Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Qva

2013.06.21. 07:36 | díva naíva | Szólj hozzá!

Valahogy most úgy érzem magam...

Este menedzserrel randiztam, kényszerhelyzetböl adódóan bemutattam otthon, még igazából nem láttam eljöttnek az idejét, de ez van. 

Azt kell mondanom, az ágyban nagyon jó vele, azon kivül viszont szép kis harcok folynak, ugyebár az egójával nincs probléma, objektívan tekintve nem néz ki jól, viszont a stílusa vonz... de hát vannak itt hátulütök, mint hogy én a meleget szeretem, ö a hideget, mondja nekem, megtanít síelni, mondom neki, nekem a síelés egyenlö a hüttével és a jägermeisterrel, addig eljutottunk, hogy tobzódhatok wellness szálloda beauty részlegén, míg ö síel, fura, na mindegy.

Viszont cuki volt, tetszett, ahogy taglalta, hogy majd mesélem az unokáinknak, mármint a gyermekeim gyerekeinek, hogy nem hozott a második randira sem virágot.

Egy dologra voltam így a 3. randin kíváncsi, hogy tudunk-e beszélgetni, igazából tudtunk, több mint 2 órán keresztül beszélgettünk az étteremben...

Úgy volt, hogy nálam alszik, aztán felhívott, szívem, foglaltam szobát, azt akarom, hogy kipihend magad, ami azért ebben a formában nem igaz, átlátok a szitán, nem bírja a meleget, klimatizált szobát akart :D 

Kérdezte reggel mikor indulok, mikor kelek, mikor mondtam, hogy fél 6-kor kelek, lement alfába, hogy ezt nem gondolom komolyan, mondtam, de a legkomolyabban, munkahelyem van, 7 órakor kezdek.

Reggel felkeltem, letusoltam, felöltöztem, hirtelen a friss rucim rövidnek tünt, a magassarkúmmal meg kurvásnak is. Hívtam egy taxit, lementem a szobából és eléggé feszélyezett, ahogy a vén kujonok lesnek rám, 6 órakor a szálloda elött, imádkoztam, hogy ne ismerjem a taxist és senki ne akarjon "felvenni" elötte, 5 percen belül megjött a taxi, nekem óráknak tünt... 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr675371734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása