Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Szingli

2012.08.04. 12:55 | díva naíva | 2 komment

Mától hivatalosan is...

- 3 nap: Hazamentünk Banditához, elmentünk vacsorázni, majd a Balcsira, este megnéztünk egy nagyon jó filmet és óriásit szeretkeztünk.

- 2 nap: Bandita elment gyerkőcökkel az állomásra tesója gyerekéért, főztem, gyerkőcök filmet néztek, szeretkeztünk egyet, majd újra Balaton, hazamentünk, elkezdtünk nézni 3 szar filmet, majd feladtuk és szeretkezés után álomba borultunk...

- 1 nap: Reggel arra keltem, hogy sms-ezik valakivel, egész nap figyeltem, hogy dugdossa a telefonját, főztem, felkockáztam az 5 kiló húst a mai bulira, meglátogattuk az apukáját, majd az új csónakunkkal raftingoltak a gyerkőcök a patakon, széthasadt, Bandita hősként mentette ki a gyerekeket a vízből. Elmentünk boltba, majd séta este fagyizással egybekötve, csodás és romantikus volt sétálni a térdig érő vízben, kéz a kézben a  Balatonban. Este filmnézés elkezdése, majd félbehagyása, szeretkezés, majd kezemet szorítva elalvás.

0 nap: Reggel ismét sms érkezett, 1 órán át győzködtem magam, hogy nem akarom tudni, majd megnéztem: "Te is hiányzol, puszi" Odadobtam mellé, milyen cuki sms-t kapott, 1 órán át magyarázta, hogy ő engem szeret, csak az életemet utálja és hogy sajnálja. Összepakoltam a cuccainkat és most itt vagyok, itthon, egyedül, szinglin. Holnap jön a cuccaiért én pedig nem tudok mit mondani, hallgatok, nincs már mit mondanom.

Ő ott bőg, én itt. Mégis vége.

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr454695366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2012.08.04. 15:28:57

A másik poszthoz is írhatnám: itt nem te buktál el, te mindent megpróbáltál évek óta.
süti beállítások módosítása