Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

A sors kegyetlensége végtelen

2012.10.29. 14:13 | díva naíva | 5 komment

Meddig szórakozik még velem?

Voltam orvosnál. 30-ból 27 napi vérzés, fogamzásgátló és 1 aktus alkalmával, amikor is "nem vigyáztunk", nos ennek eredménye egy petezsák, egy kétcsíkos teszt és egy gratuláció...

este azért gratulálok apukának, megölhetem saját döntésböl Abigélt. Még reménykedek, hogy a sors elrendezi... nem bírom.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr394877070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.10.29. 14:25:01

Hűbammeg!!! Tényleg jobb lenne, ha a sors intézkedne, mert ilyen stressz mellett szerintem csöppet nem biztos, hogy egészséges lenne a baba. :( Ez lebegjen a szemed előtt, semmi más, hogy ebben a helyzetben még egy beteg baba nem hiányozna!!! Mérhetetlenül sajnálom!!!!

Lady.Bird 2012.10.29. 15:38:13

hát, ettől nem féltettelek :-((

@Enchantée: nem feltétlenül a stressz, hanem az egyéb körülmények (gyulladás, spirál kivétele, vérzések) okozhatnak problémát, azaz (sajnos) jó esélye van annak, hogy a "sors elrendezi"

Csillaggyermek 2012.10.29. 15:45:55

Ez tényleg már a sors szemétsége veled :(

Azt előtte gondold meg milyen következményi lesznek az elmondásnak. Neked legyen jó a döntésed.

aJeti 2012.10.29. 16:43:43

a 30 nap vs 27 az személyes tapasztalat alapján nem annyira gáz, én szülés után pontosan hat hétig véreztem, nagyon, aztán egyik nap elvágták. addig fájdogált is néha a hasam, meg nem is, ezekkel a szúró hirtelen feltámadó fájdalmakkal dettó így voltam.

én közben nem értettem a szexet, de van úgy az ember. kapcsolatmentő szakaszban kell, tény.

ez az egész túl sok nekem is. mintha csak engem élnél meg, csak te máshonnan kapod a pofonokat, amik durván kemények.

tarts ki. nekem most lett azóta először karácsony. 1 év 1 hónap 20 nap múlva.

csók.

aJeti 2012.10.29. 16:49:26

amúgy meg kibírod. mindent kibírunk, ha jobban belegondolsz.

én a minap lebontottam egy konyhaburkolatot vésővel meg kalapáccsal. jólesett.

eh, a sufnim azóta is áll :)
Címkék: Címkék
süti beállítások módosítása