem tehetek, én szegény :D

vagyok, aki vagyok... 2010.03.31. 11:01:28

@kozgaztanar: ez sajnos így :(

@díva naíva: nyugi. adj időt magadnak. nem kell rögtön cselekedni!
tudom, hogy vannak megmondóemberek, akik szerint, ha vége akkor vége és kész. de szerintem idő kell ahhoz, hogy ez a Szeretős szakítás végleg a helyére kerüljön. különösen így, hogy ő (merő önzőségből gyanum szerint) igyekszik bekavarni.
Banditának egyébként beszéltél Szeretőről valamilyen formában?

díva naíva 2010.03.31. 11:08:24

@vagyok, aki vagyok...: beszéltem, annyit tud, hogy volt egy éves viszonyom, ami nem rég ért véget, azt írtam is, annyit mondott, hálás vagyok a pasinak, hogy rendbe szedett nekem a válásod során/után...

díva naíva 2010.03.31. 12:38:11

@Hirmondo Helen: most inkább foglalkozom a PVDF-bevonattal, azzal többre megyek :)

aJeti 2010.03.31. 12:57:55

NE! NE! NE! drágám nálad most kezdődik kalap második felvonás. hagyd ki. semmire se jó.
mellesleg nem fogod kihagyni. kár. mert elbaszod banditát. nekem legalább nem volt kit elbaszni, csak magamat hoztam hülye helyzetbe. mondom NE! töröld már ki mindenhonnan légyszi. nyoma se maradjon.
önző, téged semmibe vevő fasz.
oppardon, fütyi.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.31. 12:59:26

@díva naíva: azt hiszem, jobb, ha hallgatsz Jetire :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.31. 15:40:18

@díva naíva: Most mindennel foglalkozhatsz, kivéve Szeretőt. Hagyd a bús picsába bazmeg!!!! Érted!!!!!

Mary_N 2010.03.31. 21:59:58

*már csak csendesen sikít*
süti beállítások módosítása