Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Tüzet szüntet

2012.12.18. 21:20 | díva naíva | 3 komment

Este megbeszéltük, igen, belém szeretett, no meg én is, de azt is megbeszéltük, hogy barátok leszünk és tényleg nem szeretnék mást, ismerem a családját és ez lenne életem első cselekménye, amelyet magam is ellenzek. Ő egy olyan pasi, aki mindig azt teszi, amire vágyom, hülyéskedik, rajong, kedves és figyelmes, ezt az oldalát soha nem fogom elveszíteni. Remélem létezik ilyen dinó szingliben is, ő mindig a barátom lesz, a támaszom és az ember, akinek a társaságában jól érzem magam. Ez elmondható a tesójáról is. Annyi pozitív töltet van bennük, imádok velük lenni. Soha nem fáradtak bedobni egy bókot vagy poént, mindamellett érzelmesek, lehet velük bármiről beszélni. 

Jogsis repült, mint a pinty, a morzsák miatt. Vagy mert tudatosult bennem, hogy nekem ilyen ember nem kell, a vészvillogók már az elején villogtak, az idő előrehaladtával pedig a sziréna is fülsüketítő lett. Infantilis, nem kicsit, nagyon, szeret játszani a gyerekeimmel, figyelmes, ha épp kedve van főz vagy segít takarítani, na itt vége is a pozitív vonásoknak, nincs ember, akit szeretne, sem engem, sem önmagát, sem a gyerekeket, sem mást, mindenkit kritizál, senkit nem fogad el. Önző, mértéktelenül, hétközben nincs kedve, hétvégén meg rám telepszik és semmit nem számít, hogy én mire vágynék. Soha nem veszi fel a telefont, aztán vagy visszahív, vagy nem... nem érdekli, hogy én mit szeretnék, mire vágyom, aztán jött a morzsa esete, az utolsó csepp a pohárban, mikor 4-esben vacsoráztunk Pótapáékkal és ő le se szarva, hogy egész álló nap takarítottam, hátradőlt és csámcsogva, morzsázva nekiállt kajálni, én pedig rászóltam, hogy irritál a csámcsogás, amit tud és hogy legyen kedves a tányér fölé hajolni, ha már egész nap takarítottam. Elmentek Pótapáék és nekemesett, hogy hogy tudtam így lejáratni, én pedig mondtam, hogy szerintem felnőtt ember ezt magától is tudja. Aztán mondtam, hogy zavar, ha nem veszi fel a telefonját, ő pedig felállt, hogy nem kell több nyűg, én pedig kinyitottam az ajtót és elment és örültem, hogy megszabadultam az önzésétől.

Érdekes, hogy csak akkor írok, mikor letargikus vagyok...

Jubilálok, holnap lesz 6 hete, hogy elveszítettem a babáimat. Úgyhogy ma ismét gyásznapot tartok és közben erősen verem a fejem a falba, hogy mi a rossebbért hagyom mindig abba a kedélyjavítót, mitől gondolom, hogy erős vagyok, miközben nem, nagyon-nagyon nem. Holnap nagy-kontroll, vérvétel, miegymás.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr924972004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.12.20. 07:30:40

Biztos, hogy ez SZERELEM, és nem csak szexuális vágy, vagy bármi más, mert mindketten ki vagytok éhezve az érintésekre, az odafigyelésre?
Mi volt a kontrollon?

den16 2012.12.20. 12:20:23

@Enchantée: "Biztos, hogy ez SZERELEM,"

Hát érzések tekintetében nem hinném, hogy jelen esetben sok különbség lenne, másrészt maga a szerelem erősen szexuális alapú, hogy úgy mondjam. Én kifejezetten szerelem-mániás vagyok, de a nagybetűsben semmiképp nem hiszek, sajnos racionálisan állok hozzá, mindenesetre most mindegy, hogy mi is keltette fel az érdeklődést. Azon kívül a végkifejlet tekintetében is mellékes, legfeljebb szenved a srác.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2012.12.26. 20:06:10

Hmm, most hol a sok kommentelő, aki félti a dívát?
süti beállítások módosítása