Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Egyenletes reggel

2010.01.26. 10:05 | díva naíva | 30 komment

Szerető hívott reggel, beszéltünk, de esküszöm nem emlékszem, miről...

Este is beszéltünk, kicsit érdekesre sikerült, kő kemény véleménye van az ideális családi életről, amelyet ő soha nem vállalna, akkor nincs joga ítélkezni, én úgy gondolom. Ne gyártsunk már teóriákat, ha nem tudjuk, mivel jár az egész.

A véleménye pedig folyamatosan változik, határozatlan, de ez nem az én problémám, hisz a gyerekeim által és az ő abberációja által én nem vagyok faktor, innentől nekem aztán tök mindegy, hogy milyen kritériumoknak kell megfelelnie az ideálisnak, bár néha kételkedem, hogy létezhet a számára ideális, abszolút tökéletes nő, de ez sem az én problémám...

Kolléga nem jelentkezett este sem, ma sem, természetesen már is kombinálok, különböző elméleteket gyártok, 1) el van havazva 2) a vállával orvoshoz ment, mert jobban fáj, mint hétvégén 3) viszakozik... Sokáig gondolkodtam, most küldtem rá egy emailt, megvárom a választ, ő tudhatja csak, miért nem jelentkezett... (update: visszaírt az emailre, 1)-es verzió volt a válasz, idióta liba pedig addig statisztikázott 44 emil jött tőle 6 nap alatt, nem vagyok normális, az tuti....)

A kedvem jó, nem kimagasló, már korántsem olyan flúgos, mint este, de nem is rossz.

Dolgozom inkább, nem vagyok hajlandó gondolkodni, minden úgy fog történni, ahogy történnie kell, ha gondolkozom rajta, ha nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr961702965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.26. 10:25:13

Engem sem keres(ett) senki, bár nálam ez alapból így szokott lenni. :DDD
Nem is lehet minden nap fergeteges tűzzel égni, kell néha egy kis őrláng is...
Ma nálam is olyan nyugis, boldog időszak van, ok nélkül. ;)

Tittok 2010.01.26. 10:54:37

Vagy minden úgy fog történni ahogy alakítjuk. Valaki nekem nagyon sokat mondta, hogy mindent a nő dönt el. Mindenben mi döntünk. Ha ez igaz, szeretném alkalmazni. Kikapcs

díva naíva 2010.01.26. 11:03:53

@Enchantée: na, megint egy hullámhosszon vagyunk :))

@Tittok: tessék, máris itt vannak a következő elméletek...

Tittok 2010.01.26. 11:26:25

@díva naíva: Szerezd be azt a gombot, esküszöm bármit megteszek érte, csak ne gondolkozzak :D :D :D

díva naíva 2010.01.26. 11:31:56

@Tittok: kimondtad a lényeget ma, gratulálok :)) ezt tartsd észben:
mint minden nő, majd te is meggyőzöd magad az ellenkezőjéről :)

hiába mutatnék gombot, azonnal mondanád, hogy rajtam nincs, nálam elromlott, rosszul működik:D

Tittok 2010.01.26. 12:53:57

@díva naíva: Na téged a blog.hu is szeret. Ide lehet kommentelni.
A gombot nyomni kell, ha nincs gomb akkor is nyomni kell. lehet szexelnem kéne már. Most ez tűnik kézenfekvő megoldásnak :D

díva naíva 2010.01.26. 12:57:16

@Tittok: én most átmentem fúriába, felb*szták rendesen az agyamat, de most levezetem, pics*ba... de legalább a blog.hu szeret :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.26. 13:15:24

Nem inkább ezt a kollégát kellene gyötörnöd jobban a Szerető helyett?

díva naíva 2010.01.26. 13:17:24

@Hirmondo Helen: kollégával levelezgetek, nincs stand by-on, neki nincs kedve éjszakánként kommunikálni, én beérném vele is, de hagyom, hogy ő teperjen, én csak hagyom magam ;) így nyomulás kizárva :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.26. 13:20:52

@Tittok: Mindannyiunknak szexelni kéne már, de a pasik csak nem veszik az adást. valami kisugárzásbeli gond lehet még mindig... :(
@díva naíva: Nyugi!!!! Különben is: mindig az kell, akit nem szabad, nem??? ;)

díva naíva 2010.01.26. 13:23:12

@Enchantée: én mostanában nem fogok, tisztességes nő lettem :) és leszarom, hogy hiányos vagyok és kész.
Dehogy kell mindig az... nyugodt, normális pasi kell napi szexszel :D

Zafír120 (törölt) 2010.01.26. 13:42:21

@Enchantée: Nem lehetne ,mondjuk kicsit ,fúdogálni azt a parazsat ?Ne idegeljetek !!

díva naíva 2010.01.26. 13:49:42

@nimródfi: nálam ütközik a tisztességes nő elvvel.
@Enchantée: írjál már légy kedves kezdő betűsödnek egy sms-t, szexhiány, szigorúan nimródfi tanácsára :D

Tittok 2010.01.26. 13:50:16

@nimródfi: Nem. Ha hiszed ha nem, nincs alkalmas egyén akivel szexelnék. idegennel meg nem fogok. Pedig szingli elmondása szerint jól nézek ki. De nem leszek egy hús a placról, aki csak úgy összehentereg akárkivel.

Tittok 2010.01.26. 13:51:05

Jah és szerintem beszélhetek a többiek nevében is. Ugye lányok?

díva naíva 2010.01.26. 13:54:20

@Tittok: megalakítjuk a tisztességes, ha van méltó partner nimfomán, érzelgős, nagypofájú picsák klubját :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.26. 14:13:25

@díva naíva: Yesssss! Jó ötlet! :DDD
Hogy kinek is kéne sms-t írnom, az nem esett le, mert akire hirtelen gondoltam, az képzavar lenne, meg nem is tudom a számát. Segítenél??? Annyira már nem vagyok friss...
@nimródfi: Én mindig magas lángon égek, csak sokszor nem látszik a külvilág számára, hogy belülről éget a tűz. ;)
@Tittok: Ha szingli azt mondta, biztos úgy is van!!!! :DDD És ott a szó!!!!

díva naíva 2010.01.26. 14:15:24

@Enchantée: őő az sms-ező bajnok, aki általában nem ér oda, még ha megígéri sem, nekem sem a legjobb az agyam, így nem tudom, milyen kezdőbetűvel szoktad illetni és mi van a tévés segítséggel? :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.26. 14:40:44

@díva naíva: Jaaaaa!!!! A. kiiktatva már végleg egy ideje, tévés segítség meg csak kávézik, úgyhogy marad egyelőre a szexhiány. :(

díva naíva 2010.01.26. 14:47:49

@Enchantée: én egy kicsit dilemmában vagyok, szeretnék Szeretővel kollégás randi előtt még egy találkozást, akár mehetne szex nélkül is, nem azért szeretném, de tudom, hogy nem menne, viszont, ha addigra összejönnék kollégával, az meg már megcsalás lenne, azt pedig a lelkiismeretem bánná... szar az egész.

Tittok 2010.01.26. 15:10:56

@díva naíva: Nem lehetne kiiktatni ezt a szeretőt? Csak visszahúzó erő, minden téren. Megcsalás nem megcsalás. Semmire nem jutsz vele, maximum lelki testi ürítés. Talán kolegában kellene ezeket felfedezni jobban, amikről úgy gondolod a világon csak is és kizárólag senki de senki másban nincs meg csak szeretőben. Kezdem azt hinni ez a pasi egy félisten. Nem Herculesnek hívják?

Tittok 2010.01.26. 15:12:53

Jah és ha most elkezded szabdalgatni szupi jó oldalát, és védelmezni. Aztán meggyőzni önmagad akkor kettéfejelem a monitort :D :D

díva naíva 2010.01.26. 15:28:52

@Tittok: hasonlít rá :D de nem félisten, normál halandó és még csak nem is a normálisabbik fajtából - én a normálisat nem bírom...
Szerető - ráér és a ráérő idejét rám szenteli, ennyi a tittok nyitja :D... idővel leépítem, ha úgy haladunk tovább kollégával, ahogy eddig, akkor nagyon hamarosan... :) viszont el szeretnék menni nála egy helyre, ami nekem sokat jelent, amolyan múlt lezárás képpen, de ha már utazok 500 km-t találkozni is fogunk - amúgy is a lényege, hogy vele menjek oda, nekem ez sokat jelent, viszont az út nem annyira csekély, hogy meglátogatom a helyet, rückwärtsbe vágom a kocsit és uzsgyi vissza, legyünk őszinték, ha nem dugunk is szarul érezném magam, ha a karjaiban aludnék... ezért kellene ezt mielőbb megvalósítani és akkor mély lélegzettel indulhatok a jövőbe.

ja és életemben először meghivattam magam valahová, ezt hogy kezeli le kolléga, majd meglátjuk :) egy romantikus éjszakára, melyet igluban töltenénk, sajt fonduevel, reggeli büfé, -40 fokig időjárásálló dupla hálózsák, betanítás, hogy ne fagyjunk meg a mínuszokban, ez annyira romantikus és teljesen tükrözi, hogy nem vagyok normális, ja és oda asszem nem miniszoknyában mennék :D báááááár. :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.27. 09:59:28

@díva naíva: jah, értem, akkor kávézni sem hívod el, nehogy félreértse:-)

díva naíva 2010.01.27. 10:12:26

@Hirmondo Helen: csak felkeléskor iszik kávét, ez a veszély kilőve :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.27. 15:04:37

@díva naíva: persze ha együtt alszol vele, akkor ugye más a helyzet:-)))

díva naíva 2010.01.27. 15:42:17

@Hirmondo Helen: hát attól még fényévekre vagyunk, ez még csak elvi megbeszélés tárgya volt, hogy csak reggel kávézik, még ágyba nem hozta :)) majd ha nyílnak a virágok ;)

díva naíva 2010.01.27. 15:57:51

@Hirmondo Helen: ha pedig negatív lennék, majd ha fagy :D
süti beállítások módosítása