Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Emberek

2012.12.20. 08:21 | díva naíva | Szólj hozzá!

Szarul éreztem magam már lelkileg második napja, tegnapelött jött régi kolléga, szoktunk skype-olni, valszeg két ünnep között meglátogat a csajával, tök örülök neki :) Szóval beszéltünk és negyed óra múlva mosolyogtam, aztán itt van mostani kolléga, igazából a figyelmessége boldogító, mármint, hogy feldob, ha szarul vagyok és hallgat és megnyugtató, hogy javítottam az életminöségén és nem a csókkal, a felismeréssel, hogy azok a dolgok, amik miatt eddig nyugtatókat szedett, annyira lényegtelen baromságok és ennek nagyon örülök. Aztán meg itt van Telefonos, akiben most inkább én tartom a lelket, nagyon besokallt a sok melótól. Na meg Megyeszékhelyi, akivel újra intenzívebb lett a levelezés. Szingli vagyok, de nem egyedül, és élvezem újra a csendet, furcsa, Bandita számomra már mennyire idegen, válogattam a naptárhoz képeket és néztem és tök nem látom már benne azt, akit szerettem, Jogsistól meg örülök, hogy megszabadultam.

Tegnap kiakasztott egy ostoba liba a cégnél és rájöttem, hogy én lettem a ludas, pedig miatta kell egy hetes munkámat újra csinálnom, csak mert ö nyal a fönöknek, én meg nem. Gondolkodtam rajta, hogy felállok és hazamegyek.

A vizsgáim mindkettö 3-as lett, az ökonómiának azért örülök, mert tök nem az én témám, bár mérgelödök, hogy a jobb jegy 2 ponton múlott, dehát hármast kívántam. A jognak meg azért, mert migrénes voltam, mikor tanultam és nem voltam elég felkészült és mivel nem jártam be órákra, a köztes tesztjeim 0 pontja már elöírta, hogy legalább 70 % kellett az elégségeshez, tehát 80 felett voltam a 3-hoz és ez tök jó :)

Aztán meg az orvos. Az ápoló barátom, már mosolyog, esküszöm hiányozni fognak a vérvételeink, ö is hiányolt, hogy már egy ideje nem látott :) Aztán a többiröl ne is beszéljünk, idöpont ellenére egy órát vártam, jött egy gyakornok liba, miért akarja, hogy megvizsgáljuk, hát mondom 6 hetes kontroll, miért nem a nögyógyászához ment, mert mondom nekem olyanom nincs és ez itt a nögyógyászati ambulancia, na jó, most az egyszer megvizsgáljuk, de legközelebb a nögyógyászához menjen. A kacsát berakta a csap alá, eszembe nem jutott, hogy forró víz alá, aztán belémhelyezte, hát mondtam, hogy villámgyorsan rántsa ki, mert lerúgom, ez az eszköz tüz forró. Hát ö azt hitte, hogy a fém nem melegszik át. Amúgy minden rendben, 5 milis a méhnyálkahártyám és ideje lenne már menstruálnom, hát mondom, igenis, azonnal. Mindenesetre, ha 4 hétig sem lesz semmi, menjek a nem létezö nögyógyászomhoz és hormonkezeléssel rakassam rendbe magam, ja és a hcg-m végre nulla! ezt meg lassan sajnálom, nem láthatom az ápoló fiút :)

Röviden, tömören ennyi :)

Ja és a táblagépek a vámon akadtak, én pedig még mérgelödni sem tudok rajta :) majd megjönnek késöbb, addig x-boxozunk :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr314974287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása