Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Lelki labilitás

2010.03.29. 22:43 | díva naíva | 15 komment

Sms, reggel írtam neki, hogy köszönöm, visszakaptam a telót, válasz:én köszönöm, hogy van? képzelje, vége a nőmmel! kétmillárd gondolat szabott át az agyamon, aztán elkapott a sírás...

Mennyire vágytam erre az egy mondatra csupán, 15 hónapig másra sem vágytam, mint erre a mondatra, de nem kaptam meg... írtunk pár mondatot, persze már a gonolatomtól áll a farka, tiszta sor, vissza akarja kapni a kurváját, nem! nem a nőt, a kurvát...

Zavarodott vagyok, nem kicsit...

Én nem avattam be, hogy van pasim, nem is volt rá alkalom és miért is tettem volna, nem akartam bántani...

Mellesleg Telefonos is itt hisztizik, hogy bepasiztam, basszus, mi közünk egymáshoz, még találkozni sem mert...

Tiltott nevű is nem tetszését nyilvánította, hogy lemaradt rólam, annyit írtam neki, rossz vagyok én kispados játékosnak, én élesben és reflektorfényben szeretem a játékot...

Tavasz van vagy mi a rossebb??

Segítség, foglalt vagyok és szeret, kérlek, ne kavard fel a lelkem!

Kikészültem. Köszönöm. Nem, nem vagyok jól.

Sok a mi lett volna ha az agyamban, most és ma... holnap talán újra jól leszek.

Nem, nem félreérteni szeretem Banditát, nála jobb nem történhetett volna az életemben, vele valóban jó és mindig jó!

Most pedig káromkodok, nem értem... túl sok ez így nekem, felmondok, lehet ilyet?

Elmondtam mindenkinek, nekem van már Banditám, attól még átmenetileg kicsit összezavarodam, szarul vagyok, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr511879471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.03.30. 00:16:34

ki hát. alszod. már én is félig. :)

díva naíva 2010.03.30. 07:44:36

@vagyok, aki vagyok...: @aJeti: hát én nem aludtam, majd ma talán kialszom...

irkafirka 2010.03.30. 07:48:09

tud időzíteni az már biztos... ignoráld, szerintem

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.30. 09:09:19

Díva, ezeken most már csak jót röhögnöd szabad, de semmi több.

kozgaztanar 2010.03.30. 09:34:44

gratulálj neki és kívánj sok szerencsét az élethez!
valamint nyasgem

vagyok, aki vagyok... 2010.03.30. 09:43:41

@kozgaztanar: így valahogy...

@díva naíva: vagy most tényleg elgondolkodtál, hogy mégis ő lenne az igazi?

aJeti 2010.03.30. 09:50:04

nyasgem szeretőnek. de ne élvezze.

sing-lee 2010.03.30. 09:54:32

Tiszta hülye vagy ha ezen görcsölsz. Szépen mesél el nekik hogy a múltor vagy mikor halálra keféltétek egymást Banditával aztán majd lekopnak. Ha meg nem akkor tedd hozzá, hogy a farka is nagyobb mint "nekik". (na ez kicsit Helenes lett, bocs)

díva naíva 2010.03.30. 09:54:58

@Hirmondo Helen: van rá recept is, valahogy nincs röhöghetnékem...
@vagyok, aki vagyok...: ő volt a nagyon nagy ő, de ő nem opció.
@aJeti: munkamániás barátnőm inkább egy baseball ütővel testápolná...

irkafirka 2010.03.30. 10:04:12

@aJeti: kérem hajoljon le...
@szingliman: sosem értettem a pasikat. miért zavar az, ha másnak nagyobb a farka? Attól még, hogy lóméret egyáltalán nem biztos, hogy használni is tudja... az inkább ütős, hogy egy nap 7* szexeltek, és mindig jó volt.

sing-lee 2010.03.30. 10:35:58

@irkafirka: engem nem zavar.
Mondjuk én nem is csinálok hülyét a nőimből.
Vagy legalábbis nem úgy, ahogy ezek...

Mákvirgács 2010.03.30. 17:48:26

utálom "szeretőt"...bocs:S.....egy manipulativ görény..:)
munkamániás barátnődet szivesen kisérem egy másik ütővel ::)

Mary_N 2010.03.30. 21:47:38

az általános nyomulást tudd be annak, hogy klassz nő vagy, és most óbégat mind, mert valaki élelmes idejében lecsapott rád

Szerető meg így járt, verheti a fejét a falba. Viszont hidd el, ha mondjuk pl 8 hónapja lapátolta volna a nőjét, nektek együtt akkor sem lett volna jobb. Család és ő? ugyanmár. Normális párkapcsolat és ő? nem valószínű. Mindaz, amit Banditáról leírsz, nyomokban sincs szeretőben. Rakd helyre benned a dolgokat Dívám, és lapozz egy nagyot.
süti beállítások módosítása