Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Harc

2012.12.30. 15:28 | díva naíva | Szólj hozzá!

Ez folyik épp, harc egymás közt, szolidan, de mégis, nem mondom, hogy nem tetszik, nem csak ő, hanem maga a játék, figyel és tanul, próbál megismerni, kiismerni, kemény lenni és nem mutatni, mennyire kedvel és jól érzi magát velem, mennyire hiányzik és mennyire hiányzom, jó játszma, meglátjuk, ki győzedelmeskedik :) 

Sms-t írtam, most épp én, hogy hiányzik, másodpercek alatt jött a válasz, hogy én is, aztán azon filozofáltam, hogy igazából őt hozta a Jézuska... írtam neki, mit szól, milyen ajándékot kapott a Jézuskától, visszaírt, téged, azóta sokkot kaptam és nem alszom :) 

Egyrészt kemény és férfias, erősnek próbál tűnni, de pikk-pakk elárulja magát, mennyire érzékeny és szentimentális, aztán, mikor kapcsol, élesen vissza, ebbe  a játékba simán belemegyek, a bújós gyenge nő és az erős amazon közötti váltás gyerekjáték :)

Kába vagyok, pedig az este, míg ő húgommal csevegett, a mellkasán aludtam :) nemhiába, én sem bírom már a huzamos éjszakázást. Ma este pedig dolgozik. Én meg ismét alszom :)

Ja, apám felhívott, kié az autó, aki mostanság a házam előtt van, a nevét már húgomtól tudta, ki akart volna faggatni, de nem volt mit mondanom. Nem tetszett neki, hogy nem mondok semmit, de mégis mit mondhatnék?? Két keze van és két lába. 

Ja és izomlázam van, kicsit túlzásba estem tegnap :) de annyira élvezem, barátnőm már Lara Croftoz :D annyi energia van bennem, hegyeket tudnék mozgatni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr414987866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása