Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Szinglimentesedés

2012.12.01. 00:41 | díva naíva | 9 komment

Már nem vagyok az. Mától. Gyorsan pörögnek az események, mint mindig, nálam megszokott, ma rajongtam Munkamániásnak meg szegény Kolléganőnek Jogsisról, kb. 7 méterrel a föld felett jártam, aztán este főztem, kicsit stresszben voltam, egy szakácsra főzni nem egyszerű, de ízlett neki a főztöm :)) 

Ahogy az ölébe vette a fiamat, kész voltam, lefeküdtek a gyerekek és egyszerűen éreztem, lépnem kell, léptem, azóta a csaja vagyok :)

Holnap pedig filmezünk az ágyban, nála alszom :)

Munkamániás szerint, a tempómat ismerve január 1-vel beköltözik :)) We will see. Boldog vagyok és jó érzés, imádok hozzá bújni :) Azt mondja, te egy kemény magba burkolózott érzékeny lélek vagy :)) mit nem mondasz :)

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr494940730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.12.01. 05:53:56

Féltelek, mert kapkodsz, nem hagysz időt egyikőtöknek sem. Ne legyen igazam, de 1 hét után ne tervezz már gyereket az új emberrel...
Ja, és nem az irigység beszél belőlem, hanem szeretlek, és láttam már az életedből jeleneteket. Próbálj meg kérlek NŐként viselkedni a kapcsolatban, tudom, rohadt nehéz, de udvaroljon már egy kicsit legalább az elején! Áh, úgyis mész fejjel a falnak...

díva naíva 2012.12.01. 08:42:35

@Enchantée: nem tervezek semmit, csak élvezem, hogy nem gyomorgörccsel ébredek, hanem széles mosollyal.
Azt, hogy nem irigyelsz, meg úgyis tudom, ahhoz túl régóta túl jóban vagyunk :) meg hát aki magasra száll, mélyre zuhanhat :)
Nagyon sokan mondták mostanság, hogy ne én, a gyerekek válasszanak párt, a gyerekek pedig ujjongásba törnek ki, ha belép, az az első, hogy akkor vonatozunk vagy legózunk, nem virágot hozott, hanem pet palackból épített alagútat, jelenleg erre van szükségem, hogy valaki szeressen már rendesen minket, többet abba a hibába nem esek, mint Banditával, nem leszek már annyira naív, de vágyom rá, hogy az erős karjai ölelésében, óvásában aludjak el.

aJeti 2012.12.01. 13:27:47

én azt mondtam magamnak: álljál le bazmeg, a vesztedbe rohansz.
leálltam, és most jó.
nem vagyunk egyformák.

irkafirka 2012.12.01. 18:27:30

vigyázz magadra anya!!! :-)

díva naíva 2012.12.01. 18:38:39

@aJeti: én meg azt mondom magamnak, este töltődj fel bazmeg, mert sok a meló, sok a maszek és lemaradtál a suliban is, kell valahonnan a töltődés, úgyhogy élvezd ki a szombat estét, két vizsgát elszalasztottál már és végig kell csinálnod az utolsó évet, jövő héten meg hajtááás

@irkafirka: próóóóóbálok :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.12.01. 18:48:43

Eh, nemtom, mirefel ez a rohanás, hisz teli vagy felszakadó sebekkel (deigen!). Borogatás? Neki is jó ez? Meddig lesz jófej a srácaiddal? Emkjékezz, ők banditát is kedvelték. És mi lesz a gyerekeiddel, ha vele re jön össze?
Annyi mindent irnék :-(, de a te életed és csak te tudod élni! Mások vagyunk

díva naíva 2012.12.01. 19:10:31

@Zsit (nyau és rémizé): na, ha nem jön össze, majd mondhatjátok, hogy én bezzeg megmondtam :DD
nem lehet időre pasit rendelni, nem lett volna gáz, ha a megfelelő jelölt hetekkel hónapokkal később lép be az életünkben, lehet, hogy ő sem az, fogalmam sincs, de MOST annak tűnik és tetszik, nekem is, neki is, nekik is...
miért rohanok, adjatok mán egy kézzel fogható magyarázatot, nem költözik, én sem, nem jegyeződünk el, találkozunk...

Lady.Bird 2012.12.01. 20:47:43

hcg-d rendben van? diagnózissal kapcsolatban úgy írtad, hogy van barátnőd, aki ért hozzá, vele is megbeszélheted

(kíváncsi leszek majd amolyan tizenév múlva, mit mesélnek majd a gyerekeid erről az időszakról - de hát senkinek sem egyszerű az élete :-)) )

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.12.02. 17:36:08

@díva naíva: Akarja a fene, inkabb feltelek, tul sokat fajt neked mar minden. Re: magyarazat ... nincs ket honapja, hogy kulonmentetek banditaval es maris pasid van. Hat erre mondjuk itt tobben, hogy nem vagyunk egyformak...
süti beállítások módosítása