Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Csüccs

2013.02.06. 23:00 | díva naíva | Szólj hozzá!

Igazából egész nap ülök, a munkában, a maszekban, meg mindenhol, tornászni még 20 percem sincs, kész vagyok rendesen...

Először is, az idióta főnököm királyul megfertőzött, úgyhogy egész nap fázom, prüszkölök és orrot fújok. A melóban irtó sok a teendő, nem bírom egy könnyedén. Ma végre kitöltöttem egy privát kötelező nyomtatványt, potom 6 hét után, mert kellett hozzá telefonos segítség.

Mr. Bignek kellett a kocsim, nekem is, de nekem csak egy hazafuvar erejéig, úgyhogy oldjam már meg, mert melóznia kell és szombat előtt nem lesz kocsija... Mondjam, hogy belehajtott az elmúlt két hétben 5ezer kilómétert a kocsimba vagy mutassam? Nem mérgelődök, csakazértse. Ja és délután nem aludt, ahhoz képest, keltettem, nem szeretem az ilyen mártírkodást, mit kell kamuzni? 

Ingerült vagyok és fáradt. Ma még maszekoltam, a Kolléganőm meg tök jó fej volt, hozott nekünk egy tonna farsangi jelmezt, úgyhogy itthon volt még divatbemutató is, 10 után kerültek ágyba, pedig fél 8 után már az orvosnál kell ülnünk... juhéj...

Ja és pénteken leadandó plussz vizsga, plussz farsang, mikor lesz már május 31?? Annyira vágyom már rá...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr145066715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása