Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Fel el őt len

2013.01.12. 09:08 | díva naíva | Szólj hozzá!

Az vagyok kicsit, de szükségem is van rá.

Úgyhogy nincs kész semmim a sulira, de akkor is lelécelek este Mr. Biggel, egy este kivételével minden este dolgozik, így a héten egyszer találkoztunk, nekem meg az kevés, bevallom az őszintét, meg neki is, így igazából nincs más választásom, mint vele tartani. Úgyhogy fuvarra készen állok :) Annyiban maradtunk, hogy  akkor elmegyünk egyet várost nézni, ha már így randizunk, korábban indulunk...

Fát kell sürgősen hozatnom, mert szinte elfogyott, a holnapi napot még kihúzza, de annyi.

A cégnél olyan negatív energiák tombolnak, hogy nehezen viselhető már, elegem van a civakodásokból, úgy leszívják az energiáimat, hogy szinte elviselhetetlen.

Tök értelmetlen egyeztetést végzek 6000 cégen, az szemeimet kinézem, hogy minek, meg ne kérdezze senki.

A főnökasszonyom tegnap átölelt és azt mondta, szeret, tudja, hogy lázadó vagyok, de egyenes és gerinces is és színt viszek az életébe és reméli a cseszegetéseket nem veszem mobbingnak, mondtam, még csak magamra sem veszem, nem hogy mobbingnak :)))

Gyerkőcök édesek, ugyan követelőzőek, de azért gyerekek :) és a jegyeik is rohamos javulásnak indultak. 

Bandita felhívott a kutya miatt, de nem érdekelt túlzottan, összerakta a pincét, meg a kutyák helyét rendezgeti, tégy, amit akarsz, leszarom, gondoltam magamban, de nem szóltam semmit, mondtam, akkor, amikor nem vagyok itthon, nyugodtan idejárhat, különben nem, punktum.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr245013506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása