Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Boldogabbat :)

2013.01.01. 16:00 | díva naíva | Szólj hozzá!

A bólém nagyon jól sikerült, fogyott is rendesen... Tesóméknál szilvesztereztünk, jól éreztük magunkat, a bólé mondjuk valamennyiünknek a fejébe szállt, nekem meg a gyomromra, olyan hasmenésem van egész délelőtt, asszem szabadulok meg az óévtől :)

Mr. Big rossz néven vette, mikor 7-kor ráüzentem, hogy idén még találkozunk-e... hát csak, hogy szokja a stílust :)  Azt mondja, hogy én milyen egy hárpia vagyok :) Sokat nem foglalkoztunk egymással az este, ő is beszélgetett, meg én is, elugrottunk húgomért, mert szarul érezte magát a buliban, ahol volt, Mr. Big meg alapban nem iszik, meg hát már lassan indul dolgozni is, úgyhogy el tudtunk menni érte. Aztán viszkézből úgy pofán tudtam volna vágni a kis csitrit, mikor előadja, hogy a házigazda annyira nem rossz, mint amennyi pénze van, úgyhogy fel kéne szedni. Hát mondom köszi, bemutatkoztál rendesen. 

Valahogy éjfélig tele voltam elánnal, utána meg leeresztettem, mint a lufi és igazából a pia sem segített... Nem mondom, hogy nem kavarogtak a gondolatok a fejemben, Mr. Big, Kolléga, Bandita. A pia meg még rásegített. 

Banditának sem volt jobb dolga hajnalban, mint a kiscsajom képét lájkolni. Én elhiszem neki, hogy hiányzik neki, de nem hiszem, hogy bevállalom azt a rizikót, hogy ilyen felelőtlen emberrel még egyszer találkozzon, nemhogy tartsák a kapcsolatot, mellesleg kiscsajom látni sem akarja, rohadtul haragszik rá. 

Egyet megtanultam talán, hogy senkit nem engedek így beintegrálódni a 3as egységünkbe, sok veszteségtől megóv mindhármunkat. Lazábbra vesszük a figurát.

Gyerkőcök tesóméknál aludtak, Mr. Biggel leléptünk fél 4-kor. Itthon még ittunk egy kávét, aztán bebújtunk az ágyba. Pénteken szeretkeztünk, messze volt a jótól, bár ez nem rajta múlott, igazából egy első alkalomtól túl sokat nem is várok. Inkább feszélyezett. Vasárnap, jobban mondva hétfő hajnal csábítottam, de csúnyán ellenállt, úgyhogy tegnap semmit nem tettem az ügy érdekében. Le is volt kicsit döbbenve, mikor az ágyban a vállára hajtottam a fejem és jó éjt kívántam. :) Csak nem bírta, így ő mászott rám, hát jelentősen jobb volt, mint az első. Nem tudom miért, de valahogy nem szabadulok attól az érzéstől, úgy ahogy én nem vagyok 100 %-ban túl Banditán, úgy ő sem az Exén, aztán lehet, hogy hülyeség, de tök így érzem, azt majd meglátjuk. Reggel ittunk egy kávét, ő ment haza, én meg vegetáltam kicsit, aztán megjelent az éterben Kolléga...

... és olyat mondott, amitől kissé falnak mentem

 ő: de ha szerelmesek akkor mi van?
  jó tudom hülye
 én: :D hát ha ezt így beadnád otthon, szerintem pakolhatnád a batyud
 ő: valszeg, bár nem biztos, fel van rá készülve fejben
 én: mire??
 ő: többször mondta, ismeri az előéletemet és tudja hogy egyszer robbanok
 én: ha valaha is kiderülne, hogy robbantál, maradjak meg ismeretlennek
 ő: pár hónappal ezelőtt mondta hogy most már nem engedne le hanem küzdene
  nem le hanem el
 én: értem, én sosem fogok küzdeni, ez nem opció
  neked mellette a helyed
 ő: tudom
 én: én is
 ő: hát akkor mindenki tud mindent
  jelenleg csak annyi van hogy kurvára nehezen bírom nélküled ennyi
  ezen nincs mit ragozni
 én: nem is kell, tényleg ismeretlenségbe szeretnék burkolózni
 ő: burkolózni fogsz ne aggódj ;)
 én: nem szeretnék a haragjával találkozni
 ő: én magam sem tudom milyen olyankor még sohasem bosszantottam fel
  18 év alatt
 én: hát nem is szeretném megtudni
 ő: én azért megnézném milyen amikor kijön belőle az állat
  nanem úgy de tényleg
 annyira jámbor szeretetre való hogy kíváncsi lennék rá lehet pont ez a 25% ami hiányzik belőle
 én: hát ahhoz keress mást :)
 ő: nem fogok nem feltétlenül ez miatt szeretném akár úgy is hogy valami más hülyeséget csinálnék aztán kivele hadd szóljon
  de nem igaz hogy létezik ember aki nem tud vagy nem, akar dühbe jönni
 én: biztos, hogy van, ami kiváltja, csak végig sem merem gondolni, ha ez kiderülne, milyen lavinát indítana el
 ő: ezt jobb nem elgondolni mert azért ez biztos betenné a kaput (sztem mögöttem is)
 
Jó-jó kapuzárási pánik, meg minden, de könyörgöm, 18 év után így vélekedni, hát nem tudom, nekem ez egy kicsit olyan lelombozó volt, persze, belémszeretett, meg hasonlóak, de ez egy dolog, a másik, hogy kísérletek útján próbára teszi az életét az érzelmi biztonságát. Semmibe véve ezáltal mindazt, ami fontos volt... nekem ez nagyon nem tetszik...

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr564990462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása