Díva naíva - a furcsa nő tökéletlenségei

A 40es 2 gyerekes már nem szingli nő furcsaságai, mindennapjai kerülnek leírásra

Friss topikok

  • Enchantée: Jó hallani kicsit bővebben Rólad, még ha ilyen ritkán is. :) (2022.05.17. 11:52) Mostanság
  • Enchantée: Úgy legyen! :) (2019.02.24. 21:39) Elmélkedés
  • Enchantée: Kitartást, Drága! Adj nekik is időt a feldolgozáshoz. Igaz, hogy szinte nem létezett számukra évek... (2019.02.06. 08:47) Cenzúrázatlan
  • Enchantée: Régen minden... ;) Azért örülök, hogy legalább FB-n a csapat nagyjának életét nyomon követhetjük, ... (2019.01.31. 05:45) Változás
  • díva naíva: @Enchantée: köszi Chanti :( (2018.01.03. 10:26) Nulla

Libaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

2011.06.16. 14:30 | díva naíva | 3 komment

Gágágá :) Na és és amúgy is :P

Na mindegy, tegnap írtam egy anyázós posztot, Bandita mostanában dilibogyót evett, semmi sem jó és mindenért morog és amúgy is... mára eljutottam arra a pontra, hogy leszaroooom :D

És különben is vidám vagyok, mint egyszer, mert három a magyar igazság - várom a ráadást:

Először is, idióta fejemmel tegnap kihívtam az ipari csőgörényest, miután egy hete Bandita különféle agresszív cuccokat beleküldött a lefolyóba minden mindegy alapon, sósavat és hasonlóakat :D, eszünkbe nem jutott megnézni, hogy oldotta-e a dugót, nos a csőgörényes beleküldött 20 m csövet és elárulta, hogy már egy ideje nincs dugulás :DD Potom 10esért, de már leszarom, van lefolyóm, nincs többé vödrözés....

Másodszor is, kijött a vízműves pasi a lakhatási hozzájárulás miatt, a vízóra aknám rendben volt, elkezdte keresni a szennyvíz tisztító nyílást, ami nem lett meg - jelentem a telket 3 éve vettük, én azzal nem találkoztam - nem, mintha foglalkoztam volna vele... Látta, hogy a ház a nevemen és nőből vagyok, boci szemekkel néztem rá, hogy most mi lesz... hozta is az ásóját :DD imádom az ilyen szitukat... verejtékezett a homloka, de csak a vas fedlapot és egy törött karimát talált... mondta nincs mese, áttoló karmantyú, flex, ásás, kamera... pörögtek a csúnya 10ezresek a szemem előtt és mivel engem nem ilyen fából faragtak, átsétáltam apám ásójáért és uszke fél óra alatt már meg is volt az ÉP szennyvíztiszító cső, szépen ki is ástam a 40 fok melegben, magassarkú papucsban, ugye mert nékem bakancsom nincs, apa átjött segíteni, halálra röhögte magát a munkás szerkómon, aztán közölte, hogy bobcat kell a betongyűrű felemeléséhez... Aztán jött a vízórás :DD ez egy ilyen nap... kimentem és boci szemekkel néztem rá, nézze meg, mit ástam ki, de nem bírom levenni a beton keretet... hozott egy speckó kampós végű szerszámot és lekapta úgy 20 mp alatt :DD Nem győztem hálálkodni, na, ez a szitu is kegyetlenül jó volt :DDDD Dícsérte a csodás nevemet és megoldottam "egyedül" a szennyvizes mizériámat :DDD

Harmadszor is, ma visszavittem egy 75ös ajtómat, amit benéztem, mert 90es kellett volna, ki is cseréltem, cserébe kaptam vissza 2ezret :DD jó biznisz, nem akarom tudni, mennyit buktam, hogy nem most vettem ajtót, inkább örülök a 2 ezernek, slussz passz :D

Bandita meg tőlem addig anyázik, amíg csak kedve tartja, holnap hazamegy és megyünk Pótapuval és a gyerkőcökkel Múzeumok éjszakájára, ő meg moroghat és bunkózhat otthon, mi Rézangyalian fogjuk magunkat érezni :))

Jaaaaaaaaa és várom a ráadást, a háromra, mert telhetetlen méhecske vagyok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://divanaiva.blog.hu/api/trackback/id/tr522989418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2011.06.17. 10:42:00

no, ezt jó volt olvasni, múzeumozni mi is....

sing-lee 2011.06.17. 11:48:22

Múzeum nyáron? Menjetek inkább strandra. Tömeg ott is van...
süti beállítások módosítása