Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Sós segítség

2010.01.05. 14:39 | díva naíva | 8 komment

Csökkenteni akartam a posztolásokat, ezek szerint ez most nem megy.

Adott Mr. X.

Anyagiakban nem szenved hiányt. Kötelezettsége heti pár óra, amúgy szabad.

Tüdőbajos.

Folyamatosan a kapcsolati zűrjeivel elfoglalt, lovalja bele magát a dolgokba, értelmes feladata, kötelessége nincs.

Masszív piálás, nem elaprózott, evés sokszor kimarad, én pedig féltem, nagyon.

Mondtam foglalkozás terápia kellene, hogy ne folyamatában baromságokon agyaljon, tegye túl magát, hagyjon időt magának, dolgozza fel, kösse le az energiáit, hogy tudjon aludni, olvasás, írás, festés, nem tudom még mi.

Újra tehetetlenségi elmélet...

Fáradt vagyok, de küzdök érte, szócsatában, de nem hall, a fülei süketek, én pedig dühös vagyok, felképeljem, rázzam meg, burítsam nyakon, eddig toleráns voltam, de elszakadt a cérna, idáig és ne tovább! mit tegyek, hogy ne hagyja urrá lenni magán a lassú öngyilkosságot???

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr351648745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2010.01.05. 18:41:14

Szerintem nem tudom.
Keresd meg Mr. X+1-et (ezt a matematikus barátom mondta)...
Amúgy meg keressen magának értelmes feladatot és kötelességet... pont ahogy Te ajánlottad.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.05. 19:12:46

Na most nagyon csúnya leszek: ő a pasid vagy a rokonod?:-)

díva naíva 2010.01.05. 20:23:00

@Hirmondo Helen: egyik sem :) csak barát, de ahhoz túl jó, hogy hagyjam szétcsúszni.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.06. 09:03:50

van, hogy egyszerűen nem tudsz mit tenni... sajnos...

sing-lee 2010.01.06. 13:45:08

Na én is azt hittem ez új pasi. De ha barát akkor baj van. Nagyon olyan mint aki nem akarja hogy "megmentsék"...

vagyok, aki vagyok... 2010.01.06. 13:55:53

nekem most elég veled küzdenem :DD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.07. 17:28:01

Hát szerintem a felképelés, felrázás, bármi, ami rendhagyó és kizzökkentheti, hatásos lehet. Bár van, akin semmi nem segít. Erre szokták azt mondani, ha a beteg nem akar meggyógyulni, akkor nem is fog. Viszont bármilyen lehetetlen is a helyzet, pozitív hozzáállással sokat lehet rajta segíteni, akár gyógyulásig is...
süti beállítások módosítása