Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

bogyómentes Vigyor

2013.01.30. 08:39 | díva naíva | Szólj hozzá!

Valahogy most jutott eszembe, hogy mindig csak akkor írok, ha depis vagyok, mikor vigyorgok, mint a tejbetök, mostanában nem szánok rá idöt…

Szóval, tragikus és katasztrofális 20 hét áll elöttem suli szempontjából, de mennie kell, mert onnantól vééééége. Kaptam is egy lecseszös e-mailt, mert nem adtam le pár dolgot és nem annyit, amennyit kellett volna, de nem bírtam vele foglalkozni…Lesütöttszem – jogos…

Kb. egy hete már nem szedek mosolybogyót és tök büszke vagyok magamra miatta…

Imádom, hogy tombolnak a plusszok, bár ma majdnem beragadtam kocsival a garázsbejárómnál a hóba, tegnap meg beragadtam a tesómék elött, de nem érdekel, salalala :)

Valahogy mostanában semmi, hulla boldog vagyok, vigyorgok, okkal is és ok nélkül is…

Kolléga rajong értem, elég, ahogy rámnéz és már dob a hangulatomon.

Megyeszékhelyin meg csak röhögök, hirtelen bombanö lettem, hogy tényleg barátilag kezelem, ahogy szerette volna.

Kijelenthetem, nem értem a férfiakat :)

Aztán Mr. Big, esküszöm, nem tudom, mi történt, valami biztosan, múlt hét óta teljesen megváltozott… Tudom, én is… Este írtam neki, hogy egyedül leszek éjszaka, visszaírt, hogy nem tudja, mert azzal 2 órát veszít, visszaírtam, nem gond, majd máskor, miattam ne növelje az amúgy is nagy stresszét… lassacskán aztán érzödött, hogy ebböl jövetel lesz és már csak mosolygok, ahogy mondja, hogy holnapután nem megyek… ez a holnapután sosem jön el. Fütöttem és hulla boldog voltam, hogy sikerült 21 fokot elérnem. Aztán fél 1-kor nekiálltam kuglófot sütni :D tudom, nem vagyok normális, majd aludtam egy 1 órát és fél háromkor megjött. Morgott, mint mindig, én meg mosolyogtam, na meg persze be nem állt a szája. Hülyült kicsit, aztán szeretkeztünk, úgyhogy most jól vagyok :) Persze, amint vége volt, hülyült tovább, majd odabújtam és aludtam, mint a bunda… Reggel vekker kinyom – valszeg, mert emlékem nincs róla… - anyám keltett 6:34-kor, úgyhogy látta, milyen egy stresszes – morgós reggel :D Ráadásul keresztül húztam az ö számításait is, igazából dolga lett volna…

Ja és megbeszéltük, hogy záros határidön belül lelécelünk 2 napra :)

Beszélgettem a barátnömmel, lassan szül, kicsit kivan. Meséltem neki Mr. Bigröl és azt mondja, figyu, azért szeretlek, mert olyan vagy, mint én, karakán, céltudatos, éles eszü, de legyünk öszinték az Ex-férjed és az Exed is muja volt a végtelenségig és te még plusszban kicsit elnyomtad öket, ideje, hogy ne 3. gyereked legyen, hanem pasid, csak meg kell tanulnod bánni az új helyzettel. Ebben viszont teljes mértékben igaza van, még sosem volt pasim, aki tudta, mit akar :)

 Úgyhogy széles vigyor és hátradölés :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr455052443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása